Шведська Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, несподівано скоротила чистий прибуток у першому фінансовому кварталі більш ніж удвічі.
H&M скоротила квартальний чистий прибуток більш ніж удвічі

► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Деталі
За квартал, який завершився 28 березня, чистий прибуток H&M склав 590 млн шведських крон ($58,7 млн) проти 1,24 млрд крон роком раніше.
Квартальний виторг H&M збільшився на 3% — 55,33 млрд крон. У валютах країн присутності показник зріс на 2%.
Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували чистий прибуток рітейлера на рівні 1,28 млрд крон при виручці в 55,86 млрд крон.
Читайте також: Виторг мережі H&M в Україні в 2024 році склав 1,2 млрд грн
Виручка в Південній Європі у минулому фінкварталі зросла на 7%, у Східній Європі, у Західній Європі, у Північній та Південній Америці — на 4%. У Північній Європі, а також в Азії, Африці та Океанії продаж скоротився на 1%.
У березні компанія очікує зростання продажів на 1% у річному вираженні без урахування змін курсів валют.
Нагадаємо
Крім бренду H&M компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання .
Коментарі - 1