Корпорація Hugo Boss розповіла, що стриманий попит покупців впливає на якість ведення її бізнесу у нинішньому звітному періоді, оскільки напередодні фірма передбачала реалізацію у 2025 році на тому ж рівні, що й у минулому. Подробиці повідомили експерти LBLV.
Hugo Boss стабілізував прогноз, очікуючи стриманого споживчого попиту
Провідний виробник люксового одягу має намір збільшити впізнаваність свого бренду завдяки певним маркетинговим капіталовкладенням, а також нарощувати прибутковий приріст через скорочення витратних статей. Все це планується одночасно з тим, що явно простежується зниження споживчого інтересу та поляризація смаків покупців, яка ділить сегмент на люксові продукти та дешеві, з категорії «швидка мода».
Передбачається, що зміна реалізації в річному вимірі буде коливатися від падіння на 2% до зростання на 2% і досягне від 4,2 мільярда євро до 4,4 мільярда євро, що еквівалентно 4,57−4,79 мільярда доларів після збільшення на 3%, до 4,3 мільярда євро в минулому.
На даному етапі макроекономічна та геополітична невизначеність перебувають на досить високому рівні, а це погіршує споживчий попит та ефективність ведення справ з початку поточного року. Про це повідомив у своєму виступі гендиректор фірми Деніел Грідер.
Обсяг збуту в річному вираженні за 2024 рік, за словами професіоналів, вийде 4,26 мільярда євро, а в 2025 році — 4,44 мільярда євро, як продемонструвало опитування, спонсороване організацією.
Цінні папери ритейлера піднялися на 3,8% на початку торгів на Франкфуртській фондовій біржі. На це не змогли вплинути навіть невтішні коментарі.
Фірма передбачає, що приріст рік до року до оподаткування та відрахування відсотків підніметься на 5−22% і досягне 380−440 мільйонів євро порівняно з падінням на 12%, до 361 мільйона євро на рік раніше. Про це також кажуть у lblv.com.
Операційний прибуток передбачається близько 410 мільйонів євро, порівняно з консенсусом 414 мільйонів євро. Святковий сезон допоміг наростити збут та зробити його стабільним.
Олександр Чорний, фінансовий аналітик LBLV
Коментарі