У застосунку «Дії» тепер можна повідомити про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом. Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
У «Дії» тепер можна повідомляти про проблеми зі зв’язком

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
«Не можете додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері? За кілька кліків повідомляйте про проблеми зі звʼязком у застосунку «Дія», — йдеться у повідомленні.
Зазначається, що відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття.
Як повідомити про проблему зі звʼязком у «Дії»
- Відкрийте застосунок «Дія» і на головному екрані натисніть «Відсутній звʼязок»
- Надайте одноразовий доступ до геолокації.
- Вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень.
- Виберіть оператора.
- Уточніть, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
- Вкажіть, де немає зв’язку: в приміщенні чи на вулиці.
Читайте також: У «Дії» відновили послугу сервіс «єМалятко»
Якщо ж немає інтернету — залишайте повідомлення в «Дії», а коли інтернет повернеться, вона відправиться автоматично.
Далі інформація надійде до Національної комісії регулювання зв’язку. Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.
Коментарі - 2
Пригадую старий анекдот:
- за результатами опитування проведеними на сайті site.com 100% респондентів користуються інтернетом…