Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 січня 2025, 10:02

Попит на гібридні авто в Україні за рік зріс на 39%

Торік автопарк України поповнили 23,9 тис. гібридних легкових авто (HEV i PHEV), це на 39% більше, ніж у 2023 році, повідомляє Укравтопром.

Торік автопарк України поповнили 23,9 тис.
Фото: pixabay.com

Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Частка нових авто в цій кількості становила 57%, проти 63% торік.

Найпопулярніші нові гібридні авто

  • В сегменті нових легкових авто лідером ринку гібридів став кросовер Toyota RAV-4 (3 101 од.).
  • Другий результат у Toyota Camry (781 од.).
  • Третій за популярністю — Nissan Qashqai (777 од.).

Читайте також: Український ринок електромобілів за рік зріс на 38%. Найпопулярніші моделі

Вживані гібридні авто

  • В реєстраціях імпортованих вживаних авто з гібридними силовими установками першість у Ford Fusion US (896 од.).
  • На другому місці Toyota Prius (609 од.).
  • Замикає трійку Toyota RAV-4 (586 од.).

Переваги оформлення полісу ОСЦПВ на «Мінфіні»

🎁 Збираємо, аналізуємо, і показуємо найвигідніші пропозиції

⏱️ Допомагаємо економити і гроші, і час

🛡️ Співпрацюємо тільки з перевіреними страховими компаніями

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 3

+
0
Три літри
Три літри
10 січня 2025, 10:20
#
Ну так крім гібридів вже скоро нічого продаватись не буде. В Європі вже якась там ітерація євро-6 в яку потрапляють лише гібриди, а звичайний двигун вже ні.

Це не тому що гібриди чимось краще. В них як раз ніяких переваг немає, цілком штучно нав'язаний покупцю варіант.
+
0
stas12345
stas12345
10 січня 2025, 13:32
#
Те, кто много ездит, в основном сейчас и смотрят на гибрид или электро
+
0
Три літри
Три літри
10 січня 2025, 14:06
#
Те, кто много ездит, в основном сейчас и смотрят на гибрид

Гібрид коштує помітно більше ніж економить. Тож ні, справа не в тому хто скільки проїзжає.

Ну і тоді б у нас в топі були малі авто, а купують великі гибриди у яких витрата по трасі навіть з економією така як в мене на малолітражці по місту.

До того ж найти новий негібрид — це вже зараз задача с зірочкою. Ось тільки недавно Волощенко анонсував Taliant який по факту просто Логан, але з гібридом. А інших просто немає, все, євро-норми в Європі забороли двигуни внутрішнього згорання, а спеціально під ринок України ніхто їх робити не буде.

или электро

А це взагалі не для тих хто їздить багато. Крім таксистів хіба що. Бо стояти по півгодини кожні 200−300 км (перед цим пошукавши на яку саме станцію їхати) це явно не найкраще для планування маршрутів.

Я звісно теж дивлюсь наперед де знаходятся ОККО та ВОГ але це більше через власні уподобання, ніж через реальні проблеми.
Ну і з моїм запасом ходу я можу легко проїхати ще 200 км якщо раптом на першому відрізку дороги не знайшлось підходящих мені станцій. Ну або на крайняк залитись на БРСМ чи Авісе.

А у електричок все складніше: вибиває зарядку чи взагалі не встає на зарядку і хоч ти 10 раз підряд підключи — результат один. Це з реального досвіду людей які їздять на електричній версії мого авта яке вже до слова продано. А ще вози з собою купу перехідників, особливо як в тебе наприклад тесла.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися