Торік автопарк України поповнили 23,9 тис. гібридних легкових авто (HEV i PHEV), це на 39% більше, ніж у 2023 році, повідомляє Укравтопром.
10 січня 2025, 10:02
Попит на гібридні авто в Україні за рік зріс на 39%
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Частка нових авто в цій кількості становила 57%, проти 63% торік.
Найпопулярніші нові гібридні авто
- В сегменті нових легкових авто лідером ринку гібридів став кросовер Toyota RAV-4 (3 101 од.).
- Другий результат у Toyota Camry (781 од.).
- Третій за популярністю — Nissan Qashqai (777 од.).
Читайте також: Український ринок електромобілів за рік зріс на 38%. Найпопулярніші моделі
Вживані гібридні авто
- В реєстраціях імпортованих вживаних авто з гібридними силовими установками першість у Ford Fusion US (896 од.).
- На другому місці Toyota Prius (609 од.).
- Замикає трійку Toyota RAV-4 (586 од.).
Переваги оформлення полісу ОСЦПВ на «Мінфіні»
🎁 Збираємо, аналізуємо, і показуємо найвигідніші пропозиції
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 3
Це не тому що гібриди чимось краще. В них як раз ніяких переваг немає, цілком штучно нав'язаний покупцю варіант.
Гібрид коштує помітно більше ніж економить. Тож ні, справа не в тому хто скільки проїзжає.
Ну і тоді б у нас в топі були малі авто, а купують великі гибриди у яких витрата по трасі навіть з економією така як в мене на малолітражці по місту.
До того ж найти новий негібрид — це вже зараз задача с зірочкою. Ось тільки недавно Волощенко анонсував Taliant який по факту просто Логан, але з гібридом. А інших просто немає, все, євро-норми в Європі забороли двигуни внутрішнього згорання, а спеціально під ринок України ніхто їх робити не буде.
или электро
А це взагалі не для тих хто їздить багато. Крім таксистів хіба що. Бо стояти по півгодини кожні 200−300 км (перед цим пошукавши на яку саме станцію їхати) це явно не найкраще для планування маршрутів.
Я звісно теж дивлюсь наперед де знаходятся ОККО та ВОГ але це більше через власні уподобання, ніж через реальні проблеми.
Ну і з моїм запасом ходу я можу легко проїхати ще 200 км якщо раптом на першому відрізку дороги не знайшлось підходящих мені станцій. Ну або на крайняк залитись на БРСМ чи Авісе.
А у електричок все складніше: вибиває зарядку чи взагалі не встає на зарядку і хоч ти 10 раз підряд підключи — результат один. Це з реального досвіду людей які їздять на електричній версії мого авта яке вже до слова продано. А ще вози з собою купу перехідників, особливо як в тебе наприклад тесла.