Через високу конкуренцію та насиченість ринку ціни на пальне наразі знаходяться на мінімально можливому рівні. Про це в коментарі Укрінформу розповів директор консалтингової групи «А95» Сергій Куюн.
Ціни на пальне на АЗС перебувають на мінімально можливому рівні — Куюн
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«На ринку дуже багато пального, ціни — мінімальні, які можуть бути. Тому що дуже висока конкуренція», — заявив Куюн.
Експерт зауважив, що після підвищення акцизу на пальне у вересні ціна на бензин та дизельне пальне практично не зросла через падіння закупівельної вартості. Тому після підвищення акцизів із 1 січня 2025 року ціни на заправках залежатимуть від кон'юнктури на світових ринках.
«Якщо закупівельна ціна буде падати — ми знову не відчуємо підвищення акцизу. Навіть якщо закупівельна ціна буде сталою — підвищення становитиме 1−1,5 грн на літр залежно від марки пального», — вважає Куюн.
Водночас, ціни на автогаз після підвищення акцизу зросли більше прогнозованого — на 7 грн/л. Куюн пов'язує це зі зростанням закупівельних цін.
«Поки що зберігається аномально висока ціна на автогаз. Очікуємо, що у січні вона почне знижуватися. Сьогодні 1−2 грн у ціні на колонках є зайвими», — сказав експерт.
За його словами, високі закупівельні ціни на автогаз пов'язані з виходом у ремонт кількох європейських виробників, а також із запровадженням у грудні ембарго на імпорт російського скрапленого газу. Польща, яка є найбільшим імпортером російського автогазу, зараз активно шукає альтернативних постачальників, створюючи додатковий попит.
Коментарі - 8
чому?
купи машину, спробуй її заправляти
А про подорожание топлива из-за новых налогов и роста акцизов, уже писали.
https://prm.ua/ru/spetsyalyst-prohnozyruiut-sushchestvennoe-podorozhanye-horiucheho-do-kontsa-hoda/
Таке враження що вони в тебе стоять.
Бо регулярно заправляючи авто складно не помітити падіня цін в порівнянні з вереснем там купу додаткових акційних знижок у п’ятницю та на вихідні (у якої мережі на що фантазії вистачить). І я кажу не лише про велику четвірку, а і про БРСМ, Укрнафту які так само робили знижки це при тому що у ніх ціни помітно нижче.
Як це состиковати зі словами що ціні на мінімальному рівні якщо АЗС самі опускають їх ще нижче?
А про подорожание топлива из-за новых налогов и роста акцизов, уже писали
Про це пишуть мабуть ще з травня. І у липні дійсно ріст цін був, але не тому що перед цим ціни були на мінімально можливому рівні.
От і зараз якщо вони раптом почтунть рости — це буде не через мінімально можливій рівень, а церез зміну ціни нафти. Але шансів що вона виросте — десь так 0,00001%
Вы судите по Ивано-Франковской области, а я — по Донецкой.
Здесь АЗС закладывают в цену литра топлива наценку за риск, т.к. наш город в 18 км. от линии фронта. И всё топливо на 3−5 грн. дороже, чем в Днепре или Харькове.
Из «большой четвёрки» в этом году заработал только WOG, и у них самые высокие цены в городе.
Я заправляюсь у оптовиков по 80-100 литров за раз, у них цены на 7-10 грн. ниже чем в рознице.
Взагалі то я в Харківській області.
А ціни що великої четвірки, що меньш пафосних мереж про які я згадав — загальні для всієї країни.
Може хіба що у БРСМ є відмінності, але я не впевнений що різниця є.
Можливо ви заправляєтесь на якихось ноунейм налівайках?
Так ви тоді так і кажіть щоб було зрозуміло що ви поняття не маєте що в Україні коїться з цінами на пальне.