Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 листопада 2024, 12:02

UNIQA підбила підсумки клієнтських виплат за жовтень 2024 року

У жовтні 2024 року UNIQA виплатила клієнтам загалом 197,7 млн грн, що підтверджує стабільність і надійність у виконанні зобов'язань.

Ключові результати місяця:
Загальна сума виплат по Автострахуванню (КАСКО та Автоцивілка) склала 74,19 млн грн, з яких:
— 55,93 млн грн виплачено за договорами КАСКО
— 18,25 млн грн — за договорами Автоцивілки (ОСЦПВ)

Найбільша одноразова виплата місяця була зафіксована саме за договором КАСКО і склала 1,39 млн грн.
Крім того, компанія приділяє особливу увагу оперативності у врегулюванні страхових випадків. У жовтні 32% справ по КАСКО (295 із 944) були врегульовані в термін до 10 днів, що є важливим показником швидкого та ефективного сервісу.

Медичне страхування (ДМС)
У жовтні UNIQA виплатила за договорами медичного страхування 80,8 млн грн.
Медичний асистанс опрацював 260 тисяч клієнтських звернень, з яких 155 тисяч первинних звернень та 105 тисяч запитів на організацію медичної допомоги.

Ми продовжуємо забезпечувати своїх клієнтів доступом до медичних послуг у найкоротші терміни, підтримуючи якість на кожному етапі.

Майнове та інші види страхування
Виплати за цим напрямом у жовтні склали 40,86 млн грн, з них виплати за майновим страхуванням — 1,86 млн грн.

Технічний асистанс
Протягом місяця технічний асистанс опрацював 12 тисяч клієнтських звернень, забезпечивши необхідну допомогу у вирішенні технічних питань.

Рівень задоволеності клієнтів
Ми продовжуємо виконувати не лише свої фінансові зобов’язання, а й активно вдосконалювати клієнтський досвід. Це підтверджують високі оцінки клієнтів:
— Загальний рівень задоволеності послугами компанії у жовтні склав 4,67;
— Процес врегулювання по КАСКО отримав оцінку — 4,76;
— Рівень задоволеності за договорами ДМС також склав 4,67.

Ключові показники роботи:
UNIQA врегулювала 477 страхових випадків за договорами ОСЦПВ, з яких 159 випадків через механізм прямого врегулювання збитків. Майже третина справ по КАСКО — 32% (295 з 944) — були закриті в найкоротший термін до 10 днів.

UNIQA залишається надійним партнером своїх клієнтів, працюючи для забезпечення їхньої безпеки та спокою у будь-яких життєвих ситуаціях.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися