«Нова пошта» скасувала оплату за повернення та комісію 0,5% від оголошеної вартості посилки для відправника у разі відмови від отримання. Повернути посилку можна буде безкоштовно, йдеться у повідомленні компанії.
«Нова пошта» скасувала комісію за повернення посилки
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо
«Нова пошта» вже забезпечує безкоштовне повернення посилок клієнтів відправнику, якщо їх не забрали.
«А тепер ми ще й відмовились від комісії за оголошену вартість, аби за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику», — зазначив директор з маркетингу та продажів «Нової пошти» Павло Даніман.
У компанії пояснили рішення тим, що велика частка клієнтів «Нової пошти» — це люди, які замовляють товари в інтернет-магазинах. Вони часто повертають посилки відправнику, якщо щось не підійшло, або відмовляються їх забирати.
Читайте: Нова пошта збільшила тарифи на доставку посилок
За розрахунками групи, кожного місяця клієнти «Нової пошти» повертають близько 1,3 млн посилок, а витрати бізнесу на це складають 9,4 млн грн.
Коментарі - 9
Не обмежували державні органи розмір комісії для банків.
за зарахування 5000 грн комісія Новапей — 203 грн, проти 65 грн через термінал банку.
В Укрпошті це буде коштувати 110₴ — комісія складає 2% + 10₴
До слова поповнення власної банківської картки через термінал Укрпошти буде коштувати 85₴.
Яким боком комісія інтерчендж яка береться банками з операцій оплат покупок до комісій переказу коштів або наприклад до комісій зняття готівки в банкоматі, або наприклад до комісії перегляду баланку рахунку?
Чи стикались ви з ситуацією, коли, бажаючи розрахуватись за покупку карткою, торговець оголошував додаткові 2% до зазначеної вартості товару?! Якщо так, ми впевнені, вас це обурювало. Чому це відбулося, а іноді й досі трапляється — зараз пояснимо.
Отже, коли компанії приймають оплату картками від клієнтів, вони платять банкам комісію за еквайринг. В Україні донедавна вона становила від 1,6%-1,8% до 2−3% з оплати карткою. Більшу частину цього збору становить ставка інтерчейндж.
Інтерчейндж — це комісія, яку банк, що обслуговує підприємство чи ФОП, перераховує банку, карткою якого відбулась оплата покупки. Іншими словами, це міжбанківська комісія: банк, що підключив (встановив) у магазині (салоні краси або кав’ярні тощо) свій платіжний термінал, тобто банк-еквайр, має заплатити комісію банку, карткою якого покупець (клієнт) платить, тобто банку-емітенту.
Раніше ці майже 2% «вішались» на кінцевого клієнта. Тепер комісію за еквайринг торговець закладає у вартість товарів та послуг. І саме висока ставка за оплату картками стримує багатьох роздрібних торговців встановлювати POS-термінали.