Міністерство цифрової трансформації запустило проєкт електронного резидентства uResidency, який дозволяє іноземцям відкривати рахунки і вести бізнес в Україні. Про це повідомив віцепрем'єр з інновацій, розвитку освіти, науки й технологій — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Мінцифри запустило е-резидентство для громадян чотирьох країн
►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Зараз програма uResidency доступна для громадян Індії, Пакистану, Таїланду та Словенії.
«На першому етапі плануємо долучити близько 1 000 е-резидентів. Далі буде більше країн», — запевнив Федоров.
За його словами, перші е-резиденти вже відкрили рахунки в банках і були дуже задоволені результатом. Федоров зазначив, що в Україні створені найкращі умови для українських підприємців.
«Реєстрація ФОП найшвидша у світі, сплата податків у кілька кліків, додаткові послуги для бізнесу доступні онлайн. Зараз готові масштабувати цей досвід і на іноземців, адже стати е-резидентом в Україні простіше й вигідніше, ніж відкрити бізнес будь-де у світі, податкова ставка всього 5%», — наголосив він.
Федоров пояснив, що для того, щоб стати е-резидентом, треба лише заповнити заявку в застосунку чи на порталі uResidency, це має зайняти 5−10 хвилин.
«Її швидко перевірять, і резидент отримає КЕП у консульстві, без жодного візиту в Україну. Далі відкриває ФОП онлайн — і всі подальші взаємодії відбуватимуться автоматично», — пояснив віцепрем'єр.
Він додав, що в для реалізації проєкту повністю автоматизували звітність.
«Банк сам вирахує податки, подасть декларацію і забере на себе всю бюрократичну тяганину, жодної фізичної взаємодії з установами. Усе відбувається автоматично, без участі людини. Жодних витрат на бухгалтера або юриста, система виконує всю їхню роботу, а резидент просто займається власною справою», — розповів Федоров.
Він також підкреслив, що електронне резидентство — важливий та революційний проєкт для економіки, оскільки це постійні додаткові надходження в бюджет.
«Наприклад, в Естонії е-резидентство працює вже 10 років і щорічно приносить мільйонні податки», — додав Федоров.
Коментарі - 10
Це державний сервіс, все перелічене це послуги від держави. Де ще вони мають бути?
Є багато інших державних служб і державних сервісів, які надають державні послуги громадянам через свої власні державні сайти і свої мобільні додатки, не впихуючись до Дії. Приклади наводити не буду, Ви їх з легкістю виявите без моїх підказок.
І? І те, що зараз роблять за допомогою Дії якось вже дуже нагадує радянські порядки, коли у підпорядкуванні центральних органів влади було все, починаючи від заводів-гігантів і закінчуючи газетними кіосками. Це, в свою чергу, потребувало величезного державного апарату з високооплачуваними працівниками для управління всім і вся. Радянський Союз такого навантаження не витримав і розвалився. Може, треба набувати досвіду з минулого і робити якісь висновки?
Взагалі не нагадує. Як раз в совку були купи справок які треба було брати і одному місці я нести в інше місце. І що тут спільного з Дією яка дозволяє отримувати справку без відвідання інших джерел? Ти взагалі не розумієш про що ведеш мову коли проводиш аналогії між совком да Дією.
Це, в свою чергу, потребувало величезного державного апарату з високооплачуваними працівниками для управління всім і вся.
Дія замінює це автоматизацією та єдиним джерелом справок.
Може, треба набувати досвіду з минулого і робити якісь висновки?
От Дія як раз і є розумінням того що купа справок з купи контор це поганий шлях.