Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 вересня 2024, 17:05

Щоб світлофори у Києві працювали під час відключень світла, необхідно кілька років та до 4 мільярдів

Під'єднання всіх світлофорів Києва до ліній критичної інфраструктури може зайняти кілька років. Крім того, на це потрібно від 2 до 4 млрд грн. Про це повідомила Київрада у відповідь на петицію громадян.

Під'єднання всіх світлофорів Києва до ліній критичної інфраструктури може зайняти кілька років.
Фото: pixabay.com

Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

У Київраді зазначили, що вибіркове залишення в роботі ліній, які живлять світлофори на території Києва та підлягають повному відключенню, «не вбачається можливим».

«Варто враховувати, що зміна точки підключення світлофорних об'єктів ускладнена необхідністю здійснення низки організаційно-правових та технічних заходів», — заявили у відповіді.

У повідомленні йдеться, що електроприймачі за надійністю електропостачання поділяються на три категорії. Світлофори належать до найбільш незахищеної (третьої) категорії.

«Умови для можливості підключення світлофорних об'єктів столиці до першої категорії надійності електропостачання струмоприймачів можливі лише за умови внесення відповідних змін до ДБН, що не належить до компетенції Київської міської ради та її виконавчого органу», — йдеться у відповіді.

Київська влада наголосила, що з метою розв'язання питання належного функціонування світлофорів, розташованих на території столиці, встановлено понад 280 шаф резервного живлення, що допомагають працювати у період вимкнення електроживлення.

Нагадаємо

Колишній голова Укренерго Володимир Кудрицький заявив, що за холодної погоди взимку відключення світла будуть навіть за умови, що реалізують усі плани з ремонту об'єктів генерації.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 29

+
+30
mantis05
mantis05
18 вересня 2024, 17:26
#
А сделать как Японии, с диодами и солнечная панель+ вертикальный ветрячок и xpon подключение, не?)
Одна точка на перекрестов у них стоит 1.2кк йен, т. е. 8500 баксов. Наши умельцы могут сделать минимум в 2 раза дешевле, потому что у них высокая добавочная стоимость на рабочую силу. Фактически, можно на каждый перекресток Украины таких по 5 штук ставить на те деньги. Какие молодцы)
+
0
Три літри
Три літри
18 вересня 2024, 18:06
#
Думаєш це буде дешевше?

Он у Львові поставили — коштує більше ніж моя машина.
+
0
mantis05
mantis05
18 вересня 2024, 18:58
#
Так дело то в стоимости) закуплякеров у нас просто много, которые на 5 умножают, если не на 10. Кушать то хочется, и не масло на хлебе, а чтобы икра была.
+
0
Три літри
Три літри
18 вересня 2024, 19:16
#
Тому поки що краще без цих нових технологій.

Ідея Дії теж була чудовою и у сусідів в Польщі є непогана корисна реалізація.

У нас це перетворилось на якесь гівно від якого хочеться ригати, яке вже два рази ламалось і дані громадян були вкрадені. А скільки на цьому розпиляно — поки що невідомо.
+
0
Злий Інвестор
Злий Інвестор
18 вересня 2024, 21:09
#
Давайте порахуємо. Більшість світлофорів в столиці вже LED. Доступні комерційні моделі характеристики яких представлені в інтернеті споживають 7−10 ватт. Нехай слоти відключень — 12 годин. При витраті 10 ватт потрібна батарея близько 120 ватт*годин, або 12V 10Ah. Її ринкова вартість — $50. Інвертор непотрібен. Розподільчий ящик вартує $40, ще $10 — кабелі і монтаж. Ітого для резервування живлення одного світлофора — треба близько $100.

Окрім резервування живлення треба робити централізовану схему керування світлофорами. Для цього кожен світлофор треба обладнати безпровідним обладнанням для зв’язку. Припустимо, що зв’язок с сервером буде через LTE. Тобто ще десь $300 на industrial LTE-модем. В залежності від світлофора може бути потрібна схема керування, тобто мікроконтроллер+реле. Це ще десь $200. Ну і +$200 на живлення всього цього.

Тож брилизно отримаємо $800. Це по-багатому. Давайте припустимо, що ми помилилися в 2 рази і закладемо $1600 на світлофор. В Києві 750 світлофорів. На їх переобладнання потрібно близько $1.2M.

Ще нам потрібен сервер і інтеграція існуючої системи менеджменту світлофорів. Ми ж хочемо брати кращі рішення, а не робити велосипед. Скільки це може коштувати? Давайте закладемо $1M на ПО, резервування серверів і їх живлення.

Ітого $2.2M. ОК, якісь трати ми могли не врахувати, якісь світлофори треба замінити на LED. Беремо $3M.

Що таке для міста $3M? Це копійки. Таке можна зробити на якийсь грант. Це дуже проста задача. І не вартує вона 4 млрд грн.



+
0
Moonlighter
Moonlighter
18 вересня 2024, 22:11
#
Ну какие 750 светофоров в Киеве, откуда ты эту цифру взял? Светофоров в Киеве под 10 000. Один перекресток это минимум 4 светофоров (2 для авто и 2 для пешеходов), в радиусе нескольких км от моего дома я только что на карте насчитал 60 светофоров.
+
0
82845392
82845392
18 вересня 2024, 23:08
#
> Окрім резервування живлення треба робити централізовану схему керування світлофорами

Это же вообще отдельная тема за отдельные деньги. И она часто включает в себя готовые модули подключения, например: https://komkon.ua/products/software/askdr/
+
+14
82845392
82845392
18 вересня 2024, 18:31
#
В Чугуеве Харьковской области что-то такое делали, но тут 2 проблемы: 1. нужны аккумы (т.к. даже в световой день зимой или осенью может не хватить питалова), которые придется периодически менять, 2. 8500 на светофорный объект — оно так примерно и выйдет по деньгам :) А если еще и оптику тянуть к каждому — то и дороже/дольше, проще на GPRS (но тут уже к моб. операторам вопросы — насколько они готовы к отключениям).
+
+15
mantis05
mantis05
18 вересня 2024, 18:59
#
LTO 5S хватает в Японии в Накагаве, а там и часы не переводят на зиму и у ниъ световой день такой же. Наверное, это всё ниндзюцу :D
+
+30
Moonlighter
Moonlighter
18 вересня 2024, 18:56
#
Крім того, на це потрібно від 2 до 4 млрд грн.

В Киеве 8000 светофоров, то есть чтоб подключить их к критической инфраструктуре, каждый обойдется от $6000 до $12 000? Я может чего-то не понимаю, но что конкретно входит в эту стоимость?

Під'єднання всіх світлофорів Києва до ліній критичної інфраструктури може зайняти кілька років.

У местных властей было это время с 2022 года. 2 года уже прошло, и единственное что они сделали за этот период это нашли время чтоб ответить на петицию) Петицию!) Какого черта люди вообще должны писать петиции по поводу работы светофоров?

Если нет денег, то поставьте патрульных на каждый большой или оживленный перекресток во время отключений света хотя бы в час-пик. Я за этот год видел регулировщиков один раз. Чем у нас занимается патрульная полиция во время отключений света, если это их обязанности?
+
0
Три літри
Три літри
18 вересня 2024, 19:18
#
Де взяти 16000 патрульних у Києві які будуть займатись лише регулюванням руху замість світлофорів?
+
+75
Mini Mi
Mini Mi
18 вересня 2024, 20:33
#
Конечно неоткуда, придется тогда бусификацию без поддержки полицаев оставлять. А одни тцкуны могут и не вывезти против народа.
+
0
Три літри
Три літри
18 вересня 2024, 21:23
#
Чергове підтвердження того що ти москаль який Україну бачив хіба що в ефірі у Соловьова.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
18 вересня 2024, 22:46
#
А шо, на телемарафоне не показывают видео с той же Одессы где полиция вместе с тцкшниками рейды устраивает? Чи то все ІПСО? Удивляют подобные отрицания в наше время когда быстрый поиск даст вам сотню статей и десятки видео.
+
0
Три літри
Три літри
19 вересня 2024, 1:48
#
Я не дивлюся соловьовский телемарафон, ти розкажи що там у вас показують
+
0
mantis05
mantis05
19 вересня 2024, 11:51
#
Вместо споров- лучше покатайся по центру города своего и сними рилз) судя по тому что пишешь- у тебя брони точно нет. Если не скрутят- то инвалид :D
+
0
Три літри
Три літри
19 вересня 2024, 12:43
#
Вже їздив і знімав, і в себе на ютубі викладав. Не треба своє інвалідство транслювати на інших.

Розумію що ти не приїдеш перевіряти. А мені власне і пофіг віриш ти Соловьову з Москви чи людині яка за ці два с половиною роки обʼїздила купу областей як на авто так і потягом. Слухай соловья далі.
Є така приказка ще з радянських часів про фінал будь яких чоловічих розмов. Для зрадунів вона набула нового забарвлення: щоб не обговорювалось ви все одно вставити свої пʼять крапель переляканої сечі.

Ти там як, обжився? Місцеву мову вивчив? Бо ж повертатись ти не плануєш як я розумію.
+
0
mantis05
mantis05
19 вересня 2024, 21:19
#
English is very common, but still widely used everwhere, you know? и да- в Украине периодически бываю, я же волонтер, как-никак) обстановку и прочие радости вижу.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
19 вересня 2024, 13:53
#
Ну как я и писал выше — все это ипсо и руки кремля, а у нас верховенство права и бусификации нема. А все видео это фейк. Журналистов вне телемарафона ещё нужно на подвал забрать, чтобы перестали такое распространять и будет счастье
+
0
Moonlighter
Moonlighter
18 вересня 2024, 21:56
#
Читай внимательно, «поставьте патрульных на каждый большой или оживленный перекресток во время отключений света хотя бы в час-пик». Таких мест максимум пару десятков в Киеве, это означает пара десятков патрульных.
+
0
Три літри
Три літри
19 вересня 2024, 0:37
#
Пару десятків? 😂
Чувак, таких міст навіть в Харкові сотня, а в Києві з його дебільною організацією руху яка приізжих ставить в ступор — ще більше.

Ти взагалі на машині по Києву їздив чи вангуєш з точки зору пішохода?

А ще не забудь що регулювальник не може працювати 8 годин, що вимкнення не заплановані і можуть бути рівня «пів міста».
+
0
Moonlighter
Moonlighter
19 вересня 2024, 8:01
#
Я вообще-то в Киеве живу всю жизнь и каждый день езжу с левого берега на правый. Чувак, ты Киева не знаешь и понятия не имеешь про что пишешь. То что для тебя «дебильная организация руху» говорит о маленьком стаже вождения.

По моему маршруту с левого берега есть только 2 перекрестка, где регулировщик нужен, потому что по знакам там ездят наверное такие неучи как ты) У нас не отключают на 8 часов подряд свет это первый момент. И второй момент, сколько раз тебя нужно просить читать текст внимательно. Я писал только про ЧАС-ПИК! Отключения света которые совпадали с час-пиком совпадали по графику пару раз в неделю.

Я тут живу и знаю сколько часов на каких местах нужен регулировщик, но «три литра» который непонятно из какого села решил, что знает лучше)
+
0
Три літри
Три літри
19 вересня 2024, 8:44
#
Чувак, ты Киева не знаешь и понятия не имеешь про что пишешь.

Чувак я їздив в Києві і чудово розумію що критичних перехресть де потрібні регулювальники — не десять.
+
0
Moonlighter
Moonlighter
19 вересня 2024, 9:34
#
Кто писал, что «критичных десять»?
+
0
Три літри
Три літри
19 вересня 2024, 11:18
#
Ось ця людина писала: «пару десятков».
+
0
Злий Інвестор
Злий Інвестор
18 вересня 2024, 21:11
#
В Києві в 10 разів меньше світлофорів.
+
0
Moonlighter
Moonlighter
18 вересня 2024, 22:01
#
В Киеве больше 8000 светофоров, наверное даже под 10 000. Потому что только один небольшой перекресток включает минимум 2 светофора для автомобилей в двух полосах и 2 светофора для пешеходов. В 10 раз меньше — это тех светофоров которые подключены к системе автоматического управления движением.
+
0
82845392
82845392
18 вересня 2024, 23:10
#
Надо просто различать понятия «светофор» (3−5 светильников, контроллер и столбик) и «светофорный объект» (3−4 штуки таких «набора» в простейшем случае) :)
+
0
Moonlighter
Moonlighter
19 вересня 2024, 8:10
#
Согласен на 100%, если брать в среднем 6 светофоров то получим 1200−1500 светофорных объектов.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися