В Україні не планують збільшувати пенсійний вік, навіть з огляду на скорочення трудового населення. Про це повідомила міністр соціальної політики Оксана Жолнович в інтерв'ю Укрінформу.
В Україні не планують збільшувати пенсійний вік
► Читайте «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Що відомо
«Ми не будемо збільшувати. Стандарт, закладений у 2017 році, є оптимальним, і його варто зберегти. Він не вік людини регламентує, а кількість відпрацьованих років. Водночас у 65 років за будь-яких обставин громадянин може піти на пенсію. Зараз, на мою думку, це — нормальний варіант», — зазначила вона.
Водночас за словами Жолнович, необхідно підтримувати навички людей літнього віку, щоб вони залишались на ринку праці якомога довше. Зокрема, підвищувати їхній рівень цифрової грамотності.
«Потрібно створювати умови, щоб люди пенсійного віку хотіли долучитися до роботи і щоби роботодавці теж їх розглядали як цінний ресурс», — сказала вона.
Нагадаємо
Сьогодні право на пенсію за віком мають чоловіки та жінки після досягнення 60, 63 або 65 років. Вік виходу на пенсію визначає набутий страховий стаж.
Коментарі - 12
количество работающих стремительно уменьшается .
Про це повідомили у головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області.
«Розмір пенсійного збору залежить від вартості авто та прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ПМПО), який з 1 січня 2024 року становить 3028 грн», — йдеться у повідомленні.
У ПФУ пояснили, що вартість автівки визначається відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акту експертної оцінки вартості чи інших документів, що підтверджують ціну, сплачену за транспортний засіб.
Усі автівки за законом поділяються на три цінові категорії, для яких встановлені різні відсоткові ставки пенсійного збору:
недорогі автівки ціною до 165 розмірів ПМПО (до 499 620 грн) — пенсійний збір 3% від вартості, тобто до 15 тисяч гривень;
автівки у середньому ціновому діапазоні від 165 до 290 розмірів ПМПО (від 499 620 грн до 878 120 грн) — пенсійний збір 4% від вартості, тобто від 20 до 35 тисяч гривень;
дорогі авто ціною понад 290 розмірів ПМПО (від 878 120 грн) — пенсійний збір 5% від вартості, тобто від 44 тисяч гривень.
під час реєстрації електромобілів (не плутати з гібридними авто);
під час оформлення автівки для забезпечення транспортним засобом особи з інвалідністю згідно із законодавством;
під час успадкування легкових автомобілів відповідно до закону.
Водночас автомобілі, ввезені на територію України, як гуманітарна допомога, не підпадають під умови пільгового оформлення без сплати пенсійного збору.
За які гроші держава повинна це робити?
Все есть в формуле . Или увеличивать фонд зарплаты — без новых людей или интенсификации = инфляция . или подымать налоги 22% - бежать начнут налогоплательщики . или сократить количество пенсионеров — пенсионный возраст .
Пока говорят о завозе 4,5 млн мигрантов . Но это будет треш . это 20 херсонов .