Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 травня 2024, 12:16

Рада підвищила штрафи для ухилянтів

Верховна рада України ухвалила у другому читанні законопроект № 10379 про посилення відповідальності за військові правопорушення. Який, зокрема, в кілька разів підвищує штрафи для ухилянтів. Про це повідомляє РБК-Україна.

Верховна рада України ухвалила у другому читанні законопроект № 10379 про посилення відповідальності за військові правопорушення.
Фото: НБУ

Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

Фактично запроваджуються три режими — порушення, повторне порушення та порушення під час воєнного стану.

Відповідно, штрафи за ст. 210, що стосуються військового обліку, становитимуть:

  • у мирний час — від 3 400 до 5 100 грн;
  • у воєнний час (або повторне порушення) — від 17 000 до 25 500 грн.

Відповідно до ст. 210−1, за порушення законодавства про оборону та мобілізацію у мирний час:

  • для громадян — від 5 100 до 8 500 грн;
  • для посадових та юридичних осіб — від 17 000 до 34 000 грн.

За ухилення від мобілізації у воєнний час:

  • для громадян — від 17 000 до 25 500 грн;
  • для посадових та юридичних осіб — від 34 000 до 59 000 грн.

Нові штрафи набудуть чинності наступного дня після оприлюднення закону, який ще повинен підписати президент України.

Читайте також: В Україні продовжили воєнний стан та мобілізацію

Після цього за неявку до ТЦК за повісткою, ухилення від постановки на облік та за несвоєчасне оновлення даних спочатку призначатимуть мінімальний штраф у 17 000 грн. А підприємства, які ігнорують необхідність ведення військового обліку працівників, каратимуть на суму від 34 000 грн.

Важливе уточнення. Положення ст. 210 та 210−1 не застосовуються, якщо ТЦК має можливість отримати персональні дані з електронних державних реєстрів.

Штрафування заочно

Стають можливими так звані заочні штрафи за порушення правил військового обліку та ухилення від мобілізації. Бо тепер необов'язково складати протокол, на підставі якого виноситься ухвала про штраф.

Наразі ТЦК оформлює протокол про притягнення до адміністративної відповідальності, який спрямовується до суду. І вже суд вирішує питання щодо накладення штрафу. Причому під час складання протоколу обов'язкова присутність військовозобов'язаного. Він має ознайомитись зі своїми правами, підписати документ чи відмовитися від підпису.

Наразі ж стаття 258 КУпАП доповнюється нормою про те, що протокол за ст. 210 і 210−1 не складається, якщо порушення скоєно в особливий період і якщо особа не з'явилася в ТЦК без поважних причин або не повідомила причину неприбуття за повісткою.

При цьому є застереження, що військовозобов'язаний має бути належним чином повідомлений про дату, час та місце виклику. А ще підтвердження про належний виклик має бути у ТЦК.

Таким чином, якщо особа не оновила свої дані, не повідомила про зміну особистих даних (сімейний стан, стан здоров'я тощо), не з'явилася за повісткою, то військкомат виносить ухвалу про штраф без протоколу. Водночас у ТЦК мають бути підтверджуючі документи, які саме — у законопроекті не вказано.

Що ще змінить новий закон

Новий закон продовжує термін адміністративного затримання. Відповідно до ст. 263 за порушення правил військового обліку та ухилення від мобілізації в період воєнного стану поліція може затримати на строк до трьох годин для складання протоколу.

А у випадках, необхідних для встановлення особи та/або з'ясування обставин порушення — до трьох діб.

Кримінальна відповідальність

Кримінальна відповідальність за ухилення від мобілізації настає, коли військовозобов'язаний не має права на відстрочку, пройшов військово-лікарську комісію, був визнаний придатним до служби та отримав «бойову повістку», але не з'явився без поважної причини.

Відповідно до ст. 336 Кримінального кодексу України, ухилення від призову на службу під час мобілізації карається позбавленням волі на строк від 3 до 5 років.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 141

+
+966
bonv
bonv
9 травня 2024, 12:34
#
На українську владу чекають численні судові позови.
На жаль, у нашій країні закони не працюють. «Пакування» в бусики — це шлях у нікуди. Люди, які цим займаються, працюють проти нашої країни.
Сором. Демократична країна. Викрадення людей. Катування, побиття. Але ж по факту це викрадення людини, наче у якомусь Сомалі.
Таку країну 73% хотіли побачити? До останнього українця? Подякуйте З Е!
+
+176
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 12:42
#
Подякуйте З Е!

Подякуєм, якщо країну збережем. А ні то й ні. Ситуація з людьми критична, москалі, при в рази більшиз втратах, закривають їх, Україна не може і не буде бавитись в демократію в цьому питанні. Йолоп той, хто цього не розуміє.

P. S. Половина з 73% головували не за зеленського, а проти порошенка, передавайте вітання пороху.
+
+410
bonv
bonv
9 травня 2024, 12:49
#
Ми взагалі маємо ввійти в Книгу рекордів Гіннеса, як народ, який обрав шоумена без оливи в голові своїм очільником і привів до влади весільних ведучих та поганих акторів.
Хоча справедливо нам було б присудити колективну премію Дарвіна.
Тут можна ще і про Польщу написати, і про тотальні крадіжки з бюджету, і про відсторонення від управління на багатьох рівнях фахових людей, і про безпощадний і безглуздий піар керівників держави.
Зоя Казанжи, журналістка.
+
+157
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 13:01
#
1)Почитайте біографію того, кого цитуєте.
2) Повторю ще раз — проти пороха, до якого все вищеперечислене відноситься ще в більшій мірі.
+
+503
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:02
#
Від безвізу до безпаспорту за 5 років.
Гарно зробили їх разом!!!
+
+123
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 13:06
#
Навіщо ви маніпулюєте? Безвіз і зараз діє, а за те що ви не можете виїхати пишіть у кремль.
+
+438
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:10
#
Яка може бути мобілізація коли нелох сказав/пообіцяв, що треба просто перестати стріляти і подивитися путіну в очі??? Тому його і вибрали на виборах.
«Війну закінчу за один рік, а якщо ні, то буде інший президент», — грався, як з вогнем, Зеленський болючою темою в запалі передвиборчої риторики.
Зеленський очолює державу вже 5 років, а кінця війні й не видно. Гірше ж точно не буде (с)
29.01.2023 Зеленський: 2023 рік буде роком нашої перемоги.
На дворі 2024 рік. Ще минулого року всіх перемогли боневтік.
Якщо головний ідол і бог країни в свій час проігнорував чотири повістки, люди мають підстави вважати, що в праві робити так само… Нехай Квартал95 воює! Де краще???
+
+55
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 13:13
#
треба просто перестати стріляти

А потім він став президентом, і зрозумів, що з ним — українцем, ніхто не буде розмовляти. Що путін чекає на переговори лише раком із змащеним задом на капітуляцію. Він зрозумів, але багато з тут коментуючих все ще не розуміють. =)
+
+527
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:14
#
Все правильно сказав, зелена *** всіх розвів, а зараз встановив диктатуру і хоче правити вічно.
Поки зеленський при владі, шансів зберегти країну — 0!
+
+68
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 13:18
#
Дурниці, ніяких виборів до закінчення війни не буде. Тобто ця влада це єдине що в нас є, яка б гівняна вона не була. А ситуація, де українці ненавидять власну владу більше ніж москалів вигідна, підігрівається й проплачується з кремля.
+
+479
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:21
#
Якщо у воєнний час можна замінити головнокомандувача ЗСУ, то це стосується і президента, — Володимир Кличко.
Український боксер Володимир Кличко вважає, що воєнний стан не повинен заважати виборам президента держави, адже без них в Україні виникнуть такі ж умови, як і в росії.
Про це він сказав в інтерв'ю focus online. «Якщо у воєнний час можна замінити головнокомандувача ЗСУ, то це ж стосується і президента, так? Ми живемо в умовах воєнного стану — все централізовано контролюється: суд, міліція, ЗМІ. Але ми все ще демократія», — заявив спортсмен. За словами Кличка, не влада повинна командувати народом, а навпаки: «Нам потрібні вибори, інакше у нас будуть такі ж умови, як у росії». Боксер вважає, що найголовніше — це дати змогу проголосувати військовим, які на передовій захищають Україну.
***
«Захворів на владу та робить усе, щоб правити довічно»: Зеленський — про вибори путіна.
«Зеленський захворів на владу та робить усе, щоб правити довічно».
+
+30
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 13:27
#
Як же ми жили без експертної думки Володимира Кличка…
Може ще Віталія зацитуєте? =)
+
+339
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:36
#
Чому звільнили Залужного: Зеленський дав різку відповідь.
«Чому я когось змінюю — це наш внутрішній момент», — відповів президент.
Аналітики видання Financial Times звернули увагу на напруженість між Зеленським і Залужним. У статті зауважили, що у цих суперечностях є політичне підґрунтя після того, як останні закриті опитування показали, що головком ЗСУ може скласти конкуренцію чинному президентові на майбутніх виборах. Залужний користується найбільшою довірою в Україні з рейтингом трохи більше 90%.
Прочитав таку цікаву думку: «зе-влада» робить те, що повинна зробити розпочинаючи з 2019 року, тобто знищувати Україну на користь московії, прикриваючись патріотичними гаслами та гучними заявами…
+
0
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 14:00
#
Аналітики нехай і далі аналізують, а нам тут війну вести. Коли закінчиться війна, якщо при цьому Україна буде існувати, у зеленського не має шансів виграти вибори. Програє як Черчіль в 1945. Думаєте він того не розуміє? Думаєте він так само як порох живе ілюзіями другого терміну? =)
+
+254
bonv
bonv
9 травня 2024, 14:17
#
Так по приколу вибрали нелоха з непрофанами щоб не стало ще гірше. Для чого армію модернізувати та гроші в ЗСУ вкладати якщо є важливіші справи — Велике ЗЕ-Крадівництво.
Результати чергового опитування соціологічної групи «Рейтинг» виявились шоком для зе-влади. Згідно з ним, число українців, які схвалюють діяльність президента, різко упало.
Якщо торік у вересні таких було 42 відсотки, то у лютому 2024-го — залишилося лише 22 відсотки. Можна лише уявити собі настрій рейтингозалежного Володимира Олександровича, коли йому на стіл лягли папірці з такою циферією.
А третина українців категорично не сприймають того, що робить живе уособлення справедливого вчителя Голобородька зі серіалу «Слуга народу».
Я цілком усвідомлюю, що ці цифри, — лише верхівка айсберга суспільних настроїв.
21 травня 2024 року кінець каденції 6-го.
+
0
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 15:06
#
Вибори будуть після закінчення війни. Із задоволенням послухаю соціологію, якщо скажете коли закінчиться війна! До того це все до ср.ки. Я буду аплодувати стоячи, якщо в момент такого жаданого розпаду рф рейтинг зеленського буде нульовим.
+
0
faid
faid
10 травня 2024, 5:53
#
Увімкни мозок і подумай про причини-наслідки, і не маніпулюй
+
+714
EvilReptiloid
EvilReptiloid
9 травня 2024, 13:03
#
І який же план у нашого Великого Вождя? Контрнаступ у 25-му? А потім контрнаступ у 27-му? А потім контрнаступ у 30-му? І перед кожним контрнаступом нова хвиля бусифікації, аж поки бусифікують жінок, дітей, котів, собак і морських свинок? Всіх, крім чинуш, сіловиків, олігархічного бізнесу та друзів і родичів вище зазначених.
Здається мені, що вся ця двіжуха лише заради збереження військового стану, який відстрочує вибори і продовжує необмежену владу Великого Вождя. Бо в іншому разі, маючи зараз на руках значний об'єм американської зброї, можна починати переговори з Рашкою з відносно сильної позиції.
Крим і Донбас ми вже не повернемо, це очевидно після півторарічного стояння фронту на місці, але принаймі можна добитись на переговорах прийнятних результатів. Бо якщо воювати до безкінечності, то колись наші союзники таки не дадуть нам зброї або закінчаться бусифіковані, або буде бунт. А москалі скористаються цим і отримають всю країну. Великий же Вождь просто розведе руками і здрисне десь в Ізраїль, прихопивши з собою державну казну. Благо і у Вождя і у всього правлячого класу на Заході заготовлені запасні аеродроми.
+
+37
Roofil
Roofil
9 травня 2024, 14:17
#
Голосували проти Пороха…
+
+204
Володимир Нєтряпко (гіга-ватнік)
Володимир Нєтряпко (гіга-ватнік)
9 травня 2024, 15:13
#
…і тепер рахунки прийшли…
+
+29
EvilReptiloid
EvilReptiloid
9 травня 2024, 16:15
#
Євангеліє від Порохобота 26:09

Я господь, Порох твій, що привів тебе до шоколадної фабрики. Хай не буде тобі інших олігархів передо Мною! Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в зомбоящику на каналах інших олігархів. Не вклоняйся іншим олігархам і не служи їм, бо Я господь, Порох твій, Порох заздрісний, що карає за провину батьків на синах, на третіх і на четвертих поколіннях тих, хто ненавидить Мене, і що годує шоколадом тисячі поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.
+
+19
KValera
KValera
9 травня 2024, 15:45
#
BobKickass. В бюллетене для голосования была строчка против Порошенко?
+
+30
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 15:56
#
была строчка против Порошенко?

Була, цілих 73% України скористалися :)
+
+106
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:07
#
«Ситуація з людьми критична, москалі, при в рази більшиз втратах, закривають їх»

Телемарафон смотрите не отрываясь ?
Заметно.
+
+30
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 18:36
#
До чого тут марафон? Якби я дивився марафон то мабуть вже перемагав би. А так — все погано, катастрофічно невистачає людей.
+
+85
BIlE
BIlE
9 травня 2024, 23:40
#
А так — все погано, катастрофічно невистачає людей. А чого їх не вистачає? Може звикли людьми розкидатись, при цьому пішов третій рік війни, а дрони за донати, машини теж, рожки і ті за свої. Люди не вічні, щоб їх на убій посилати, поки мразота міфічний асфальт катає десь.
+
+30
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 7:49
#
А чого їх не вистачає? Може звикли людьми розкидатись

​​​​​​
Ви чули цифри про безповоротні втрати від президента? Всі подумали що то брехня, але люди які мають доступ до даних говорять що ці цифри плюс мінус правдиві. Хоча є ньюанс, що поруч стоїть ще така ж сама цифра безвісти пропавших, але це вже не було озвучено. Та це все РАЗОМ в рази менше дохлих москалів, але у нас розганяється що розкидаємось м’ясом ми! Не верзіть дурниці! Чи є у нас проблеми? Дофігіща! Але в порівнянні з москалями у нас м’ясом не кидаються. Це війна, люди гинуть, їх треба міняти.
+
+45
SamBB
SamBB
10 травня 2024, 13:26
#
Це брехня як і все про що торочить це чудо…Втрати мінімум ще так раз вищі від сказаного ним і це без врахування безвісти зниклих.Інакше як можливо тоді пояснити мобілізацію, яка йде без зупину з 2022-го якщо ми втратили лише 30тис людей? Навіть по самих скромних планах в ТЦК, в нас вже б було армії на 2 млн. людей з новоствореними бригадами і тд.
Він, до речі, в тому ж інтерв'ю сказав що буде мільйон дронів в 2024.Вже 5 місяць йде, а 500 тис дронів так і ніхто не бачив.
+
+15
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 17:59
#
Це брехня як і все про що торочить це чудо

Вам видніше =) Але я вірю знайомим військовим, авторитетним людям що дотичні до армії, мобілізованій рідні. Ви б мабуть москалів однією лівою перемогли. Пояснення єдине і просте, ми не хочемо йти в ТЦК, а пакування в бусік носять поодинокий характер. Повторюсь, зараз ситуація зі зброєю в рази краще ніж з людьми, тож або ми йдемо в ТЦК, або бусік йде до нас.
+
0
SamBB
SamBB
13 травня 2024, 10:31
#
Мені видніше лише слів моїх знайомих, які воюють, — якшо вважати зброєю калашмат то можливо Ви маєте рацію, цього поки що хватає.При нагоді запитаєте у Ваших ''авторитетних'' та ''дотичних'' людей що там по арті і мінометам?Бо мої авторитетні знайомі з нуля кажуть що в них з цим повна ж.
+
0
BobKickass
BobKickass
13 травня 2024, 11:14
#
По мінометах *** , підтверджую, але чоми ви про людей мовчите? Достатньо?
+
+69
Mini Mi
Mini Mi
11 травня 2024, 9:32
#
31к за два года? Из 1.2 миллиона?Тогда военные которые рассказывают что они щас кончаться нагло врут? Или все-таки президент как всегда?
+
+15
BobKickass
BobKickass
11 травня 2024, 10:42
#
31к за два года?

Читайте уважно, є ще зниклі безвісти, є поранені(хтось повертається, а хтось ні) є ще… Вам озвучені були цифри загиблих, і на той момент вони приблизно відповідали дійсності. Але нє! змініть підгузок. В мене багато знайомих і рідні воює, і слава Богу ще живі й здорові. Але знов нє - ми всі помремо, так?
+
+13
SamBB
SamBB
13 травня 2024, 10:41
#
Все рівно цифри від президента не сходяться з реальністю.При загальних втратах 100−120 тис. (вбиті,полон,поранені і зниклі), мобілізація навіть з таким темпом як в 23−24р., без проблем б покрила.
+
+15
BobKickass
BobKickass
13 травня 2024, 11:15
#
без проблем б покрила

Для того щоб рахувати треба знати цифри по мобілізації, не придумуйте.
+
+28
SamBB
SamBB
13 травня 2024, 11:39
#
Так вже порахували і без мене, американці рахували і усілякі там експерти, — всі вони зійшлись на значно більшій цифрі, але ж вони не лижуть одне місце нашому, тому ми поки що вважаємо це за ІПСО, руку кремля і тд.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
13 травня 2024, 21:35
#
Там разве что всех в безвести записывать нужно (отчасти так и делают, чтобы бабки не платить). США ещё до «успешного» контрнаступа называли цифру в 300к, военные рассказывают про то что у них комплектация в 30% и они скоро кончаться, гайки по мобилизации закручивают по максимуму, а вы в клоунские цифры верите.
+
+45
faid
faid
10 травня 2024, 5:50
#
Путаєш всіх, Зеленський винний що кацапи знищують нас? вони цим займаються останніх 400 років. Всі ті відосіки про пакування у бусіки — показують фінальну сцену, початок ні коли не показують — для того щоб вплинути на тих хто не вміє самостійно аналізувати. Ти пропонуєш зі всієї України зробити Бучу?
+
+97
Lolik1837
Lolik1837
10 травня 2024, 17:42
#
«Всі ті відосіки про пакування у бусіки — показують фінальну сцену, початок ні коли не показують «

Еще один шашелем побитый , то бишь бахнутый Телемарафоном
+
0
SamBB
SamBB
13 травня 2024, 10:43
#
Саме так, всі 400 років мудрий нарід вибирав таких щоби ''сайтісь па сєрєдінкє'' починаючи з Гетьманів і закінчуючи Президентами.
+
+689
Sikoka
Sikoka
9 травня 2024, 12:39
#
Ухилянт нелох подпишет закон про борьбу с ухилянтами , теперь вы видели все
+
+107
Bookseller
Bookseller
9 травня 2024, 12:40
#
Есть такой важный закон, где сказано, что если новый закон влияет на бюджет (а новый закон о штрафах влияет на бюджет) то он вступает в силу только с 1 января 2025 года. Так что оспорить такие штрафы в этом году будет просто.
+
+23
innapcholko
innapcholko
9 травня 2024, 12:49
#
Пока ты оспариваешь решение — твои счета блокирует исполнительная служба!
+
+118
Bookseller
Bookseller
9 травня 2024, 12:51
#
А ты не используй укрбанки, я не использую. У меня только зарубежные карты и биткоин.
+
+28
Sinteo
Sinteo
9 травня 2024, 14:28
#
Да что ты говоришь. Так вот просто онлайн в зарубежном банке открыть счет и закидывать туда деньги с зарплаты?
+
+29
KValera
KValera
9 травня 2024, 15:48
#
Bookseller. За хлеб рассчитываешься биткоином?
+
+39
innapcholko
innapcholko
9 травня 2024, 17:07
#
Крипто-карта, карта вайз, карта пайонир…
+
+84
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:15
#

«Bookseller. За хлеб рассчитываешься биткоином?»

???


KValera, а если у вас доллары , то вы за хлеб рассчитываетесь долларами? А если золото — то вы рассчитываетесь золотом ?

А вам в голову не приходит , что можно просто сдать необходимое количество долларов, золота, крипты, евро и рассчитываться за хлеб ?

Или это для вас очень тяжелая вещь для понимания и надо объяснять?
+
0
KValera
KValera
9 травня 2024, 22:14
#
Lolik1837. Куда же мне до крипто миллионеров
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
9 травня 2024, 21:45
#
Открою для тебя секрет, обменников которые обменяют крипту на нал полно, возможностей вывести на любую карту, хоть зарубежную, хоть карту жены к примеру ещё больше
+
0
faid
faid
10 травня 2024, 5:58
#
Фантазер, або банк Зімбабве , цивілізований банк так не працює
+
+435
HooToo
HooToo
9 травня 2024, 12:48
#
Микола «ухилянт», але Микола донатив, платить не малі податки і «невтік». Тепер Микола буде збирати гроші щоб заплатити свій штраф. Все одно ці гроші підуть на армію, правда ж?
+
+54
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 14:51
#
Микола оновлює свої дані і не платить ніяких штрафів
+
+216
KValera
KValera
9 травня 2024, 15:49
#
Три літри. А потім іде штурмувати посадку
+
+15
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 15:57
#
Ні, це так не працює. Інакше б ти мені це писав вже з посадки
+
+131
zerotoler
zerotoler
9 травня 2024, 16:34
#
Аахаха свідок «ЦЕ ВСЕ ІПСО»
+
+15
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 21:43
#
Пхах, ще один з окопу пише
+
+36
BobKickass
BobKickass
9 травня 2024, 15:59
#
А потім іде штурмувати посадку

Або Микола не йде, а замість нього йде Валєра, який не оновив і якого впіймали — всіх не мобілізують.
+
+45
KValera
KValera
9 травня 2024, 22:15
#
BobKickass. Свої фантазії тримай при собі. В мне з документами все нормально.
+
0
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 7:51
#
Ну я ж теж не Микола, ми тут про абстрактних особистостей :)
+
+45
Mini Mi
Mini Mi
10 травня 2024, 7:55
#
Всех конечно не. Только тех дурачков кто придет данные обновлять, ну и кого смогут поймать.
+
0
NicolaZnow
NicolaZnow
14 травня 2024, 21:18
#
Микола за це голосував … проти Пороха, егеж?!))
+
+162
Kankakee
Kankakee
9 травня 2024, 16:06
#
Як оновите напишіть сюди будь ласка скільки часу вам дали на проходження влк 👻
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 21:44
#
Обовʼязково.

А ви вже останнього врача проходите і завтра на ноль?
+
0
NicolaZnow
NicolaZnow
14 травня 2024, 21:20
#
Одразу отримуєте повістку на ВЛК
+
+60
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:18
#
«Микола оновлює свої дані і не платить ніяких штрафів»

Если Мыкола обновит свои данные , пройдет ВЛК , то Мыкола пойдет куда ни-будь под Авдеевку
+
0
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 7:54
#
У страха великі очі! У держави нуль варіантів мобілізувати всіх Микол, не вистачить ні з/п ні автоматів, ні форми. Доречі це одна з причин чому ми все ще не програли війну москалям, у них то грошей і людей дохріна, але нє…
+
+280
bonv
bonv
9 травня 2024, 12:50
#
Зеленський чотири рази «відкосив» від армії — Міноборони.
Кандидат у Президенти шоумен Володимир Зеленський чотири рази проігнорував повістки, надіслані йому під час мобілізації 2014 -2015 років.
Про це повідомляє Міністерство оборони України у відповідь на запит народних депутатів Бригинця, Мамчура, Чорновол та Бондаря.
Зокрема, у документі йдеться, що громадянин Зеленський Володимир Олександрович є придатним для військової служби, але службу у ЗСУ не проходив.
«Для призову під час мобілізації громадянину Зеленському В. О. надсилалися повістки: 15.04.2014, 23.06.2014, 15.08.2014, 10.05.2015
«Громадянин Зеленський В. О. до військового комісаріату за викликом не прибував».
Нагадаємо, що 12 квітня народний депутат Тетяна Чорновол заявила, що звернеться до Міноборони, аби там спростували чи підтвердили інформацію, чи ухилявся Зеленський від мобілізації у 2014 році.
У штабі Зеленського відмовились коментувати це звернення.
Дуже *стремний* товарісЩ.
+
+30
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:29
#
«Зеленський чотири рази „відкосив“ від армії — Міноборони.»

Не являюсь ни поклонником Зеленского, ни Порошенко , но тут скажу ради объективности . Такие как теребонька и ему подобные врут или , как минимум, искажают факты , говоря, что Зеленский получил 4 повестки.

На те года, и даже сейчас (до 18 ого мая) , повестка считается врученной ТОЛЬКО если она ВРУЧЕНА ЛИЧНО И ПОД ПОДПИСЬ ВОЕНООБЯЗАННОГО .
И по факту Зеленскому не было НИ ЕДИННОЙ законной повестки , все те четыре цидульки пришли по почте и ОФИЦИАЛЬНЫМИ ПОВЕСТКМИ НЕ ЯВЛЯЮТСЯ .

Так, что, увы , но все эти разговоры о 4 ех повестках Зеленскому — всего лишь манипуляция фактами .

П. С. Но как же все-таки хочется , что бы Зеленский , Кошевой и весь этот 95-ый квартал ЛИЧНО пошли служить на передовую именно штурмовиками . Может тогда бы научились ценить жизни украинцев ?


+
+75
zevs1
zevs1
9 травня 2024, 23:00
#
Lolik1837 Наберите в YouTube вручение повестки Зеленскому, всё есть и под роспись и как он высмеял военных.
+
+9
Lolik1837
Lolik1837
11 травня 2024, 12:29
#
«Lolik1837 Наберите в YouTube вручение повестки Зеленскому, всё есть и под роспись и как он высмеял военных.»

Если вы имеете в виду то видео где Зеленский говорит, что он «выбирает подразделение Юзек» то нет там ни вручения повестки военкомами, ни , тем более. под роспись .

Есть только инсценированная юмористическая сценка

Может дадите ссылку где есть реальное вручение повестки?
+
0
NicolaZnow
NicolaZnow
14 травня 2024, 21:23
#
Можна звісно казати що не отримував. Але ж захотів би, то отримав)) бо знав 100% що приходять. Так що головує у нас лідор по ухиленню від мобілізації. До того ж людина злостно порушувала військовий облік …
+
0
faid
faid
10 травня 2024, 6:05
#
Це все іпсо кацапське, кажіть 44 рази — так щоб раз у квартал
+
+366
Vlad98
Vlad98
9 травня 2024, 13:21
#
Навряд чи могилізація ботанів і бухгалтерів сильно допоможе на фронті. Думаю, навіть не окупляться витрати на їх навчання і обмундирування. Та й взагалі, як 100 чоловік без зброї можуть перемогти 700 чоловік зі зброєю? Навіть якщо партнери їм продадуть в кредит якись старий металобрухт? Думаю, в результаті закону основним наслідком буде те, що частина бізнесу перейде у тінь.
+
+15
faid
faid
10 травня 2024, 6:09
#
Що пропонуєш, віддати свою дружину і житло удмурду, і сам будеш в позу ставати періодично перед ним — а то ботан. Всі люди можуть вчитись і військовій справі також
+
+30
Андрій М***к
Андрій М***к
10 травня 2024, 8:58
#
Так це все іще попереду. Все це відберуть. Життя і землю вже, незабаром авто, а там і житло.
+
+114
Mini Mi
Mini Mi
9 травня 2024, 13:22
#
Ну что ж тут сказать, после 26 года видать придется окончательно перестать держать любые деньги на укр. картах.
+
+83
Игорь УА
Игорь УА
9 травня 2024, 13:32
#
Ті хто зараз розпереживався за штрафи, невде ви думаєте що при русні ви зможете нормально жити?
Ви думаєте лише прапори зміняться? Не вгадали, ви втратите все: майно, волю, честь дружини, багато хто своє життя…
Альтернативи немає, інакше русня вас «научит Родину любить» по-справжньому.
Переживати що минуле життя скінчилося треба було 24.02.2022 р., а не зараз.
+
+292
Dmitrik7
Dmitrik7
9 травня 2024, 13:39
#
Так это, тут та же перпсективка, не?
+
+349
EvilReptiloid
EvilReptiloid
9 травня 2024, 13:55
#
А чого взагалі питання ставиться таким чином — або чорне або біле? Або перемога або окупація? Між цими крайнощами здається є купа можливих напівтонів та компромісних варіантів.
І взагалі, чи можна це назвати перемогою, якщо кордони 1991 року будуть досягнуті через 10 років але на фронті поляже 5−6 мільйонів чоловіків? Навіть якщо після цього Рашка розвалиться, України теж не буде.
І кому це вигідно? Кому дістануться спорожнілі території? Бо ситуація вкрай подібна до Другої Світової. Тоді теж полягли мільйони наших, а справжніми переможцями виявились Москва і англосакси, які в Ялті поділили світ. Україна не отримала нічого, крім продовження совкового рабства ще на десятки років.
+
+316
Бедный папа
Бедный папа
9 травня 2024, 13:59
#
Две лопаты выдать гражданину `Игорь УА` вне очереди.
+
+60
Riojas
Riojas
9 травня 2024, 14:27
#
Ну так значит двигать отсюда надо. Тут и без бурятов уже все это на подходе…
+
0
faid
faid
10 травня 2024, 6:12
#
В тису
+
+45
zerotoler
zerotoler
9 травня 2024, 14:32
#
З якого напрямку пишешь?
+
+51
KValera
KValera
9 травня 2024, 15:50
#
Игорь У А Минуле життя скінчилося після виборів 2019 року
+
+90
Mini Mi
Mini Mi
9 травня 2024, 21:50
#
Ну Крым живёт вполне нормально, без бусифиуации, без закрытых границ. У меня нет желания жить под российским флагом, но желания идти и бессмысленно умирать нет ещё больше. Все прекрасно понимают что даже мобилизовав ещё миллион мужиков результат не поменяется, потому что рашка может мобилизовать ещё 10.
+
+30
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 10:27
#
потому что рашка может мобилизовать ещё 10

Задайте собі питання, чому все ще не мобілізувала і не перемогла?..
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
11 травня 2024, 3:00
#
Потому что мясо в современных войнах не играет ключевую роль. Но там преимущество не только по мясу, а по абсолютно всем факторам. И видим сами к чему приводит длительная война.
+
0
BobKickass
BobKickass
11 травня 2024, 7:11
#
Потому что мясо в современных войнах не играет ключевую роль.

100% , москалі ж не м’ясом продавлюють, чи м’ясом таки?
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
11 травня 2024, 9:30
#
У москалей помимо кратного запаса по мясу есть авиация, ракеты, свои танки, кабы и прочее. Все это позволяет им даже границы не закрывать, не то что бусиками народ ловить. Если бы мы воевали как Израиль с арабами — проигрыш в живой силе и превосходство по технологиям у такой войны были бы варианты, а когда ситуация печальна по всем начиная от людей и оружия и заканчивая економикой и ресурсами, то вопрос «а какой план реальный у власти» возникает все чаще и чаще. Пока что я вижу только что план это любой ценой продлить свои полномочия и денежку от «партнёров» и идти за это в окопы желающих все меньше и меньше.
+
+15
BobKickass
BobKickass
11 травня 2024, 10:34
#
Если бы мы воевали как Израиль

Для цього треба щоб тут проживали Українці а не «какая разніца» і «я тєбя туда нє посилал». Треба щоб люди захистили СВОЮ державу. У нас же живуть не в своїй — критикують владу ніби це не ми її вибрали і не беруть на себе жодної відповідальності. Євреї з усього світу летять щоби мобілізуватися, й це не тому що Ізраїль технологічний, бо він не завжди був такий.
+
+88
Lolik1837
Lolik1837
11 травня 2024, 11:19
#
«Для цього треба щоб тут проживали Українці а не „какая разніца“ і „я тєбя туда нє посилал“ Треба щоб люди захистили СВОЮ державу.»

Для того, что бы люди защищали свое государство надо, что бы они за 30 лет существования этого государство видели что это государство о них ЗАБОТИТСЯ.

А что люди увидели за 30 лет?

Они увидели как все земли и предприятия за 30 лет ушли кучке олигархов.Они увидели нищенские пенсии старикам.
Они увидели как их похищают, закидывают в бусики для «добровольной мобилизации». Они увидели эти « законные» заочные бешенные штрафы.

Много после этого вы найдете людей, которые посчитают, что они настолько задолжали этому государству, что обязаны идти ради него на смерть да еще и дектей своих на смерть отправлять?
+
+45
Валерка Котовский
Валерка Котовский
11 травня 2024, 11:32
#
Lolik1837 хватит доказывать людям с узким восприятием мира какие то понимания, они такие же узкие, как те русские что пошли воевать и возвращаться в пакетах.
У человека одна нация — человек
Одна родина планета — Земля
Всё что сужает эти границы — ложь
+
+15
BobKickass
BobKickass
11 травня 2024, 11:34
#
Для того, что бы люди защищали свое государство надо , что бы они видели, что это государство не «кидает» их

Бачите, в цьому і є вся проблема. Держава це вони, це ж не ми! Це не ваша держава, ви тут зайві. Людей 30 років грабують, тоді чому ви тут? Яким боком ви тут? Ви ж не відчуваєте себе Українцем, не хочете захищати цю державу, поносите її 30 років, на словах у вас все би вийшло краще але нічого не намагаєтесь змінити. Як на мене це найбільший парадокс України.
+
+60
Lolik1837
Lolik1837
11 травня 2024, 12:40
#
«Ви ж не відчуваєте себе Українцем, не хочете захищати цю державу»

Именно я и такие как я — НАСТОЯЩИЕ УКРАИНЦЫ. А вы — это … , которые хотят , что бы украинцев побольше уничтожили физически или (как минимум) побольше разогнали с их Родины .
+
0
BobKickass
BobKickass
11 травня 2024, 14:46
#
и такие как я — НАСТОЯЩИЕ УКРАИНЦЫ

Я ж саме про це і говорю. Хоч колок посеред голови теши =)
+
+60
Mini Mi
Mini Mi
12 травня 2024, 1:42
#
Потому что многим действительно разницы нет. А ещё больше народу как я уже писал прекрасно понимают перспективы, вернее их отсутствие. В 22 году была куча добровольцев, но власть их достижение и жертвы успешно помножила на ноль продолжая войну.
+
+361
Dafxf4300
Dafxf4300
9 травня 2024, 13:38
#
Я вибачаюсь, це вже шашлики чи ще ні?
+
+52
youknow
youknow
9 травня 2024, 13:48
#
Таке......, все одне русня розвалиться та здрисне гнити на свої болота. у них ВЖЕ скорочення фінансування ЖКГ на 22,7% в цьому кварталі (в порівнянні з 2023 роком), виплати тим кого підтопило на росії — отримало лише 10% заявітелей-підтопленців по 10т. «рупій» (це половина оголошеної путлером суми) здихають паскуди, природа допомогає, потім від хвороб та голоду верещати почнуть...«денег нет но вы держитесь»©(ручне скажене ведмедя).
допомога від наших закордонних партнерів у вигліді зброї, збереже життя нашим військовим.
мобілізація нікуди не зникала, просто продовжується. ці оновлення-нововведення оновлять данні чоловіків, відправлять частину військових з тцк, тероборони, військових частин на фронт, та на їх місце прийдуть мобілізовані.
але корупція в Україні, будь куди з початком війни, нажаль не зникла. тому можливий гвалт
+
+79
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:38
#
«одне русня розвалиться та здрисне гнити на свої болота. у них ВЖЕ скорочення фінансування ЖКГ на 22,7% в цьому кварталі»

Господин youknow. По поводу ЖКХ . Сейчас они платят за газ 3 рубля за куб (около 1,2 гривны) и за киловатт 2 рубля (около 0,8 грн) .
Мне почему-то думается, что 22,7% сокращения финансирования ЖКХ они легко переживут и еще долго разваливаться будут .

+
+30
youknow
youknow
9 травня 2024, 19:45
#
Не смішіть Lolik1837 це у вас на росії є «царь, холоп, дань, государь, матушка, батюшка, господин…» у нас в цивілізованому суспільстві такого не має. звертайтесь за нікнеймом.
ваш газпром показав збитки 629 мільярдів рублів, не довко будете шикувати, скоро вам піднімуть вартість думайте краще за ваших постраждалих підтопленців, яких перекинув ваш цар. у вас на росії є данина у вигляді оплати за «капитальний ремонт», він набагато більший за вартість 1кубу газу. українцям та вашим постраждалим байдуже на ваш газ.
краще подивіться на проект-планування бюджету рф. там з 2025по 2027 роки зменшення розходів на медицину, освіту, науку, жкг, реновації і т.ппо 17-25% кожного року…але ваші почали економити вже сьогодні. не чакаючи 2025 року. вам торба Lolik1837
+
+96
bonv
bonv
9 травня 2024, 13:50
#
При Порошенко кордони були відкриті. Можна було пити каву у Відні. Від кави в Криму до кордонів 1991 року…
Так, таке буває коли людина *** і не на своєму місці.
Як реготати на концертах Кварталу та голосувати за Зеленського — так 13,5 млн веселих громадян. А як підтримувати переможну, військову ходу величного лідера Криворіжжя та світу — так нема охочих. Пам’ятаю як героїчно Зеленський воював в АТО з 2014−2019 роках. Вороги з КВН знали цього Квартального супермена, складали легенди про його героїзм та незламність.
Хтось вже охрестив законом про могилізацію.
+
+24
youknow
youknow
9 травня 2024, 14:00
#
При П.Порошенко, дякуючи Богу, не було повномаштабної війни. але від Порошенко це не залежило
+
+36
bonv
bonv
9 травня 2024, 14:01
#
Війна у нас з 2014 року.
+
+45
youknow
youknow
9 травня 2024, 14:06
#
Війна в (з)2014 та в 2022 роках це різні маштаби. не вірю що ви не помітили
+
+45
bonv
bonv
9 травня 2024, 14:19
#
Просто перестати стріляти — тому його і вибрали. А тепер про різні війни? Одна війна!
Ми взагалі маємо ввійти в Книгу рекордів Гіннеса, як народ, який обрав шоумена без оливи в голові своїм очільником і привів до влади весільних ведучих та поганих акторів.
Хоча справедливо нам було б присудити колективну премію Дарвіна.
Нелох на шашлички.
+
+15
youknow
youknow
9 травня 2024, 15:20
#
Мова не за кількість війн bonv)))
ваші невподобання «не лоха» перед порошенко не дає виправдання повномаштабної війни та вовці путіну.
значит по вашому не  *** порошенко мав домовленності з путіним на тиху експансію України, а другий вова не  *** пішов не по правилах, порушив домовленності між вовою п та петром п… продовжуйте bonv ♪♫
+
+45
bonv
bonv
9 травня 2024, 15:48
#
«Війну закінчу за один рік, а якщо ні, то буде інший президент», — грався, як з вогнем, Зеленський болючою темою в запалі передвиборчої риторики.
Зеленський очолює державу вже 5 років, а кінця війні й не видно. Гірше ж точно не буде (с)
Нелох сказав/пообіцяв, що треба просто перестати стріляти і подивитися путіну в очі??? Тому його і вибрали на виборах.
29.01.2023 Зеленський: 2023 рік буде роком нашої перемоги.
На дворі 2024 рік. Ще минулого року всіх перемогли боневтік.
+
0
youknow
youknow
9 травня 2024, 19:16
#
То він брехун звичайно
але не хочу повторювати 2014 рік (коли був бардак у владі, через втечу януковича та його приспішників), коли раша цім скористалась
+
+15
bosyak
bosyak
10 травня 2024, 11:52
#
Ну порох теж за два тижні обіцяв, за що потім вибачався, не?
+
+162
Zorika
Zorika
9 травня 2024, 16:55
#
Потому что Порошенко обходил острые углы. Поэтому и не началось в 2014 полномасштабной. А этот кварталовец, чтобы собирать лайки/рейтинги петушился перед путиным. Его вина в этой войне тоже есть. Плюс, он как следует не подготовил страну — почему русня парадным шагом в первые дни прошлась по Югу Украины? А теперь за каждый сантиметр земли там гибнут украинцы. Вместо рассказов о шашлыках, нужно было заградлинии строить. И что там по Чонгару? Чья-то вина установлена? Так что не только пуйло во всем этом ужасе виноват. Зелебобы тоже внесли свою лепту. А выгребать должен дальнобойщик Петро, снятый с рейса и отправленный на 0. И не полиция, обученная за счёт бюджета, не братья ермаков и не сыновья мусейчучек. Зелёные не хотят выборов, т.к они не только потеряют власть, но и придется быстро драпать, чтобы следующий президент не посадил их в тюрьму
+
+15
BobKickass
BobKickass
10 травня 2024, 8:01
#
Потому что Порошенко обходил острые углы

Це як грати в гарячу картоплю, але замість м’яча граната, яка рано чи пізно вибухне. Причина нападу ж не Порошенко чи Зеленський, причина русня. Зараз вже всім зрозуміло, що ми лише відтягували неминуче.
+
+15
EvilReptiloid
EvilReptiloid
10 травня 2024, 12:39
#
Порошенко погано готувався до війни. Щось робилось лише в 2014−16 роки. Потім український олігархат на чолі з Порошенком зрозумів, що війна має обмежений характер, розслабився і продовжив красти наче нічого й не було. 2017−18 роки це вже були суцільні корупційні скандали — торгівля на крові, Роттердам Плюс, Свинарчуки.
А коли в 2019 році, на хвилі протестних настроїв, прийшов Зеленський — це був найбільший миролюбець у світі. Навіть та обмежена підготовка до війни, що велась за часів Порошенка, була згорнута. Всі гроші перенаправили на велике будівництво. Ну, а коли вторгнення таки відбулось виявилось, що Україна не має найнеобхіднішого. І почалось випрошування зброї в партнерів та заклики до незламності — тобто компенсувати помилки та зловживання влади силою духу бійців. Що досить близько до сталінсько-жуковських принципів ведення війни.
Проте в наш час виключно силою духу багато не навоюєш. Зараз рулять зброя, технологія, підготовка, мотиваційні заходи (і тут я маю на увазі не єдиний марафон, а гроші та нормальні умови служби). Якщо цього всього не вистачає, то й сила духу сходить на нуль, незламність закінчується. Ось зараз ми якраз дійшли до цієї фази, бажаючих воювати майже немає. Держава просто викрадає людей, аби заткнути діри на фронті.
Ніколи такі речі добре не закінчуються. Це шлях до програшу. І я тільки маю надію, що Рашка теж досить сильно виснажилась та не зможе в повній мірі скористатись результами тупого і бездарного керівництва нашої влади.
+
+30
Yaroslav TheRock
Yaroslav TheRock
9 травня 2024, 14:03
#
Янелох
+
+30
Sahsa561
Sahsa561
9 травня 2024, 14:44
#
Як на мене це складні і не популярні рішення, вони точно не ідеальні, але я не бачу що треба робити в данному випадку і прочитавши тут половину коментів побачив тільки розмазування соплів і пару ботів. Конструктива в комменатх нема.
Я теж не можу запропонувати ніякого толкового рішення, тому погоджуюсь з тим, що зараз пропонує влада, тому що дякуючи в першу чергу Зеленському країна досі існує і нам досі допомогають, що саме необхідне наразі для виживання.
+
+156
EvilReptiloid
EvilReptiloid
9 травня 2024, 15:11
#
Дякуючи в першу чергу ЗСУ країна досі існує і нам досі допомогають, що саме необхідне наразі для виживання.
А Зєлєнь тільки проблеми створює своєю нечесністю, лицемірством та бездарним управлінням.
+
+85
Alex DOM
Alex DOM
9 травня 2024, 16:05
#
Погано також те що закони приймають люди яких ці закони ніяким чином не торкнуться…
Мабуть владі треба було провести консультації з «лідерами громадської думки» щоби разом виробити стратегію (цю функцію повинні виконувати народні депутати, але складається враження що верховна рада втратила свою функцію).
+
+30
zerotoler
zerotoler
9 травня 2024, 14:51
#
Та зменшила застави для корупціонерів
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 14:56
#
Ні, не зменшила
+
+30
zerotoler
zerotoler
9 травня 2024, 15:03
#
Микитасю передавай привіт
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 15:12
#
Нагадай коли Верховна рада розглядала питання застави Микитася
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 15:58
#
Агов, то відповідь чекати?
+
+15
zerotoler
zerotoler
9 травня 2024, 16:31
#
Я не знаю, журналистів не пускають в раду
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 21:43
#
Ну ти ж звідки взяв цю маячню про Микитася. І явно не від журналістів.
+
+15
zerotoler
zerotoler
10 травня 2024, 9:46
#
Та все маячня, верховна рада, президент та кабінет міністрів не винні що самі українці у нас корупціонерів люблять
+
+280
SamBB
SamBB
9 травня 2024, 14:54
#
Прикольно… все своє життя справно платив податки на утримання всіх цих чинуш, поліцейських та силовиків, які б забезпечували спокій, правосуддя, справедливість та захист кордонів в країні, а тут виявляється що вони то утримувались лише для того щоби при першому шухері звалити в буковельський котел та, згодом, для пакування простолюдинів в бусікі незламності. І при тому всі заброньовані силовики та чинуші з марафону торочуть що демократія не на часі і конституція на паузі бо інакше не переможемо…
+
0
innapcholko
innapcholko
9 травня 2024, 14:55
#
Чувак хорошо по полкам раставил:

https://www.youtube.com/watch?v=y6eqGry4i6M
+
+30
Ranet
Ranet
9 травня 2024, 15:09
#
Военное положение — это особый правовой режим в МИРНОЕ время! Зачем вводить военное положение, да еще и продлевать его каждые три месяца в военное время?
Кто-то объявил войну, чтобы настало военное время? Ориентируйтесь на МВФ, тот не кредитует страны в состоянии войны.
А штраф в €200 еще нужно уметь наложить.
+
+45
JWT
JWT
9 травня 2024, 15:48
#
Ох як тут гаряче поливають брудом президента і мріють про іншого, партія якого б точно-точно такі закони не підтримала і голосувала б проти… Ось тільки якщо перейти по посиланню на оригінальну статтю та подивитись на фото з голосування то можна побачити що проти… НУЛЬ. На цьому популізм про хороших синіх та поганих зелених можна закінчувати.
+
+30
zevs1
zevs1
9 травня 2024, 16:01
#
Тут речь идёт как обилетить минимум: 1млн мужчин*25000гр =25млрд гр в кармане или в бюджете как правильно сегодня не знаю.
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 16:02
#
В нас знайдеться 1 міліон чоловіків що не вміють користуватись смартфоном?
+
+60
Pumbovik
Pumbovik
9 травня 2024, 17:19
#
Украина очень изменилась за последние года, условия жизни, новые законы, методы кнута только приведут к еще большему оттоку населения. Если нет возможности жить спокойно будет люди будут неизбежно искать тихое место, нервы и здоровье не железные жить годами в мясорубке. Родственникам уже рядом 3 хрущевки снесли. Бросили все квартиры и уехали скромно жить в другую страну, то что детей каждую тревогу таскать в подвал вырастут травмированные инвалиды
+
+30
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 17:59
#
Ну зато посміялись добре вибираючи клоуна
+
+45
Lolik1837
Lolik1837
9 травня 2024, 17:53
#
«нас знайдеться 1 міліон чоловіків що не вміють користуватись смартфоном?»

Не надейтесь . Смартфоном и обновлением данных онлайн через электронный кабинет не отделаетесь . По любасу надо будет пройти ВЛК. Не захотите — получите штраф. И не факт, что вам эти 25 тысяч штрафа не будут каждый день накладывать .

Ну, а потом сами знаете — «виконавче впровадження», исполнитель, арест всех счетов, а может и имущества для оплаты всех штрафов , что на вас навесили
+
0
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 17:57
#
По любасу надо будет пройти ВЛК

А вам Роял мейл ще не принесла повістку для проходження ВЛК?
+
+79
innapcholko
innapcholko
9 травня 2024, 18:55
#
Пытки на ВЛК — это совковое наследие… мало кто такое хочет проходить… а принуждение к пыткам … подсудное дело…

Я плохо понимаю как люди которые дали надежду Украинцам пришли к подобному и одобрили такие законы… но да власть потеряла связи с теми кто ее выбирали…

Из этого следует что власть сейчас не лигитимная!
+
+5
Три літри
Три літри
9 травня 2024, 21:42
#
Інна, ви вже знайшли ту пачку артемівської солі яку шахта випустила у 2024 році не дивлячись на руйнування і відсутність персоналу?
+
+30
innapcholko
innapcholko
10 травня 2024, 5:21
#
Это хорошо подтверждает брехню властей!

Ибо! Запасов полно! Запасы до сих пор идут на экспорт! Хотя власти заявляли еще давно — что последнюю продали!

Да и еще… Одессе до сих пор на прилавках импорт из РФ, даже из Москвы…
+
+30
innapcholko
innapcholko
10 травня 2024, 5:27
#
Про свежее импортное пиво из Москвы я уже писала?

В Одессе бусификация с Московским пивом…
+
+45
innapcholko
innapcholko
9 травня 2024, 19:43
#
Очень большая «проблема» что все ТЦКны — это ваши соседи!

Пойти в гости и выяснить отношения! … тут уже ТКЦны давно действуют не в правовом поле! — ну извиняйте… слить базу данных всех ТЦКнов и на следующие утро их по сценарию «варфоломеевской ночи» увидить на столбах! … что мешает такому сценарию???

Мародеров уже клеели к столбам в начале войны — что мешает клеет к столбам ТЦКнов?

В Одессе очередная бусификация в центре города — но ее до сих пор власти опровергают!!!

В Одессе куча IT которые работают напрямую с США… еб… тт… Врать властям про бусификацию что ее нет — в особенности в Одессе!!!… ну это дебилизм!!! Там же прямые трансляции…
+
+45
Валерка Котовский
Валерка Котовский
10 травня 2024, 7:05
#
Мне кажется минфину было бы стыдно такую чушь постить:) От не знания законов:)
Во первых ни какой обязательно мобилизации нет, а если и может быть то только при статусе *стан війни* во вторых Зеленский там издавал указ со словами * у звьязку з військовою агрессією* в законе такого закона нет:) есть только *у звьязку зі зброєною агрессією* в третьих у ТЦК которые являются юр особа есть право набирать на службу только по контракту ни каких ЗСУ у нас нет, только на словах, по докам в контракте чётко прописано что они батальйоны найомники: айдар азов викинг шторм лють и прочие выдумки.
Это напомнило такую же чушь как при ковид когда постили что штрафы кто вышел на улицу без маски 17к грн такая же ересь и сейчас) читайте законы чтобы не быть му-му, цівільній кодекс, конституцію и выписывайте себе нужные статьи:)
Так же есть такое в законе, что если выходит закон который сужает права другого закона он является — не действительным:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися