Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 січня 2024, 15:11

Цвинтар електрокарів: у Чикаго через сильні морози перестали працювати зарядні станції Tesla (відео)

У Чикаго, США, на тлі аномально низьких температур не працюють зарядні станції для електромобілів Tesla. Про це повідомляє телеканал FOX 32 Chicago.

У Чикаго, США, на тлі аномально низьких температур не працюють зарядні станції для електромобілів Tesla.
Фото: скріншот з відео

Читайте телеграмм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Власники електрокарів змушені кидати свої транспортні засоби через відсутність можливості їх підзарядити.

Телеканал продемонстрував, що водії в пригороді Чикаго Ок Брук не можуть зарядити свої машини з неділі. Через це місцеві жителі залишили десятки електромобілів на зарядних станціях.

«У нас тут купа мертвих роботів», — прокоментував телеканалу один з власників Tesla, який так і не зміг зарядити своє авто.

Читайте також: У 2023 році світові продажі електромобілів зросли на 31%

Tesla не відповіла на електронні листи чи дзвінки телеканалу, але автомобільний експерт із Чикаго каже, що власники електромобілів можуть дещо робити, коли стає так холодно.

«Як і будь-яка нова технологія, люди потребують навчання», — сказав Марк Білек з Чиказької автомобільної торгової асоціації.

Білек сказав, що всі електромобілі можуть мати проблеми з екстремальним холодом, і водії повинні натиснути кнопку попереднього кондиціонування (preconditioning button), перш ніж зарядити акумулятор.

Варто зазначити, що власники Tesla можуть вручну попередньо нагріти салон, активувавши попереднє кондиціонування або розморожування в застосунку Tesla.

Морози в Чикаго

Останні дні у Чикаго похолодало до −15…−25 градусів. Сьогодні, 17 січня, стовпчики термометрів показують біля -20 градусів.

Коментарі - 16

+
0
Три літри
Три літри
17 січня 2024, 17:04
#
Пхах, Маськ, де артична електрика з температурою замерзання -40?

Останні дні у Чикаго похолодало до −15…−25 градусів. Сьогодні, 17 січня, стовпчики термометрів показують біля -20 градусів.

Для штатів це може і екстремальні холоди. Але як бути людям в Україні де -20 це далеко не конець світу. А в Норвегії де буває і -30?
Да хоча б в Астані що знаходиться не десь далеко на півночі?
https://0x0.st/H0ZC.png
+
0
Антон Куминов
Антон Куминов
17 січня 2024, 17:25
#
Не в электричестве дело, а в электронике
+
0
Три літри
Три літри
17 січня 2024, 18:56
#
Антон, купи книжку «Іронія для чайників».
+
+45
Антон Куминов
Антон Куминов
17 січня 2024, 19:22
#
Загуглил — такой книги нет
+
0
neverice
neverice
17 січня 2024, 17:57
#
Судячи з опису — проблема не в зарядній станції, а в самій машині. Типу треба включити клімат, щоб включився прогрів батареї (бо в сильний мінус заряджати не можна). Не знаю, що Тесла завадило автоматично включати підігрів батареї при підключенні до зарядки. Вирішать оновленням софту. Єдине, що зарядка буде починатись не одразу, а хвилин через 5, як батарея трохи розігріється.
+
+15
innapcholko
innapcholko
17 січня 2024, 18:13
#
Чтобы включить обогрев — нужна рабочая батарея, а те батареи не работают при таком минусе — замкнутый круг.
все остальное — это уже требует переоборудывания.
+
0
neverice
neverice
17 січня 2024, 21:51
#
Так вони ж на зарядних станціях зібрались. Плюс, на розряд в мінус 20 батарея чудово працює, заряджати просто швидко не можна — тож підігріти себе не має бути проблемою. Та навіть якщо хтось приїхав на зарядку на нулі - ніщо не заважає спочатку гріти батарею від зарядки, потім вже заряджати. Саме так працює прогрів салону, коли машина на зарядці - гріється напряму від зарядки. І походу цей варіант і рекомендує Тесла — вручну включити прогрів салону, а батарея паралельно підігріється
+
0
innapcholko
innapcholko
17 січня 2024, 22:31
#
Ну скорее всего такой подогрев не по госту и требует технических вмешательств — всетаки тесла — это проприетарщина и предлагаемый режим не был согласован со страховкой
+
0
Три літри
Три літри
17 січня 2024, 19:00
#
Яке різниця в якому з двох продуктів Тесли проблема що не враховує звичайні погодні умови? Ми не обговорюємо випадок коли машини не витримали ураган, це звичайний мороз який екзотика хіба що для південних штатів. А автомобілі їздять і а Канаді де в Альберті -30 може бути і не десь на півночі, а в Калгарі.
+
0
neverice
neverice
17 січня 2024, 21:55
#
Різниця в тому, що в цьому випадку люди таке як інструкцію до машини погано читають. А в Теслі не все повністю автоматизували — треба вручну кнопочку натискати.
+
0
Три літри
Три літри
18 січня 2024, 8:29
#
Тут новина була що Маськ збирається збільшити свою долю в капіталі Тесли за для розвитку роботів та штучного інтелекту. А ти мені кажеш що фейл компанії з зарядкою не фейл , це просто через водіїв яки не прочитали інструкцію.🧐 Це було б доречно на адресу водіїв бензиново-дизельних авто чи хоча б звичайних електричок.
+
0
neverice
neverice
18 січня 2024, 14:43
#
З чого б це доречно для ДВС? Типу, всі покупці тесли читають інструкцію від корки до корки та знають її на пам’ять? Фейли є у всіх машинах, ідеальних не існує.
Це ж як дизельне авто на літньому дизелі в -20. Ніхто не заважає залити і люди льють. І потім багато жаліються, що машинка не їде.
А взагалі, новина дуже жовта, в Норвегії купа тесл і їздять без проблем. А морози там знатні. Як і в Канаді.
+
0
Три літри
Три літри
18 січня 2024, 15:48
#
З чого б це доречно для ДВС?

Бо десь 97% машин з ДВС це аналогові девайси користування якими можливо лише після вивчення інструкції. Деякі окремі смарт-моделі не роблять погоди на ринку.

Починаючи з банального «бензин чи дизель».

Типу, всі покупці тесли читають інструкцію від корки до корки та знають її на пам’ять?

ти схоже взагалі не зрозумів що я написав

тесла привчає водіїв що за них думає машина, вона навіть навʼязує деякі речі бо «ми краще знаємо як треба»

взяти для прикладу електричну версію мого авто — воно майже не відрізняється по функціоналу від бензинового крім того що під «кришкою бензобаку»
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
18 січня 2024, 8:00
#
Пхах… Три Літри. Маск в свої 50 створив нову галузь, працює ще над кількома. А що зробив ти? Продавив пружини на дивані та розтіг коліна на треніках? Пхах…
+
0
Три літри
Три літри
18 січня 2024, 8:31
#
Сподіваюсь що це був сарказм 😁
+
0
innapcholko
innapcholko
17 січня 2024, 18:09
#
Проще было бы оборудовать LiFePo4 аккумуляторами, их тоже не желательно при минусе заряжать, но их емкость не сильно падает даже при -20.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися