У Чикаго, США, на тлі аномально низьких температур не працюють зарядні станції для електромобілів Tesla. Про це повідомляє телеканал FOX 32 Chicago.
Цвинтар електрокарів: у Чикаго через сильні морози перестали працювати зарядні станції Tesla (відео)
► Читайте телеграмм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Власники електрокарів змушені кидати свої транспортні засоби через відсутність можливості їх підзарядити.
Телеканал продемонстрував, що водії в пригороді Чикаго Ок Брук не можуть зарядити свої машини з неділі. Через це місцеві жителі залишили десятки електромобілів на зарядних станціях.
«У нас тут купа мертвих роботів», — прокоментував телеканалу один з власників Tesla, який так і не зміг зарядити своє авто.
Читайте також: У 2023 році світові продажі електромобілів зросли на 31%
Tesla не відповіла на електронні листи чи дзвінки телеканалу, але автомобільний експерт із Чикаго каже, що власники електромобілів можуть дещо робити, коли стає так холодно.
«Як і будь-яка нова технологія, люди потребують навчання», — сказав Марк Білек з Чиказької автомобільної торгової асоціації.
Білек сказав, що всі електромобілі можуть мати проблеми з екстремальним холодом, і водії повинні натиснути кнопку попереднього кондиціонування (preconditioning button), перш ніж зарядити акумулятор.
Варто зазначити, що власники Tesla можуть вручну попередньо нагріти салон, активувавши попереднє кондиціонування або розморожування в застосунку Tesla.
Морози в Чикаго
Останні дні у Чикаго похолодало до −15…−25 градусів. Сьогодні, 17 січня, стовпчики термометрів показують біля -20 градусів.
Коментарі - 16
Останні дні у Чикаго похолодало до −15…−25 градусів. Сьогодні, 17 січня, стовпчики термометрів показують біля -20 градусів.
Для штатів це може і екстремальні холоди. Але як бути людям в Україні де -20 це далеко не конець світу. А в Норвегії де буває і -30?
Да хоча б в Астані що знаходиться не десь далеко на півночі?
https://0x0.st/H0ZC.png
все остальное — это уже требует переоборудывания.
Це ж як дизельне авто на літньому дизелі в -20. Ніхто не заважає залити і люди льють. І потім багато жаліються, що машинка не їде.
А взагалі, новина дуже жовта, в Норвегії купа тесл і їздять без проблем. А морози там знатні. Як і в Канаді.
Бо десь 97% машин з ДВС це аналогові девайси користування якими можливо лише після вивчення інструкції. Деякі окремі смарт-моделі не роблять погоди на ринку.
Починаючи з банального «бензин чи дизель».
Типу, всі покупці тесли читають інструкцію від корки до корки та знають її на пам’ять?
ти схоже взагалі не зрозумів що я написав
тесла привчає водіїв що за них думає машина, вона навіть навʼязує деякі речі бо «ми краще знаємо як треба»
взяти для прикладу електричну версію мого авто — воно майже не відрізняється по функціоналу від бензинового крім того що під «кришкою бензобаку»