Китайський виробник електроніки Xiaomi представив свій перший електромобіль SU7 та оголосив про плани увійти до п'ятірки найбільших світових автовиробників. Про це повідомляє Reuters.
Xiaomi представила свій перший електромобіль (фото)
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Седан, який отримав назву SU7, є довгоочікуваною моделлю, яку генеральний директор Лей Цзюнь назвав технологією «супер-електродвигуна», здатною забезпечити швидкість прискорення, вищу, ніж в електромобілів Tesla та Porsche.
SU7, ймовірно, надійде в продаж через кілька місяців.
«Наполегливо працюючи протягом наступних 15−20 років, ми станемо одним з 5 найбільших світових автовиробників, прагнучи підняти автомобільну промисловість Китаю в цілому», — сказав Лей Цзюнь.
Ці плани включають створення «автомобіля мрії, який можна порівняти з Porsche і Tesla», додав він.
Характеристики
SU7 буде доступний у двох версіях — з запасом ходу до 668 км на одному заряді та з запасом ходу до 800 км. Для порівняння, Model S від Tesla має запас ходу до 650 км.
До 100 км/год седан у повнопривідному виконанні зможе розганятися за 2,78 секунди, а зупинятися з цієї швидкості за 33,3 метра. Максимальна швидкість седана досягатиме 265 км/год.
Задньопривідна модифікація обмежить максимальну швидкість значенням 210 км/год, до 100 км/год буде розганятися за 5,28 секунди, а її гальмівний шлях зі 100 км/год збільшиться до 35,5 м.
Повнопривідна машина за рахунок більш ємної батареї одній зарядці 800 км, а задньопривідна обмежиться 668 км за циклом CLTC. При цьому потужність силової установки у першої досягне 673 к.с., а у другої обмежиться 299 к.с.
Ціна
Ціна ще не оголошена. Лей сказав, що вартість буде «дійсно трохи високою, але такою, яку кожен вважатиме виправданою».
Очікується, що електрокар коштуватиме приблизно 200 000 — 260 000 юанів ($27 500 — 36 500).
Виробництво
Автомобілі під брендом Xiaomi будуть вироблятися підрозділом державного автовиробника BAIC Group на пекінському заводі річною потужністю 200 тис. авто.
Xiaomi, п'ятий найбільший виробник смартфонів у Китаї, намагається диверсифікувати свою основну діяльність на електромобілі на тлі стагнації попиту на смартфони.
Серед інших китайських технологічних компаній, які співпрацюють з автовиробниками для розробки електромобілів, — Huawei та Baidu.
Xiaomi пообіцяла інвестувати $10 млрд в автомобілі протягом десятиліття і є одним з небагатьох нових гравців на китайському ринку електромобілів.
На надзвичайно переповненому китайському ринку електромобілів найбільшу конкуренцію, ймовірно, складе BYD, яка володіє третиною ринку, в той час як Tesla має 9%, згідно з даними за третій квартал від Zheshang Securities.
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що в мережі з’явилися офіційні фото електромобіля від Xiaomi, який отримав назву Xiaomi SU7.
Коментарі - 13
🤣🤣🤣🤣🤣
але для обиватілєй всі ж глюки дверей будуть заставляти кулібінствувати, тому ядро ядром, а бубен для викликання дощу гарантований.
мав колись їх іп-камеру і телефон, знаю про що говорю
свят свят свят, дєкую вищим силам шо вчасно зійшов з того шляху
Нова Тесла в 2015 році коштувала від 80к$ в 2022 від 40к$.
Яка її «справедлива ціна» знають одиниці людей.
Як по 40к$ перестануть розмітать, поставлять 35к$ і т.д.
Тут після нещодавнього випадку з Київстар, варто 10 раз подумати, чи потрібно купувати авто, яке завжди онлайн з кимось і здатне вирішувати саме куди йому їхати.
Особливо якщо це китайське авто.
:)
ні тобі нормальних протоколів безпеки, про програмістів мовчу.
якщо це для передових компаній супер виклик — то як реалізує це славнозвісний ценакачество?
Чи ви думаєте шо уйгур, купивши цю автівку так собі візьме і поіде проти партії?
через 20 років цих електромобілів буде як телефонів, в любому новому бізнесі надприбутки отримують на початку, а через 20 років це вже просто автовиробництво з сотнями конкурентів.