На напрямку пункту пропуску «Ужгород — Вишнє Німецьке» (кордон зі Словаччиною) станом на ранок 4 грудня в чергах перебувало майже 650 вантажівок, навпроти пункту пропуску «Тиса» (кордон з Угорщиною) — близько 750 вантажівок, повідомив речник Державної прикордонної служби України (ДПСУ) Андрій Демченко, пише «Інтерфакс-Україна».
Заблоковані кордони: В чергах на кордоні зі Словаччини стоїть близько 650 вантажівок, з Угорщиною — 750
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Блокування кордонів
«Наприкінці минулого тижня Союз перевізників Словаччини знову розпочав акцію з блокування руху для вантажівок. Станом на ранок сьогодні в бік України на території Словаччини на цьому напрямку перебувало 650 вантажних транспортних засобів у чергах із можливістю перетнути кордон», — сказав він на брифінгу в Києві в понеділок.
Речник зазначив, що учасники акції повідомляли про намір пропускати по чотири вантажівки на годину в напрямку України, а рух вантажівок з України не блокуватиметься, а також рух гуманітарних та інших важливих вантажів.
Читайте: У черзі 2,5 тисячі вантажівок: що відбувається на кордоні з Польщею
«Ми зараз фіксуємо зменшення, не критично, але зменшення вантажних транспортних засобів, які прибувають до ПП „Ужгород“, прямуючи зі Словаччини», — додав Демченко.
Також у Держприкордонслужбі фіксують збільшення вантажівок, які намагаються перетнути кордон з Угорщини в Україну.
«Це пов'язано з тим, що інші напрямки зараз заблоковані або рух через них ускладнений. Станом на ранок сьогодні навпроти ПП „Тиса“ (кордон з Угорщиною) у бік України в чергах перебувало десь 750 вантажівок», — розповів речник.
Нагадаємо
Як писав «Мінфін», на ранок, 4 грудня, на кордоні з Польщею у черзі стоять 2,5 тис. вантажівок. Водночас на одному з пунктів почали пропускати порожні фури.
Акція протесту польських перевізників розпочалась 6 листопада й буде тривати до 1 лютого або до виконання вимог активістів. До поляків пізніше приєднались й словацькі перевізники.
Головна вимога — скасування «транспортного безвізу» для українських далекобійників. На думку польських й словацьких перевізників, це надає перевагу українським колегам у боротьби за ринок.
Коментарі - 4
Моря для нас закрыты. Осталось автотранспорт и ЖД, Ну по ЖД у нас другая проблема — разная ширина колеи и у нас просто мизерное количество вагонов такой колеи.
Остался только автотранспорт , который теперь прихлопнули.
С Россией и Белоруссией понятно, что отношения никакие, но мы как-то незаметно «погавкались» по разным причинам со всеми своими соседями- поляками, венграми , словаками . Остались одни румыны с которыми мы еще не «побили горшки» . Да и то — надолго ли?
По жд, контейнеры унифицированы под все вагоны.
Есть еще вариант, — задействовать, например, немецких авто перевозчиков.
Варианты есть всегда, просто оказалось неожиданно.
Ну и на будущее запомнить.