Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 листопада 2023, 13:00

Квартальний звіт Ralph Lauren порадував ринок

Ralph Lauren представила дані за свою роботу у II звітному періоді, що перевищили аналітичні прогнози. Зростанню показників сприяв високий попит на дорогі куртки та светри в Сполучених Штатах. Крім того, йому допомогло стабільне відновлення попиту в КНР, що продовжувалося всупереч просіданню у сфері розкішних товарів. Про це розповідають фінансові експерти LBLV.

Ralph Lauren представила дані за свою роботу у II звітному періоді, що перевищили аналітичні прогнози.

Фірма продовжує розвивати напрями бізнесу, що орієнтуються на прямих споживачів. Вона прагне розширити аудиторію молодих клієнтів, для яких ціна перестала бути вирішальним фактором при виборі товару. Для цього Ralph Lauren намагається підвищити їхній інтерес до свого інтернет-ресурсу та торгових точок. Водночас гуртовий попит у Сполучених Штатах просідає, що вже негативно вплинуло на частину міжнародних брендів.

За словами гендиректора Ralph Lauren, клієнти віддають перевагу бавовняним, кашеміровим светрам, курткам та іншим предметам одягу з колекцій, що користуються великою популярністю. Він зазначив, що серед покупців простежується жага до витонченості в повсякденному стилі. Тому вони хочуть купувати речі, які служитимуть їм упродовж тривалого часу, а не один лиш сезон.

Ralph Lauren залишила прогнози без серйозних змін

Раніше фірма спромоглася залучити 1,3 мільйона нових покупців. У результаті світовий продаж цього бізнесу, який припадає на окремий магазин, за квартал зріс на 6%. За словами аналітиків LBLV, покупці товарів Ralph Lauren дуже лояльні до бренду й тому існує висока ймовірність, що в складних економічних умовах вони вибиратимуть товари, гідні довіри.

У КНР продовжується стабільне відновлення бізнесу Ralph Lauren: зростання продажів перевищило 20%. Водночас інші великі гравці з галузі розкішних товарів (Canada Goose, LVMH і так далі) зафіксували низький рівень попиту. Котирування Ralph Lauren на цьому фоні додали 3%. Фірма почала краще планувати запаси, що допомогло їй підійти до святкового сезону без необхідності влаштовувати багато рекламних акцій.

Компанія здебільшого не змінила головний прогноз виторгу на рік. Водночас вона очікує, що у III кварталі її продажі зростуть на 1−2%, оскільки ставлення до гуртового попиту залишається обережним. Такий прогноз виявився нижчим за очікуваний. Зростання чистого виторгу в минулому кварталі перевищило 3%, до $1,63 мільярда, що краще за усереднені очікування експертів, які говорили про $1,61 мільярда. Скоригований прибуток Ralph Lauren на акцію досяг $2,1 (аналітики чекали $1,93).

Максим Захаров, фінансовий аналітик LBLV

Джерело: Мінфін