Ставки фрахту суден для транспортування нафти з російських балтійських портів до Індії зросли приблизно на 50% минулого тижня, оскільки частина судновласників відмовляється перевозити російську нафту після перших санкцій США через порушення цінових обмежень, встановлених країнами «Великої сімки» та ЄС. Про це повідомляє Reuters.
Вартість доставки російської нафти морем підскочила на 50% після санкцій США — Reuters
►Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Ставки на фрахт зросли приблизно до $7,5 млн за рейс у понеділок з $4,5−4,8 млн минулого тижня», — повідомило джерело в торговій компанії, яка займається продажем російської нафти.
За словами співрозмовника агентства, деякі судна наймали за понад $7 млн, оскільки все більше судновласників, особливо грецьких, вирішують вийти з російського бізнесу. Деякі з них вийшли місяць тому, але сьогодні кількість таких компаній зросла.
«Ринок фрахтових перевезень загалом зростає, ставки зростають на маршрутах Західна Африка — Перська затока США, Західна Африка — Середземномор’я та середземноморські маршрути, спокушаючи судновласників шукати безпечніші альтернативи», — додало джерело.
Читайте також: Чехія збільшила імпорт російської нафти до 11-річного максимуму
Вищі тарифи на доставку та проблеми з оплатою на тлі посилення контролю США над постачанням російської нафти можуть завадити планам Москви зменшити розмір знижок на її нафту на світовому ринку, зауважило одне з джерел Reuters.
«Знижки на Urals (на основі вартості, страхування та фрахту) можуть збільшитися через підвищення фрахту, транзакційних витрат і санкційного ризику», — визнав трейдер на російському нафтовому ринку.
Вартість доставки російської нафти поступово знижувалася з зими, коли було запроваджено обмеження цін. Це допомогло російським експортерам нафти збільшити прибутки.
Коментарі - 2