Кількість власників дорогих автомобілів, які оподатковуються транспортним податком, за останній рік зросла майже вдвічі, а кількість самих таких дорогих авто збільшилася у більш ніж 2 рази. Про це повідомили у Державній податковій службі, пише ЕП.
В Україні вдвічі побільшало власників дорогих автівок
► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Дорогі автівки
Так, за даними податкової, у 2023 році кількість фізичних осіб, яким необхідно сплатити транспортний податок, становить 3072 особи, а кількість дорогих транспортних засобів, які обкладаються додатковим податком, становить 3548 одиниць. У 2022 році кількість фізичних осіб-власників становила лише 1593 особи, а кількість транспортних засобів, з яких сплачували податок — 1723 одиниці.
За даними податкової, українці у 2023 році мали навіть більше дорогих автівок, аніж у довоєнному 2021-ому. Тоді серед фізичних осіб було зареєстровано 2377 платників транспортного податку та 2574 дорогих авто, з яких його необхідно сплатити.
Читайте: З яких авто необхідно платити податок на розкіш в 2023 році (перелік)
Таким чином, у 2023 році кількість власників дорогих автомобілів серед фізичних осіб була в 1,9 раза більшою, ніж у 2022 році та на 29% більшою, ніж у довоєнному 2021-ому. Кількість самих таких транспортних засобів, якими володіють громадяни, у 2,05 раза більша, ніж у 2022-ому та на 37,8% більша, ніж у 2021-ому.
Примітно, що власників люксових авто серед юридичних осіб в Україні стає менше з року в рік. Так, у 2021 році податкова зареєструвала 3153 компанії, яким необхідно було заплатити транспортний податок за 4109 дорогих автівок. У 2022 році кількість платників податку серед юридичних осіб зменшилася до 2571 (на 582), а кількість автомобілів — до 3126 одиниць (на 983).
У 2023 році в Україні залишилося лише 2079 платників транспортного податку серед юридичних осіб (на 1074 менше, ніж у 2021-ому та на 492 менше, ніж у 2022-ому), яким належить 2927 автомобілів (на 1182 одиниці менше, ніж у 2021-ому та на 199 менше, ніж у 2022-ому).
За даними ДПС, обсяги сплати транспортного податку в Україні скорочуються з року в рік. У 2021 році місцеві бюджети отримали від власників дорогих автівок 158,35 млн грн, у 2022-му — 103,45 млн грн. Станом на 13 вересня 2023 року до місцевих бюджетів надійшло лише 101,52 млн грн транспортного податку.
Очікувано, найбільші обсяги сплати транспортного податку зафіксовані у столиці. Цьогоріч кияни заплатили до місцевого бюджету 33,06 млн грн (16,65 млн грн — фізичні особи, 16,42 млн грн — юридичні особи).
Області-лідери
Серед лідерів зі сплати цього податку також Київська (7,85 млн грн), Дніпропетровська (8,96 млн грн), Львівська (6 млн грн), Одеська (7,82 млн грн) та Харківська (6,3 млн грн).
Що таке транспортний податок
Зазначимо, що транспортний податок — це збір у розмірі 25 тис грн на рік, який власники дорогих автомобілів сплачують до місцевих бюджетів. Об'єктом оподаткування цим податком є авто, середньоринкова вартість якого становить 375 мінімальних зарплат (у 2023 році це 2,512 млн грн).
Перелік відповідних марок та моделей автомобілів та їхніх характеристик щороку визначає Міністерство економіки.
Коментарі - 51
потому отмазка мимо.
не нужно думать что «а ты …» это что-то работающее. это ошибка. :)
А в польше - коррупции нет. Правда в страну без документов и за пару тысяч долларов вьехали около 100 000 пакистанцев и индусов.
А в Южной корее тоже коррупии нет. просто посадили очередного предидента , который ничего кроме взяток и не делал на посту…
и так — где не возьми.
кущ же сказал. а у куща — все коррупция… он же Ыкономист…
«Цену яиц по 17 грн. за штуку министр называет технической ошибкой поставщика.
«Яйца — единственая категория из каталога, которая в приложении к сделке рассчитывается в штуках. Поставщик указал цену не за штуки, а за вес яиц, когда переносил данные из одной таблицы, где все было приведено в единицу измерения на вес, в другую таблицу…»
І на черговому рості долара потім напишіть, що піднялося вчетверо
вас обманули. не стоило вам покупать доллары по 80. Он не поднялся так сильно…
Також, якщо бачите схожий на НБУ курс, проаналізуйте ціни на автомобілі за останній рік також в доларах/євро, і запитайте, чи в ціну в валюті дилери вкладають «реальний курс», який був протягом року + ризики на «коли доїде».
Я от не впевнений, що хочу пояснювати такі речі детально схожим персонам, з побудованими реченнями таким чином, як у вас.
П.С. І ні, не по 80 (де ви купляли за таку ціну, чи вам 13 років, щоб таке писати?). Навіть заробляв на різниця між валютним депозитом на готівковим
ну ось курс , який закладають дилери
https://bmw.dp.ua/bmw-x5-xdrive30d-wbacv610×09l14439
«Курс €
на 20.09.2023 EUR/UAH = 39.79»
Доллар, например: ~38.4, 36.93 (потолок) и 36.57 соответственно.
Шо там по зерну? Начинай грузить, что Румыния и Польша отказываются заработать на транзите и перевалке.
На-о-трез!
у вас , шароботов — никогда и ничего нету. одни голые обвинения , ненависть к Украине и ожидание «когда придут наши и всем здесь покажут»
И где у меня ненависть к Украине? Снова пук в лужу.
Подсчитал элитные машины — сразу виден торговый баланс, пусть даже частный! 😂
Уявляю як я в Харкові з майже непрацюючим інтернетом (лише телеграм якось проривався, все інше лежало) замовляю собі на отомото.де автівку щоб вивезти сімʼю. Або як це роблять мої родичи з Сіверщини що потрапили в окупацію.
А якомусь умовному вінничанину і тим більш лʼвівянину така можливість мало що додає.
Если речь о весне-22 — можно было выйти в соседний двор :) Такого, чтобы по всему городу не было инета (включая проводной) — не припомню.
Це зараз в мене є окремий портативний 4G роутер через яркий я могу підключити будь що включно зі стаціонарним компʼютером. А тоді мобільний інет був лише на смартфоні.
Ну і вцілому шукати по дворах інет в умовах коли дегенерати легко доставали від обʼїзною артилерією — не краща ідея. Нагадаю що тоді наші ЗМІ вперше шедеврально обісрались розганяючи тему міток тому стовбичити в незнайомому місці було потенційна опасно ще й через можливість зустріти неадекватного сусіда, особливо якщо робити це з ноутом.
Звісно поглядаючи на ситуацію зараз стає зрозуміло що все було не так погано, як здавалось і зі згаданим портативним роутером та сімками всім операторів я б взагалі не мав жодних проблем з інетом. Але це зараз так.
> Ну і вцілому шукати по дворах інет в умовах коли дегенерати легко доставали від обʼїзною артилерією — не краща ідея
Я перемещался по городу без особенных проблем, в принципе. Дома сидеть — тоже не всегда лучшая идея, в мой дом прилетало 2 раза (1 раз — прямо в окно), а высиживать месяц в подвале — никаких нервов не хватит…
> Нагадаю що тоді наші ЗМІ вперше шедеврально обісрались розганяючи тему міток
Ой, не говорите, шизы хватало: и светомаскировка (в противоположных от фронта пригородах, типа Песочина или Люботина), и метки эти, и «маячки» какие-то — полная жесть.