Редакція «Мінфіну» визначила переможця конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у липні. Ним стала користувачка під ніком OlenaChe62, яка розповіла, як через непорозуміння із голосовим помічником банку її фінансовий номер було видалено із системи і заблоковано вхід до Приват24. Її досвід може бути корисним іншим читачам «Мінфіну».
Найкращий відгук липня: як Яна розсварила Приват з клієнтом
Авторка відгуку пише, що при спробі переказати кошти з однієї власної карти на іншу через Приват24 їй було запропоновано пройти верифікацію, зателефонувавши на номер 3700.
«Голосовий помічник Привату — Яна (штучний інтелект) не розпізнала мої дані, повідомивши, що та інформація, яку озвучила я (клієнт Привату вже багато років), і та, що є в системі — не збігаються. Моментально мій номер телефона був видалений з системи як мій фінансовий і, як результат, заблоковано вхід до Приват24», — розповіла далі OlenaChe62.
Всі її спроби швидко виправити ситуацію, яка трапилася через помилку ШІ, ні до чого не привели. Зв’язатися з оператором не вдалося, оскільки ця опція доступна тільки авторизованим користувачам, а її вже з цього списку виключили. А голосовий помічник Яна вперто продовжувала підозрювати у клієнтці шахрая.
Клієнтка Привату так і не змогла повернути доступ до карт і рахунків онлайн. Їй довелося відвідати відділення Приватбанку, де консультант констатував: «ШІ самостійно приймає рішення щодо отриманої від клієнта інформації в процесі автентифікації для запобігання шахрайських дій».
Авторка відгуку задається питанням, як надалі користуватися послугами Привату, якщо їх голосові та інші штучні помічники будуть при кожній операції невірно розшифровувати названі дані — блокувати телефони і доступ до послуг?
Що відповів банк
У службі підтримки Приватбанку насамперед пояснили, чим викликана потреба проходження верифікації.
«Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти», — пишуть представники Приватбанку.
Для зняття обмеження клієнтці запропонували звернутись в чат на сайті банку, зазначивши, що їй також знадобиться веб-камера.
Універсальних порад, як уникнути непорозуміння із ШІ при верифікації, у Приватбанку «Мінфіну» не дали. Лише наголосили, що у клієнта завжди є і будуть альтернативні методи ідентифікації, і він може обрати для себе найбільш зручний.
Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 31
Может и не совсем прилично, но как-то другое в голову не приходит!
«клиенты Привата плачут, жалуются, пишут слезные отзывы»
21 тысяча отзывов на 22 миллиона клиентов Приватбанка — это
менее 0,1% от клиентской базы за всё время существования
раздела «отзывы» на сайте Минфина.
Вы же позиционируете себя высокооплачиваемым программером,
но похоже, что с курсом школьной математики у вас проблемы.
Я привел отзвывы на сайте Минфине как частный случай.
Или кроме Минфина нет других ресурсов с отзывами про Приват ?
Могу сказать одно — ты явно не самый умный программер
на форуме Минфина, если не способен нормализовать цифры
и пересчитать количество отзывов по разным банкам, например,
на 100 тысяч клиентов.
Если сам не можешь — дай задание своим подчинённым,
пусть сделают табличку, где будет общее количество отзывов,
общее количество клиентов банка и, например, цифра по
количеству отзывов на 100 тысяч клиентов.
Возможно тогда до тебя дойдёт прописная истина о том, что
Приватбанк не является лидером по количеству отзывов,
если соотносить их с количеством клиентов.
К сожалению, на Минфине в своё время не захотели
кроме общего количества отзывов публиковать
также и нормализованные цифры и это их право…
так что за них — не переживайте :)
Отстали от жизни…
Дмитрий Дубилет уже давно
не имеет никакого отношения
к Монобанку — ни как сотрудник,
ни как владелец долевого участия.
будівництво та ремонт, автотовари, товари для дому, краса та здоров’я, товари для активного відпочинку, спорт і захоплення, офіс, школа, книги, амуніція, продукти харчування, зоотовари, побутова хімія, дитячий світ, аксесуари для телефонів, одяг та взуття». Товар, что я покупал, в перечне отсутствует. Поэтому скидка ПриватБанка 5% пригодилась