Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 серпня 2023, 9:18

Найкращий відгук липня: як Яна розсварила Приват з клієнтом

Редакція «Мінфіну» визначила переможця конкурсу на найкращий відгук про роботу банків у липні. Ним стала користувачка під ніком OlenaChe62, яка розповіла, як через непорозуміння із голосовим помічником банку її фінансовий номер було видалено із системи і заблоковано вхід до Приват24. Її досвід може бути корисним іншим читачам «Мінфіну».

Авторка відгуку пише, що при спробі переказати кошти з однієї власної карти на іншу через Приват24 їй було запропоновано пройти верифікацію, зателефонувавши на номер 3700.

«Голосовий помічник Привату — Яна (штучний інтелект) не розпізнала мої дані, повідомивши, що та інформація, яку озвучила я (клієнт Привату вже багато років), і та, що є в системі — не збігаються. Моментально мій номер телефона був видалений з системи як мій фінансовий і, як результат, заблоковано вхід до Приват24», — розповіла далі OlenaChe62.

Всі її спроби швидко виправити ситуацію, яка трапилася через помилку ШІ, ні до чого не привели. Зв’язатися з оператором не вдалося, оскільки ця опція доступна тільки авторизованим користувачам, а її вже з цього списку виключили. А голосовий помічник Яна вперто продовжувала підозрювати у клієнтці шахрая.

Клієнтка Привату так і не змогла повернути доступ до карт і рахунків онлайн. Їй довелося відвідати відділення Приватбанку, де консультант констатував: «ШІ самостійно приймає рішення щодо отриманої від клієнта інформації в процесі автентифікації для запобігання шахрайських дій».

Авторка відгуку задається питанням, як надалі користуватися послугами Привату, якщо їх голосові та інші штучні помічники будуть при кожній операції невірно розшифровувати названі дані — блокувати телефони і доступ до послуг?

Що відповів банк

У службі підтримки Приватбанку насамперед пояснили, чим викликана потреба проходження верифікації.

«Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти», — пишуть представники Приватбанку.

Для зняття обмеження клієнтці запропонували звернутись в чат на сайті банку, зазначивши, що їй також знадобиться веб-камера.

Універсальних порад, як уникнути непорозуміння із ШІ при верифікації, у Приватбанку «Мінфіну» не дали. Лише наголосили, що у клієнта завжди є і будуть альтернативні методи ідентифікації, і він може обрати для себе найбільш зручний.

Правила конкурсу «Кращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 500 грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Коментарі - 31

+
+253
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 серпня 2023, 9:47
#
Цікаво. у клієнтки вистачило розуму забрати усі гроші з Привату та закрити рахунок ?
+
+75
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 серпня 2023, 10:26
#
Это одна из версий истории, трагических отношений, между ежиком в момент полового созревания и одним известным ростением — кактусом. Так что следует ждать второй части рассказа о трагическом завершении этой романтической истории.
+
+45
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 серпня 2023, 10:30
#
Да, клиенты Привата плачут, жалуются, пишут слезные отзывы (кстати негативных отзывов на Минфине процентов 90), платят неадекватные комиссии за каждый чих и… продолжают нести денежку в Приват
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 серпня 2023, 10:37
#
У меня просто нет других слов, которые могут описать такое явление, кроме «заезжанной» фразы-- …ja, ja, natürlich, es ist fantastisch…
Может и не совсем прилично, но как-то другое в голову не приходит!
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
11 серпня 2023, 11:53
#
MaxTirpiz
«клиенты Привата плачут, жалуются, пишут слезные отзывы»

21 тысяча отзывов на 22 миллиона клиентов Приватбанка — это
менее 0,1% от клиентской базы за всё время существования
раздела «отзывы»
на сайте Минфина.

Вы же позиционируете себя высокооплачиваемым программером,
но похоже, что с курсом школьной математики у вас проблемы.
+
0
MaxTirpiz
MaxTirpiz
11 серпня 2023, 12:00
#
Кверти, ты совсем глупый ?
Я привел отзвывы на сайте Минфине как частный случай.
Или кроме Минфина нет других ресурсов с отзывами про Приват ?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 серпня 2023, 12:11
#
MaxTirpiz

Могу сказать одно — ты явно не самый умный программер
на форуме Минфина, если не способен нормализовать цифры
и пересчитать количество отзывов по разным банкам, например,
на 100 тысяч клиентов.

Если сам не можешь — дай задание своим подчинённым,
пусть сделают табличку, где будет общее количество отзывов,
общее количество клиентов банка и, например, цифра по
количеству отзывов на 100 тысяч клиентов.

Возможно тогда до тебя дойдёт прописная истина о том, что
Приватбанк не является лидером по количеству отзывов,
если соотносить их с количеством клиентов.

К сожалению, на Минфине в своё время не захотели
кроме общего количества отзывов публиковать
также и нормализованные цифры и это их право…
+
0
Три літри
Три літри
11 серпня 2023, 19:07
#
Більша частина клієнтів Привату не є програмерами і не знають де писати відгуки
+
+15
Петро Зборівський
Петро Зборівський
10 серпня 2023, 10:27
#
Користуюсь цим Банком близько року в хочу сказати що це не перший банк з котрим я працював,але Абанк це найкращий Банк у плані переводів та різних операцій онлайн я у захваті як все оперативно працює,дякую працівникам за компетентність та відчливість і це не просто коментар це дуже легко поровірити можна просто і швидко оформити онлайн карту та поровірити все на ділі!!! Абанк ще рас дякую вам!!!
+
+157
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 серпня 2023, 10:31
#
Браво! А какое отношение ваш восторг имеет к описанной проблеме «Приватбанка»?
+
+30
Петро Зборівський
Петро Зборівський
10 серпня 2023, 10:44
#
Це моя позиція і я її притримуюсь тому що у мене не було жодної проблеми з цим банком!
+
+10
xapyga
xapyga
10 серпня 2023, 11:37
#
У меня тоже не было проблем, у кума моего, брата, друга, тоже не было проблемы, но у кого-то были. Вы думаете это все лапша? Позиция…
+
+62
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 серпня 2023, 11:46
#
Власник А-банку тікав з України з чемоданом золотих швейцарських годинників — а ви і далі дякуйте .
+
0
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
10 серпня 2023, 12:33
#
А кто собственник а-шараги?
+
+22
MaxTirpiz
MaxTirpiz
10 серпня 2023, 13:05
#
Суркисы
+
+15
Три літри
Три літри
11 серпня 2023, 19:08
#
Він їх не вкрав, він їх купив. Чому б йому не взяти їх з собою?
+
+30
nitrolog
nitrolog
10 серпня 2023, 10:43
#
Попрактикуйтесь над поданням реклами краще, поки не дуже виходить
+
+15
Петро Зборівський
Петро Зборівський
10 серпня 2023, 10:49
#
Я не рекламщик я воєнний і нехай буде так кому треба той візьме Тай провірить сам, а хто пише просто щоб попереписуватись то пишіть *** дальше
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 серпня 2023, 10:52
#
…alles liegt vor uns…
+
0
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
10 серпня 2023, 11:27
#
Закрывайте карты и счета уходите из примата и пусть клерки и шестерки примата сами общаются со своим ботом Яна потом плачут после его закрытия.
+
0
yarg
yarg
10 серпня 2023, 13:22
#
Псс. клерки перейдут в Ситибанк. или в айтишники пойдут — туда сейчас идет «и жук и жаба».
так что за них — не переживайте :)
+
0
Я Саня
Я Саня
10 серпня 2023, 12:14
#
Я коли дзвоню одразу кажу цій дур.пі оператор оператор з«єднай з оператором оператор і на 10 раз вона каже я правильно зрозуміла ви хочете щоб я вас з»єднала з оператором. Наздоров"я
+
0
efess
efess
10 серпня 2023, 13:11
#
Не вистачає живих операторів…
+
+81
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
10 серпня 2023, 14:02
#
Калл центры содержать надо лавэ платить, а так тупой бот чухню на ухи вешает и все гуд
+
+49
Bitcoin
Bitcoin
10 серпня 2023, 14:11
#
Монобанк в помощь
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
16 серпня 2023, 18:56
#
Lohsuper

Отстали от жизни…

Дмитрий Дубилет уже давно
не имеет никакого отношения
к Монобанку — ни как сотрудник,
ни как владелец долевого участия.
+
0
grioleg
grioleg
16 серпня 2023, 15:05
#
Думаєте там підтримка краще?)))
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
10 серпня 2023, 15:50
#
Не всё так плохо для клиентов ПриватБанка. Для них банк иногда проводит акции. С 9 августа по 15 сентября при покупке товаров от 500 грн. на Rozetke и оплатой картой Visa Универсальная можно получить скидку 5%. Скидка срабатывает автоматически.
+
+12
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
10 серпня 2023, 15:53
#
У меня от «водофона» по бонусам от 7 до 12% на любой товар в Розетке и любую оплату. =) Так что приват в пролете…
+
+27
Fantomas2020
Fantomas2020
10 серпня 2023, 16:08
#
По условиям акции от Vodafon скидка 7% предоставляется не на все товары в Rozetke: «Заощаджувати легко з ROZETKA та Vodafone Bonus! Обміняйте 200 бонусів на промокод зі знижкою 7% та купуйте: Знижка розповсюджується на товари з категорії:
будівництво та ремонт, автотовари, товари для дому, краса та здоров’я, товари для активного відпочинку, спорт і захоплення, офіс, школа, книги, амуніція, продукти харчування, зоотовари, побутова хімія, дитячий світ, аксесуари для телефонів, одяг та взуття». Товар, что я покупал, в перечне отсутствует. Поэтому скидка ПриватБанка 5% пригодилась
+
0
Игорь Паранит
Игорь Паранит
10 серпня 2023, 16:01
#
Никогда не звонил оператору. В основном чат
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися