Клієнти monobank сьогодні, 29 квітня, зіткнулися з проблемами при оплаті картками в терміналах Приватбанку, при знятті готівки у банкоматах Привату, та при переказі коштів на карту Приватбанку. Про це співзасновник monobank Олег Гороховський заявив в Telegram.
У системі Приватбанку стався збій. Клієнти monobank не можуть зняти готівку та переказати кошти на карту Привату (оновлено)
►Читайте телеграм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
«Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть збій у Приватбанку», — написав Гороховський.
Що кажуть в Приватбанку
«Нам відомо про проблему з оплатою банківськими картками, лише частина транзакції охоплені цієї проблемою. Фахівці Приватбанку працюють над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності», — заявили в пресслужбі банку.
Оновлено
О 17:27 за київським часом у Приватбанку повідомили про відновлення роботи системи.
«Ми розуміємо всі недавні незручності. Зі збоями справились, і система Приватбанку працює. Дякуємо за розуміння і, що ви з нами. Працюємо разом заради перемоги», — зазначили в банку.
Конференція «Invest Talk Summit» Дізнайтеся, як заробити на інвестиціях у 2023−2024 роках! Подробиці на сайті.
Промо-код на знижку 10%: minfin10.
🕵️ Ми створили невеличке опитування, щоб дізнатись більше про наших читачів.
💛💙Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.
Коментарі - 9