Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 квітня 2023, 19:11

Статки власників luxury-брендів зросли на $93 мільярди на тлі попиту на предмети розкоші

Глобальний шопінг, пов'язаний з дорогою косметикою та предметами розкоші, робить одних з найбагатших людей світу ще багатшими — статки власників luxury-компаній підскочили на $93 млрд. Про це повідомляє Bloomberg.

Глобальний шопінг, пов'язаний з дорогою косметикою та предметами розкоші, робить одних з найбагатших людей світу ще багатшими — статки власників luxury-компаній підскочили на $93 млрд.
Фото: pixabay.com

Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

69-річна Франсуаза Беттенкур Мейерс, найбагатша жінка на планеті, стала ще однією французькою мільярдеркою, яка отримала вигоду від ажіотажу на предмети розкоші.

Згідно з Індексом мільярдерів Bloomberg, її статки зросли до $93,3 млрд у четвер, що на $21,8 млрд більше, ніж на початку року, після того, як L'Oreal, імперія косметики та догляду за шкірою, заснована її дідом, повідомила про стрімке зростання доходів, що призвело до рекордного зростання акцій.

Її успіхи слідують за успіхами Бернара Арно, найбагатшої людини світу, який перетворив LVMH на модний гігант із 75 брендами, включаючи будинок моди Christian Dior, ювелірну компанію Tiffany & Co. і шампанське Moet & Chandon.

Читайте також: За рік статки 13 російських мільярдерів скоротилися на $8,5 мільярдів. Хто втратив найбільше

Статки Арно зросли до $210,7 млрд у 2023 році, оскільки компанія, яку він контролює, продавала дорогі брендові сумочки, косметику та вишукані вина, що сприяло «зоряному» зростанню прибутків.

Не менш значний стрибок у статках за останні місяці стався у французької сім'ї, яка стоїть за Hermes International, ще одним провідним постачальником розкішних товарів. Статки клану оцінюються в $157 млрд порівняно з $95 млрд у жовтні.

«Зростаюче накопичення багатства групою засновників і спадкоємців французьких компаній — стрибок на $93 млрд лише цього року — ілюструє зростаюче глобальне домінування країни в індустрії розкоші та краси», — пише видання.

Також зросли статки двох інших родин: братів Вертгеймерів, які володіють компанією Chanel, відомою своїми костюмами та парфумами, та Франсуа Піно, який володіє Gucci.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 4

+
+15
Archebald
Archebald
21 квітня 2023, 19:58
#
Силу маркетингу ніхто не переможе!
Ні ІТ ні нафта.
+
+30
preyvanamor
preyvanamor
22 квітня 2023, 2:08
#
Тут не маркетинг допоміг, а старий як світ вислів: «понти дорожче за гроші» і дике збільшення макулатури по цілому світу для «боротьби» з ковідом. багато ти бачив реклами на телевізорі чи в мережі всяких луі вітонів, діорів чи якихось там тіфані???
+
0
Archebald
Archebald
22 квітня 2023, 9:12
#
А де ви тут бачили, що я щось писав про рекламу?
Маркетинг це для бізнесу головне. Реклама це тільки один із засобів для досягнення маркетологом своїх цілей.
Для вас робити рекламу дорогих речей безглуздо. ви їх не купите.
+
0
Сергій Т
Сергій Т
22 квітня 2023, 9:04
#
Коли збагачення чесне, це нормально.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися