З 1 квітня до 1 листопада на низці столичних вулиць дозволять підвищення швидкості руху до 80 км/год. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
31 березня 2023, 12:31
У Києві з 1 квітня на низці вулиць дозволять рух зі швидкістю до 80 км/год
►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Де дозволяється швидкість до 80 км/год
Швидкість 80 км/год у період із 1 квітня до 1 листопада дозволяється на таких ділянках доріг:
- Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
- Наддніпрянське шосе;
- вул. Саперно-Слобідська (після розвороту за вул. М. Грінченка до Південного мосту);
- Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
- просп. М. Бажана від Південного мостового переходу до Харківської площі (у зворотному напрямку від Харківської площі до Дніпровської Набережної);
- просп. Воскресенський (від вул. Воскресенської до вул. А. Навої);
- просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
- просп. С. Бандери (від Оболонського проспекту до Північного мосту);
- вул. Набережно-Рибальска (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
- Автодорога Р-69 (від ресторану «Яхта Київ» (вул. Богатирська, 26-А) до межі м. Києва, за винятком ділянки біля світлофорного об'єкта).
Читайте також: Автопілот та запас ходу 540 км: Kia презентувала електрокросовер EV9 (фото)
Перелік вулиць за результатами обстеження визначила Комісія у складі представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, Управління патрульної поліції НПУ у м. Києві, КК «Київавтодор» та КП «Центр організації дорожнього руху», КП «Київпастранс» та КП ШЕУ районів.
«Вулиці мають якісне дорожнє покриття, відбійники, надземні та підземні пішохідні переходи, що дає змогу пересуватись швидко та безпечно», — зазначається в повідомленні.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 26
Як всякий москаль любив порушувати правила? Твоє прізвище Дронов?
А ти кажешь у Харкові правил немає.
У всьому світі навпаки йдуть шляхом максимальних обмежень швидкості в місті, щоб вберегти потенційних жертв ДТП від смерті або каліцтва.
А тут 80 км на годину + йо*ана радянська «вилка» в 20 км і в результаті довбойоби на таткових коритах зможуть законно 100 їздити, а будуть і 120…
На Бажана в Києві немає ані перехресть, ані пішохідних переходів. Чому там має існувати обмеження 50 км/г? Там цілком можливо їхати 80. За містом взагалі можна їхати 90, 110 і в окремих місцях 130.
В Харкові, наприклад, дауни ганяють по Гагаріна та по Московському (може вже перейменували). Деяких водіів якщо не *** по голові, бачать пряму дорогу и педаль в підлогу.
То раз в Харкові є дауни типу відомого Дронова то треба зробити для всіх ліміт 30 км/г? Так дауни і зараз не притримуються правил, як цьому допоможе якщо для інших законослухняних водіїв зробити таке обмеження? Дронови відразу почнуть винонувати вимоги?
Мова в першу чергу про відрізок Ландау від Комунальної до Сімферопольского — він мало чим відрізняється від Бажана. А там де відрізняється можна зробити навіть краще ніж на Бажана. Сенсу обмежувати там до 50 і тим більш до 30 немає ніякого. Як і на відрізку Гагаріна після Епіцентра.
Я цілком розділяю незадоволення наявністю порушників, але це не означає що абсолютно по всіх дорогах треба їздити 50. І новина саме про ті дороги де безпечно підняти ліміт.
P. S.: Нащо одразу 30? 40 нормально і няких вилок.
В Катовіцах та Варшаві так і зроблено і там такі відрізки на постійній основі цілий рік. Те що роблять у Києві дійсно трохи дивно виглядає.