Мінфін - Курси валют України

Встановити
31 березня 2023, 12:31

У Києві з 1 квітня на низці вулиць дозволять рух зі швидкістю до 80 км/год

З 1 квітня до 1 листопада на низці столичних вулиць дозволять підвищення швидкості руху до 80 км/год. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

З 1 квітня до 1 листопада на низці столичних вулиць дозволять підвищення швидкості руху до 80 км/год.
Фото: pixabay.com

Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Де дозволяється швидкість до 80 км/год

Швидкість 80 км/год у період із 1 квітня до 1 листопада дозволяється на таких ділянках доріг:

  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Наддніпрянське шосе;
  • вул. Саперно-Слобідська (після розвороту за вул. М. Грінченка до Південного мосту);
  • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
  • просп. М. Бажана від Південного мостового переходу до Харківської площі (у зворотному напрямку від Харківської площі до Дніпровської Набережної);
  • просп. Воскресенський (від вул. Воскресенської до вул. А. Навої);
  • просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
  • просп. С. Бандери (від Оболонського проспекту до Північного мосту);
  • вул. Набережно-Рибальска (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Автодорога Р-69 (від ресторану «Яхта Київ» (вул. Богатирська, 26-А) до межі м. Києва, за винятком ділянки біля світлофорного об'єкта).

Читайте також: Автопілот та запас ходу 540 км: Kia презентувала електрокросовер EV9 (фото)

Перелік вулиць за результатами обстеження визначила Комісія у складі представників Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, Управління патрульної поліції НПУ у м. Києві, КК «Київавтодор» та КП «Центр організації дорожнього руху», КП «Київпастранс» та КП ШЕУ районів.

«Вулиці мають якісне дорожнє покриття, відбійники, надземні та підземні пішохідні переходи, що дає змогу пересуватись швидко та безпечно», — зазначається в повідомленні.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 26

+
+45
bonv
bonv
31 березня 2023, 12:50
#
Крім Києва, більше міст немає?
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 12:57
#
Принаймі в Харкові є декільки місць де так само можна дозволити руз з підвищенною швидкістю. Але… Вже скільки років пройшло. Була навить петиція на сайті міськради, але проголосували лише 100 водії, всі інші просто тупо гоняють порушуючи правила.
+
0
RichardW
RichardW
31 березня 2023, 22:47
#
В Харькове всю войну не работают камеры измерения скорости, до сих пор. Все ездят без ограничение, сколько хотят и могут
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 23:10
#
Не тільки в Харкові. І що з того?
Як всякий москаль любив порушувати правила? Твоє прізвище Дронов?
+
0
RichardW
RichardW
31 березня 2023, 23:12
#
Здесь нет правил, нечего порушувать
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 23:18
#
Правил немає у вас на росії, що ви чудово демонструєте в Буче. В Харкові, як в українському місті, правила є.
+
0
RichardW
RichardW
1 квітня 2023, 13:38
#
Сразу видно что ты у нас в Харькове не был))
+
0
Три літри
Три літри
1 квітня 2023, 16:42
#
Пхаха, ну да, зато русские были: взяли за три дня :) Правда говорят что они слегка сгорели на работе при этом.
+
0
RichardW
RichardW
1 квітня 2023, 16:47
#
Русню в основном пожгли еще в пригороде, но некоторые особо везучие заехали в город. Там-то их везение и закончилось…
+
0
Три літри
Три літри
1 квітня 2023, 16:50
#
Там-то их везение и закончилось…

А ти кажешь у Харкові правил немає.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 квітня 2023, 22:30
#
Так, вони знак 1.33 проігнорували і на тому погоріли =)
+
+15
bonv
bonv
31 березня 2023, 12:53
#
Кількість автовикрадень в Україні у 2022 році зросла майже вдвічі. За рік було відкрито 4 194 кримінальні провадження щодо незаконного заволодіння транспортним засобом за ст. 289 ККУ. Це найбільший сплеск, починаючи від 2017 року. До суду доходила лише кожна 5-а справа.
+
+12
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 березня 2023, 14:16
#
Сподіваюсь, це першоквітневий жарт
У всьому світі навпаки йдуть шляхом максимальних обмежень швидкості в місті, щоб вберегти потенційних жертв ДТП від смерті або каліцтва.
А тут 80 км на годину + йо*ана радянська «вилка» в 20 км і в результаті довбойоби на таткових коритах зможуть законно 100 їздити, а будуть і 120…
+
+15
bonv
bonv
31 березня 2023, 14:22
#
Зараз вилка до 10 км:)
+
0
parseval
parseval
31 березня 2023, 15:12
#
Це сутєво змінює ситуацію?
+
+15
bonv
bonv
31 березня 2023, 15:22
#
На половину або 10 км.
+
0
parseval
parseval
31 березня 2023, 15:30
#
З точки зору коммента Oleksii Ch і залежносто рівня смертності від швидкості ні!
+
+15
bonv
bonv
31 березня 2023, 15:41
#
Я про вилку, а не про решту.
+
+13
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 березня 2023, 22:49
#
Пішоходу або велосипедисту все одна ***
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 17:01
#
20 як і була.
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 17:06
#
У світі в містах де швидкість обмежена до 50 км/г цілком існують відрізки доріг де можна їхати зі швидкістю 80 і навіть 100 км/г.

На Бажана в Києві немає ані перехресть, ані пішохідних переходів. Чому там має існувати обмеження 50 км/г? Там цілком можливо їхати 80. За містом взагалі можна їхати 90, 110 і в окремих місцях 130.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
31 березня 2023, 22:52
#
Ті відрізки зазвичай мають обмеження для будького крім автівок. Наприклад позначені як автострада — зеленими знаками та огорожені.

В Харкові, наприклад, дауни ганяють по Гагаріна та по Московському (може вже перейменували). Деяких водіів якщо не *** по голові, бачать пряму дорогу и педаль в підлогу.
+
0
Три літри
Три літри
31 березня 2023, 23:15
#
В Харкові, наприклад, дауни ганяють по Гагаріна та по Московському (може вже перейменували)

То раз в Харкові є дауни типу відомого Дронова то треба зробити для всіх ліміт 30 км/г? Так дауни і зараз не притримуються правил, як цьому допоможе якщо для інших законослухняних водіїв зробити таке обмеження? Дронови відразу почнуть винонувати вимоги?

Мова в першу чергу про відрізок Ландау від Комунальної до Сімферопольского — він мало чим відрізняється від Бажана. А там де відрізняється можна зробити навіть краще ніж на Бажана. Сенсу обмежувати там до 50 і тим більш до 30 немає ніякого. Як і на відрізку Гагаріна після Епіцентра.

Я цілком розділяю незадоволення наявністю порушників, але це не означає що абсолютно по всіх дорогах треба їздити 50. І новина саме про ті дороги де безпечно підняти ліміт.
+
+12
Oleksii Ch
Oleksii Ch
1 квітня 2023, 21:00
#
Це дуже просто — маркуємо дільницю як автомагістраль, заїзд з дублерів, огорожа, кишені. І ніяких пішоходів та велосипедистів. Якщо ні, то це міська дорога з загальними правилами де б вона не була. Епіцентр все ще в межах міста, а там поруч люди живуть які не мають жити під загрозою перетворитися в калюжу крові розмазану по дорозі бовдуром, який машинку купив, а мізки не купив.

P. S.: Нащо одразу 30? 40 нормально і няких вилок.
+
0
Три літри
Три літри
1 квітня 2023, 22:13
#
Хіба я проти? Саме про це і були харківські петиції. А не про те щоб дозволили перти 100 по Сумській.

В Катовіцах та Варшаві так і зроблено і там такі відрізки на постійній основі цілий рік. Те що роблять у Києві дійсно трохи дивно виглядає.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
31 березня 2023, 16:46
#
Ну теперь разгонюсь на велосипеде по-полной!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися