Amazon став найдорожчим брендом, незважаючи на втрату $51 млрд за підсумками минулого року. На другому місці опинилася компанія Apple. Про це йдеться у звіті Brand Finance.
Amazon обійшов Apple і став найдорожчим брендом у світі
►Читайте сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини
Зазначається, що вартість Amazon знизилася на 15% (з $350,3 млрд до $299,3 млрд). Це пов'язано зі зниженням довіри клієнтів до бренду через збільшення термінів доставки товарів. Також це могло бути спричинене зменшенням потреби в інтернет-покупках після зняття ковідних обмежень.
У минулому звіті Brand Finance лідирувала Apple. Згідно з новими даними, компанія втратила 16% вартості (з $355,1 млрд до $297,5 млрд) і опинилася на другому місці у рейтингу. Це пов'язують із падінням очікуваного прибутку.
Третім найдорожчим брендом, як і минулого року, назвали Google. Його вартість зросла на 7% до $281,4 млрд.
Хто потрапив до рейтингу
Всього до рейтингу потрапили 48 технологічних брендів, тоді як у 2022 році їх було 50. Цього року вибули Snapchat та Twitter. Відчутні втрати також були у Samsung Group (ціна бренду впала на 7% до $99,7 млрд), Alibaba.com (мінус 56% до $10 млрд) і Facebook (ціна знизилася на 42% до $59,0 млрд).
Зросла вартість Instagram (плюс 42% до $47,4 млрд) та LinkedIn (плюс 49% до $15,5 млрд). Також додала у вартості Tesla (ціна бренду зросла на 44% до $66,2 млрд).
Коментарі