Мінфін - Курси валют України

Встановити
26 січня 2022, 16:44

Apple знову перший. Рейтинг найдорожчих брендів у світі

Консалтингова компанія Brand Finance опублікувала щорічний рейтинг 500 найдорожчих, сильних та швидкозростаючих брендів світу. Apple знову стала найдорожчим брендом. Про це пише Forbes.ua.

Консалтингова компанія Brand Finance опублікувала щорічний рейтинг 500 найдорожчих, сильних та швидкозростаючих брендів світу.
forbes.ua

► Підписуйтесь на сторінку Мінфіну на фейсбуці: головні фінансові новини

Рейтинг найдорожчих брендів

Як зазначається, бренд Apple за рік подорожчав на третину і досяг рекорду рейтингу в $355 млрд (+35%).

До пʼятірки найдорожчих увійшли Amazon ($350 млрд, +37%), Google ($263 млрд, +37%), Microsoft ($184 млрд, +31%) та американська мережа супермаркетів Walmart ($112 млрд, +20,5%).

Читайте також: Капіталізація Apple встановила рекорд та досягла $3 трильйонів

Бренд TikTok ($59 млрд) названо найбільш швидкозростаючим (утричі на рік), найсильнішим — WeChat.

За капіталізацією брендів лідерство утримує технологічна галузь. Рітейл, який посів друге місце за час пандемії, наростив капіталізацію на 46% (понад $1 трлн).

Стрімке зростання вартості відбулося також у фармацевтичних брендів-виробників вакцин від covid-19.

Johnson & Johnson залишається найціннішим (+24%, $13,4 млрд). Новий учасник рейтингу AstraZeneca здобув звання найбільш швидкозростаючого у секторі (+77%, $5,6 млрд), за ним слідує Pfizer (+58%, $6,3 млрд).

Читайте також: Чому Apple продовжить зростати

Готельний сектор також показав стрімке зростання: бренд Hilton виріс на 58% до $12 млрд, Hyatt — на 26% до $5,9 млрд. Тепер вони коштують більше ніж до пандемії.

Методика оцінки вартості

Brand Finance використовує у дослідженні метод звільнення від роялті (Royalty Relief Method). Цей метод визначає ціну, яку компанія була б готова заплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не володіла ним.

Таким чином, якби компанія використовувала бренд за договором ліцензії, вона мала б виплачувати власнику ліцензії певний відсоток — роялті.

Цей підхід включає оцінку майбутнього виторгу, що відноситься до бренду, а також розрахунок ставки роялті, яке повинне стягуватися за використання бренду.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися