У третьому кварталі продажі виробника комп'ютерної техніки Logitech International впали на 22%. У LBLV вважають, що це підтверджує уповільнення купівлі бізнес-клієнтами нового обладнання через побоювання зниження темпів зростання.
Квартальні продажі Logitech знизились на 22%
У період карантинних обмежень компанія фіксувала підвищений попит на продукцію для віддаленої роботи та ігрові пристрої, але з покращенням ситуації із захворюваністю на коронавірус та зростанням інфляції продажі почали знижуватись.
Компанія, яка також спеціалізується на виробництві комп'ютерних мишок, веб-камер і клавіатур, зіткнулася з проблемою отримання компонентів з Китаю, оскільки цілі міста закриваються, щоб локалізувати поширення чергового спалаху коронавірусу.
У третьому кварталі продажі компанії знизились до 1,27 мільярда доларів. Згідно з попередніми даними Logitech, які були опубліковані на початку січня, продажі впали до 1,26 − 1,27 мільярда доларів. Щодо операційного прибутку без урахування GAAP, він знизився на 32% з 302 мільйонів до 204 мільйонів доларів. Раніше повідомлялося, що попередньо операційний прибуток становить від 198 до 203 мільйонів доларів.
Компанія залишила незмінним прогноз на 2023 фінансовий рік, повідомили у LBLV. При цьому виконавчий директор Брекен Даррелл зазначив, що такі квартальні показники вказують на складні макроекономічні умови, на які впливають зміни валютних курсів та інфляція, а також зниження споживчих та корпоративних витрат.
Рита Котова, фінансовий аналітик LBLV