Ворог відновив удари по об'єктах паливної інфраструктури. Ситуація на ринку пального і в Україні, і в Європі знову доволі напружена. Наскільки серйозна загроза дестабілізації ринку пального, розповів у Facebook директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн. «Мінфін» обрав головне.
На ринок пального насувається шторм
Пальне знову під прицілом
У неділю двома ракетами С-300 був зруйнований міні-НПЗ у Мерефі. Завод готувався у січні видати перші зразки товарної продукції. Представники підприємства кажуть, що відновлення наразі неможливе.
Двома тижнями раніше ті ж С-300 прилетіли на державний Шебелинський ГПЗ (теж Харківська область). Завод не працював із лютого, але покидьки вирішили його теж зрівняти із землею.
Таким чином, ворог продовжує нищити будь-які об'єкти інфраструктури нафтопродуктозабезпечення, до яких тільки може дотягнутися. Мета цього є зрозумілою — залишити нас без пального.
Читайте також: Європа змогла відмовитись від російської нафти: як зламати хребет російській ядерці
Ситуація напружена
Європа готується до другої хвилі «нафтового» ембарго — відмови від імпорту російських нафтопродуктів 5 лютого. Всі дуже нервують.
Багато хто бачив інфографіку, що Німеччина обнулила російський енергетичний імпорт. Це круто, але за кадром залишилось те, що націоналізований владою НПЗ «Роснафти» у м. Шведт у січні буде завантажений на 50%, а що буде у лютому — ще взагалі невідомо.
Це змушує смикатись поляків, які закривають свої західні регіони саме німецьким дизелем. Тому все більше уваги прикуто до перевалювального комплексу Baltchem у Щецині, що майже на кордоні з Німеччиною.
Зараз перевалка працює виключно на український ринок, забезпечивши у грудні 65 тис. т ДП, або 10% від загального імпорту.
Читайте також: 5 лютого стартує ембарго ЄС на імпорт нафтопродуктів рф: чи готова Україна
Коментарі - 9