В Україні продаж нових машин, що працюють виключно на бензині або дизелі в вересні знизився на 78%. Однак у порівнянні з вереснем минулого року частка авто з ДВЗ на ринку зменшилась на 9 відсоткових пунктів. Про це повідомляє Укравтопром в Telegram.
27 жовтня 2022, 14:03
Українці поступово відмовляються від авто з ДВЗ
►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Деталі
Сегмент дизельних авто зменшився з 22% до 21%, а бензинових з 65% до 57%. Автомобілі з ГБО продовжують утримувати 2% вересневого ринку нових авто.
Гібриди та електрокари
- Відсоток гібридних авто зріс з 9% до 12%.
- Частка електромобілів збільшилась з 2% до 8%.
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав про топ-10 найпродаваніших автомобілів в Україні за сім місяців 2022 року.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 26
Вам терміново треба найняти репетітора з української: «однак» тут зайве.
«Уживається для вираження протиставного зв’язку між сурядними реченнями або однорідними членами речення; але, проте, одначе»
«Уживається при протиставленні головного речення підрядному допустовому»
У вас не протиставленння, у вас доповнення одного порівнянні інформаціює про інше порівняння де друге порівняння ніяк не заперечує перше.
https://www.epravda.com.ua/news/2022/10/27/693137/
Тенденції у світі радикально зміщуються на альтернативну енергетику та електрокари.
Вже в 2025 росії прогнозуть втрату 2 млн барелів нафти на добу та 200 млрд кубів газу на рік. А ці прогнози часто занижені, бо вони вже скоригували пік з 2030 на 2025.
Звідки у населення візьмуться гроші купити електрокари якщо до війни ледве оновлювався автопарк і в моді були евробляхи? Ми не Емірати щоб населення мало дофіга бабла просто по факту проживання в Україні.
Мій новий (минулорічний) автомобіль у комплектації електрокара коштує приблизно в півтора-два рази дорожче ніж бензиновий у середній комплектації. Тобто по ціні це вже наступний клас автомобілей. А після війні у людей в більшості не буде довоєнних доходів, а от видатків у багатьох буде більше.
3л-Я не про видобуток
Бінго!Дотямив таки…
Мій новий (минулорічний) автомобіль — як кажуть- авто купив, тями не купив?-;)
У українців і до 24 лютого не було грошей на масову електрифікацію автомобілей. Після перемоги грошей буде ще меньше. Тож «долі електроавтопарку у70% та більше» нам і через 10 років наврядчи світить. Хіба що тупо заборонять зажигалки і ця пропорція буде досягнута простим скорочення автомобілей з ДВЗ у користуванні, а не зростанням кількості електромобілей.
Ще порівняй пересічну вартість авто у Києві та у Близнюках.
…відсилку до кількості грошей в жителів Еміратів чи Катару— ще напіши, що Дніпро впадає у Чорне море та іншу банальність, яка усім відома…рука-обличчя
Та при цьому, у випадку електро, вони гарантовано економлять $1000 на рік, незалежно від класу машини. Причому, як собі, так і державі.
А взагалі ж, ціна формується балансом попиту та пропозиції. Люди готові платити ту ціну, яка є зараз. І стоять в чергах, чекаючи машини. Тож, поки не буде насищення ринку, буде надбавка за дефіцит і слабу конкуренцію. Продажі електро ростуть на понад 50% в рік. Навіть за цих умов.
та мова не про комплектації, а про ціну — електричні в будь якому випадку дорожчі.
добре що хочаб пробіг вже не в половину меньше, а десь на 1/3 чи ¼ що в більшості випадків не суттево
— А дальше?
— А дальше все… Вилка из розетки вылетает.