У Національному банку планують оновлення законодавства стосовно страхування авто. Цей закон хочуть ухвалити на заміну чинного закону, ухваленого ще 1 липня 2004 року. Про це йдеться у повідомленні НБУ.
НБУ готується змінити закон про «автоцивілку». Що пропонує регулятор
►Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Оновлення закону необхідне для виконання зобов’язань України в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС. Таким чином нововведення наблизять український ринок страхування до європейських стандартів.
Новий закон
У НБУ зазначили, що новий закон удосконалить регулювання на вітчизняному ринку автоцивілки та запровадить низку реформаційних змін. А також дасть змогу реформувати систему корпоративного управління Моторного (транспортного) страхового бюро України.
Йдеться, зокрема, про:
-
врегулювання страхового випадку та отримання страхової виплати у страховика, з яким укладено договір «автоцивілки» (пряме врегулювання);
-
вільне ціноутворення та можливість урахування в ціні поліса безаварійного використання страхувальником транспортного засобу;
-
поступове (протягом семи років) підвищення страхових сум до розмірів, передбачених Євродирективою 2021/2118 (1,3 млн євро) на одну потерпілу фізичну особу за шкоду, завдану здоров’ю і життю, та на один страховий випадок за шкоду, завдану майну;
Читайте: Нацбанк збільшив розміри страхових сум за договорами «автоцивілки»
-
запровадження регулярних страхових виплат потерпілій особі у разі її інвалідності внаслідок ДТП та особам, що були на утриманні потерпілої особи, у разі її смерті;
-
здійснення страхової виплати за пошкоджений транспортний засіб у розмірі витрат на його відновлення (виплати без зносу на СТО);
-
скорочення строків розгляду заяви про страхове відшкодування тощо.
Читайте також: Українська Зелена картка або автоцивілка в Європі? Що вигідніше купувати
Коментарі - 17
Хочешь дорогую игрушку — будь готов платить за своё хобби.
Если у пенсионера настолько плохо с памятью что от забывает продлить страховку при том что сами страховики регулярно перезванивают и предлагают это сделать — то может не стоит такому пенсионеру за руль садится?
Всё правильно, поддушивать их надо, рабов божих :)
Или ты предлагаешь дать полиции право тормозить всех подряд для проверки полиса? Ты точно будешь рад останавливаться по три раза за поездку?
После Майдана количество автомобилей в Харькове выросла раза в два-три.
А те, кто катаются и не покупают страховку, то жлобьё просто напросто, те же летом на зимней резине ездяться, они же и жене цветы раз в год на 8 марта дарят, а то и не дарят вовсе. И знаете сколько таких василей нас окружает))
Відновлення ставок акцизного податку на дизель призведе до зростання інфляції та загрожує втратою робочих місць.
Про це йдеться у відкритому листі Федерації роботодавців України (ФРУ) до Голови Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Данила Гетманцева.
У ФРУ наголосили: дизель є стратегічною позицією для багатьох галузей економіки: добувної та важкої промисловості, яка не може працювати без важкої техніки; сільського господарства, стратегічно важливого державного підприємства «Укрзалізниця» та інших.
«Підвищення вартості дизелю через повернення акцизного податку призведе до подальшого підвищення залізничного тарифу та вартості вантажних перевезень автошляхами, підвищення собівартості промислової та аграрної продукції, та зростанням інфляції, що ставить під загрозу діяльність цілих галузей та під ризик утримання робочих місць», — підкреслили в ФРУ.
Саме тому у Федерації закликали Гетманцева не повертати ставки акцизу на дизельне паливо.
Раніше економіст Андрій Новак заявив, що повернення акцизу на дизель призведе до підвищення цін на всі товари та послуги, а також завдасть великої шкоди аграріям та військовим, яким для виконання роботи потрібен дизель у дуже великих кількостях.