Україна поступово насичує ринок пального. Проте експерти кажуть, що розслаблюватись зарано. Попереду знову буде пікове навантаження на паливо, тому може виникнути дефіцит. Про це розповів директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн, пише 24 канал.
Стало відомо, коли буде піковий попит на паливо
► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
На його думку, «розрядити» ситуацію дозволило скасування державного регулювання цін на пальне наприкінці травня.
«Через це за минулий місяць-півтора зросли постачання пального, кількість імпортерів в Україну зараз у 2,5 раза більша, ніж було до війни», — сказав Куюн.
Пікове навантаження на паливо
За словами Куюна, пікове навантаження буде у серпні та вересні, оскільки буде жнива, і відбудеться активізація бізнесу. Пального знадобиться ще більше і привозити його буде дедалі складніше.
Читайте також: У США розглядають можливість скасування податку на паливо — WSJ
За його словами, коли в країні війна, то може статися будь-що, не можна виключати будь-які сценарії.
«Ворог тримає „на прицілі“ нашу нафтову інфраструктуру. Нещодавно знову були удари по нафтопереробних заводах, тому тут не можна нічого виключати», — заявив він.
Крім того, як зазначив Куюн, наразі весь світ входить у фазу серйозного дефіциту пального.
«Для Європи великою проблемою стане відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде все важче знаходити пальне», — додав експерт.
Нагадаємо
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів, коли стабілізується ситуація із паливом.
Коментарі - 5
Водіям без картки Fishka пальне не відпускають. Для отримання картки досить встановити однойменний додаток собі на смартфон.
Заправити автомобіль упродовж доби можна тричі, але не раніше ніж через 3 години після останньої купівлі пального на заправці. Авто військових, комунальників, працівників об'єктів критичної інфраструктури заправляють без обмежень автогазом, за паливними картками і талонами — бензином А-95 та дизелем.