Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 червня 2022, 9:01

Європарламент підтримав заборону на продаж авто на дизелі й бензині з 2035 року

Європейський парламент підтримав запропоновані ЄК зміни до правил контролю за шкідливими викидами, які передбачають повну заборону авто із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року. Про це повідомляє «ЄП» з посиланням на пресслужбу Європарламенту.

Європейський парламент підтримав запропоновані ЄК зміни до правил контролю за шкідливими викидами, які передбачають повну заборону авто із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року.
Фото: ukr-prokat.com

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Повна заборона

Відповідно до пропозицій Єврокомісії, до 2035 року ЄС має досягти нульового рівня шкідливих викидів для дорожнього транспорту.

Встановлюється також проміжна мета до 2030 року: зменшення викидів на 55% для автомобілів і на 50% — для ваговозів.

Читайте також: Три сценарії заборони авто з ДВЗ в Україні: розпродаж, колапс, автокладовище

Частина депутатів Європарламенту пропонувала пом’якшити повну відмову від шкідливих викидів до 2035 року, але їхні пропозиції не підтримала більшість.

Тепер парламентарі будуть узгоджувати ухвалений документ із представниками держав-членів ЄС, за підсумками чого і буде ухвалений закон.

Свої пропозиції для зменшення шкідливих викидів Єврокомісія подала ще в липні 2021 року. Їхня мета — забезпечити досягнення цілей із пом’якшення змін клімату, встановлених ЄС на 2030 і 2035 роки.

Читайте також: Коли українці масово пересядуть на дешеві китайські електрокари

Нагадаємо

Як писав «Мінфін» у липні 2022 року Міністерство інфраструктури опублікувало законопроєкт про ввезення та реєстрацію в країні автомобілів c дизельними і бензиновими двигунами.

Коментарі - 7

+
+7
Я Саня
Я Саня
9 червня 2022, 10:07
#
Недаремно путя так взбрикнув з Україною, чує кощейка що не довго залишилося.
+
+30
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
9 червня 2022, 10:35
#
Это уже было, отдельно по странам и начиналось с 2025 года, только ни кто не говорит на что переводить спец технику? И какой двигатель ставить на Бульдозер типа «Каматцу» 475 или на чем будут ездить лесовозы за полярным кругом. Все это пустое…
+
+7
Я Саня
Я Саня
9 червня 2022, 12:17
#
Мова за массовий транспорт, а не спецтехніку. Та і думаю за 10−15 років аккуми будуть такими, що і літаки будуть електричними. Багато є розробок вже. І навіть 4680 в деякій мірі революційна бо суттєво збільшує ресурс батареї, швидкість зарядки та пробіг. Так що хватить стонати про спецтехніку
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
9 червня 2022, 13:15
#
Это лично ваш мнение! А есть мнение стран ЕС -как и где утилизровать АКБ. И поэтому, если даже Словакия отказалась от строительства завода за деньги ЕС, стоит всем задуматься над этой проблемой.
+
0
Я Саня
Я Саня
9 червня 2022, 14:23
#
Є заводи котрі вже утилізують 90% батарей для повторного використання і планується доводити поступово. Не знаю чому словаки відмовилися і чи відмовилися від цього взагалі, але екологічних проблем такі заводи не завдають.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
9 червня 2022, 14:25
#
ХЕ ХЕ, пример хоть одного завода? :D
+
0
Я Саня
Я Саня
9 червня 2022, 15:27
#
«Hydrovolt, спільне підприємство Northvolt та Hydro з переробки акумуляторів, розпочало комерційну переробку акумуляторів на своєму заводі у Фредрікстаді, Норвегія.
Hydrovolt — найбільший у Європі завод з переробки акумуляторів для електромобілів, здатний переробляти 12 000 тонн акумуляторних блоків на рік, що відповідає приблизно 25 000 акумуляторів для електромобілів. Зараз цього достатньо для всього обсягу тягових батарей з терміном служби в Норвегії.

Hydrovolt стверджує, що повністю автоматизований процес перероблювання дозволяє вилучати з акумуляторів до 95% металів, включаючи пластик, мідь, алюміній та чорну масу, порошок, що містить метали нікелю, марганцю, кобальту та літію, який буде поставлятися до Northvolt для подальшої переробки. Алюміній буде доставлений Hydro для рециркуляції в товарний алюміній. На заводі реалізовано кілька нових концепцій, спрямованих на максимальне відновлення матеріалів, у тому числі систему збирання пилу, яка забезпечує вловлювання цінних матеріалів, які зазвичай губляться на етапах механічної переробки.»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися