Європейський парламент підтримав запропоновані ЄК зміни до правил контролю за шкідливими викидами, які передбачають повну заборону авто із двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року. Про це повідомляє «ЄП» з посиланням на пресслужбу Європарламенту.
Європарламент підтримав заборону на продаж авто на дизелі й бензині з 2035 року
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Повна заборона
Відповідно до пропозицій Єврокомісії, до 2035 року ЄС має досягти нульового рівня шкідливих викидів для дорожнього транспорту.
Встановлюється також проміжна мета до 2030 року: зменшення викидів на 55% для автомобілів і на 50% — для ваговозів.
Читайте також: Три сценарії заборони авто з ДВЗ в Україні: розпродаж, колапс, автокладовище
Частина депутатів Європарламенту пропонувала пом’якшити повну відмову від шкідливих викидів до 2035 року, але їхні пропозиції не підтримала більшість.
Тепер парламентарі будуть узгоджувати ухвалений документ із представниками держав-членів ЄС, за підсумками чого і буде ухвалений закон.
Свої пропозиції для зменшення шкідливих викидів Єврокомісія подала ще в липні 2021 року. Їхня мета — забезпечити досягнення цілей із пом’якшення змін клімату, встановлених ЄС на 2030 і 2035 роки.
Читайте також: Коли українці масово пересядуть на дешеві китайські електрокари
Нагадаємо
Як писав «Мінфін» у липні 2022 року Міністерство інфраструктури опублікувало законопроєкт про ввезення та реєстрацію в країні автомобілів c дизельними і бензиновими двигунами.
Коментарі - 7
Hydrovolt — найбільший у Європі завод з переробки акумуляторів для електромобілів, здатний переробляти 12 000 тонн акумуляторних блоків на рік, що відповідає приблизно 25 000 акумуляторів для електромобілів. Зараз цього достатньо для всього обсягу тягових батарей з терміном служби в Норвегії.
Hydrovolt стверджує, що повністю автоматизований процес перероблювання дозволяє вилучати з акумуляторів до 95% металів, включаючи пластик, мідь, алюміній та чорну масу, порошок, що містить метали нікелю, марганцю, кобальту та літію, який буде поставлятися до Northvolt для подальшої переробки. Алюміній буде доставлений Hydro для рециркуляції в товарний алюміній. На заводі реалізовано кілька нових концепцій, спрямованих на максимальне відновлення матеріалів, у тому числі систему збирання пилу, яка забезпечує вловлювання цінних матеріалів, які зазвичай губляться на етапах механічної переробки.»