Мережа з продажу джинсового одягу Levi Strauss & Co вирішила залишити російський ринок після 29 років роботи, пише «Комерсант». Компанія зупинила постачання товарів та шукає покупців на роздрібний бізнес.
Leviʼs йде з російського ринку після 29 років роботи
► Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Leviʼs йде
Про рішення Leviʼs залишити російський ринок розповіли кілька джерел на фешен-ринку.
За їхніми словами, компанія шукає покупців на частину своїх магазинів у РФ. Компанія припинила постачання товарів, які залишки планує реалізувати через інші майданчики, відзначають співрозмовники видання.
Хто може купити
Одним з потенційних покупців магазинів Leviʼs в РФ називають турецьку Fiba Holding A.S (розвиває точки Gap, Marks & Spencer і Banana Republic в Росії). Співрозмовник видання з числа ритейлерів одягу стверджує, що також веде переговори з Leviʼs, але жодних принципових домовленостей поки не досягнуто.
Leviʼs відвантажила товар на новий сезон за планом і повідомила, що подальших постачань не передбачається, повідомили джерела.
Читайте також: Власник OLX продає найбільший сайт оголошень Росії Avito
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що лідерами за рівнем бізнес-бойкотування Російської Федерації стали Австралія, Норвегія, Литва, Великобританія та Південна Корея.
Перший магазин Levi Strauss & Co у РФ було відкрито 1993 року. Наразі за різними даними, в РФ налічується близько 90 торгових точок Leviʼs, з яких частина може бути відкрита франшизою.
укупний виторг групи в 2021 році був $5,8 млрд, на російську частину бізнесу припадає не більше 2%. У керівника брендом ТОВ «Леві Штраус Москва» оборот у 2021 році був 9,37 млрд руб., Чистий прибуток — 2,29 млрд руб.
У березні головний офіс Leviʼs заявив про призупинення комерційної діяльності та будь-яких інвестицій у Росії через війну в Україні.
Коментарі - 3
Про це повідомляє РБК з посиланням на звіт аналітичного центру GS Group.
Так, поставки кнопкових телефонів в Росії в першому кварталі 2022-го виросли відразу на 43% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року й сумарно досягли 3,5 млн. пристроїв. Поставки смартфонів же скоротилися на 14%, до 6,8 млн штук.
Основний обсяг імпорту кнопкових телефонів забезпечили три російські бренди: Inoi, F+ і BQ — на них сукупно припало майже два мільйони пристроїв. Представники одного з них зауважили, що зробили більш об'ємне замовлення, аби не зіткнутися з нестачею товару в майбутньому через проблеми з логістикою.