Бізнес зараз розділився 50 на 50 — лише половина компаній поводять себе етично. Таку думку висловив Тимофій Милованов, президент Київської школи економіки, радник керівника Офісу Президента України під час конференції «Мої фінанси під час війни», організатором якої стали «Мінфін» та Finance.ua.
Кожен другий український бізнес під час війни виявився неетичним
«Етичність — це найдорожча валюта, яку ви можете собі дозволити під час війни. Ті, хто буде етичним в сенсі, що вони роблять те, що вони публічно обіцяють,… у цього бізнесу буде великий капітал», — каже Милованов.
На його думку, після війни весь бізнес буде поділений на дві категорії: це ті, хто разом з країною підтримував перемогу, і ті, хто рятував себе.
«Люди пам'ятатимуть, хто як себе поводив під час війни. Хто звільняв людей, різав зарплати, а потім виявився успішним і багато заробив, а який бізнес ризикував всім, щоб підтримати людей, армію, підтримати державу, суспільство, країну, бо без неї не буде того бізнесу», — вважає Тимофій Милованов.
Попереду багато криз
На думку Милованова, через 2−3 місяці на бізнес чекає багато криз. Бо будь-кого можна буде звинуватити у «зароблянні грошей на крові».
Він ще раз підкреслив, що етичність полягає в тому, що бізнес робить те, про що він говорить. І під час війни це в рази важливіше, ніж до війни.
«Як тільки люди не розуміють, що робить бізнес, і там є якийсь прибуток, підозра на прибуток або просто готівка, це можна інтерпретувати як „заробляння на крові“. І це дуже токсично. Тобто репутація будь-кого під час війни може бути зруйнована. Тому дуже критично важливо, щоб не було розриву між тим, що ви робите і що ви говорите публічно», — підкреслив Милованов.
Етичність поведінки створює для бізнесу зрозумілу позицію для розвитку після війни, а також захищає від будь-яких атак зараз — дискредитаційних, конкурентних, інформаційних.
Коментарі - 7
P. S. прочитал до конца статью, там вообще какойто бред не совпадающий с заголовком.
Товарища Милованова тоже нужно проверить на «этичность».