Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 травня 2022, 8:52

Дефіцит пального на АЗС. Найбільші мережі обмежили продаж

Великі мережі АЗС запроваджують обмеження на продаж пального в одні руки через дефіцит пального. Про це йдеться в повідомленні мереж ОККО та WOG.

Великі мережі АЗС запроваджують обмеження на продаж пального в одні руки через дефіцит пального.
Фото: okko.ua

► Підписуйтесь на  телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Обмеження на АЗС

Мережі ОККО та WOG заявили про тимчасове обмеження продажу у об'ємі 10 л одному покупцю і лише за наявності картки лояльності або додатка.

«Вводиться обмеження в 10 л на добу для приватних клієнтів при готівковому розрахунку або оплаті банківськими картками, і лише за наявності картки лояльності PRIDE», — йдеться у повідомленні мережі WOG.

«Наші гості, що мають карту Fishka, можуть заправлятися пальним PULLS 95 і PULLS Diesel — від 10 л в одне авто. Наші гості, які не мають картки Fishka, можуть заправити своє авто пальним PULLS 95 та PULLS Diesel — 5 л в одне авто», — зазначає мережа ОККО.

Вона уточнює, що непреміальні бензин А-95 та дизельне паливо, як і раніше, доступні лише для критичної інфраструктури, ЗСУ, за паливними картами та талонами. Водночас обмежень на продаж автогазу немає.

Читайте також: Кабмін скасував граничні ціни на преміальне пальне на АЗС

WOG додає, що система PRIDE контролюватиме ліміт автоматично, а ОККО — що ліміт встановлюється на одну заправку, а наступну можна провести протягом доби, але не раніше ніж через 2 години.

Згідно з інтерактивними картами обох мереж, незважаючи на ці декларації, різні види пального відсутні у вільному продажу на багатьох АЗС у Києві, центрі, на сході та півдні країни.

За словами директора зі стратегічного розвитку компанії БРСМ-Нафта" Олександра Мельничука, мережа запровадила обмеження на відпуск бензину марки А95 Євро в об'ємі до 20 л, А95 «Преміум» (32% біоетанолу) — 50 л, дизельного палива — 50 л та автогазу — 30 л.

Дефіцит пального

Наприкінці квітня у великих містах України почала відчуватися нестача пального. Водії відстоюють кілометрові черги, щоб купити пального. Найбільші черги на АЗС в Києві.

Ринок нафтопродуктів переживає найважчі часи з середини 90-х, зазначають аналітики. В Україні вже закрилося 70% заправок. Через війну наша держава зіштовхнулася одночасно як з зупинкою поставок з Росії та Білорусі, скороченням вітчизняного виробництва, так і з порушенням ланцюжків західних поставок.

Ціни на бензин, дизпаливо, газ на АЗС України

Коментарі - 20

+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2022, 9:25
#
Распаясались барыги!!!111

(сарказм)
+
0
Abramon
Abramon
3 травня 2022, 9:51
#
Великі мережі не влаштовує ціна, яку їм «рекомендує» регулятор, але ж і перебої з логістикою ніхто не відміняв.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2022, 9:55
#
Будто мелкие устраивает. На мелких АЗС вообще пропала топливо, по крайне мере в окресностях моего региона. А крупные сети как раз торгуют и к ним стоят огромные очереди.

Так что не надо тут искать какой-то очередной ЖМЗ.
+
+75
Abramon
Abramon
3 травня 2022, 11:00
#
В малих мережах переважно спостерігали неякісне пальне. Я завжди обходив їх стороною.
А Ваш коментар до чого? З чим Ви не погоджуєтесь? З дефіцитом пального чи небажанням продавати великими мережами пальне за відповідною ціною?
До чого тут наливайки, які Ви згадали?
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2022, 13:35
#
А Ваш коментар до чого? З чим Ви не погоджуєтесь?

В первом приложении это отражено: цена не устраивает ни малые, ни большие сети АЗС так как топливо закупается зарубежом и не по курсу установленному НБУ, потому все эти совковые методы регулирования только добавляют проблем в и так не простую ситуацию с поставками.
+
+45
bonv
bonv
3 травня 2022, 11:02
#
«регулювання» завжди викликає дефіцит.
+
+15
BEZE
BEZE
3 травня 2022, 11:13
#
Є і інший бік медалі
+
+15
bonv
bonv
3 травня 2022, 11:36
#
Правила ведения бизнеса:)
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/147373/
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2022, 13:36
#
Нету.

Другая сторона это тупой совок и фразы Лаврова про наибольших антисемитов.
+
+15
bonv
bonv
3 травня 2022, 10:18
#
Дефіцит нафтопродуктів в Україні триватиме найближчі два-три місяці, стільки часу потрібно нафтотрейдерам, щоб виконати всі бюрократичні вимоги та налагодити ритмічні постачання бензовозами. Такий прогноз озвучив «Фокусу» гендиректор і засновник Prime Group Дмитро Льоушкін. За його словами, зараз в Україні стоять порожніми близько 500 бочок бензовозів, які можуть купити та привезти ресурс. «Україна не випускає. Причин мільйон — у когось немає екологічного сертифіката, комусь оформлюють закордонні паспорти на загальних засадах по кілька місяців. Усю цю бюрократію подолати у найкоротші терміни неможливо. На це піде 2−3 місяці, не менше», — каже Льоушкін. Ситуація, яка спостерігається нині, прогнозує він, продовжиться найближчими місяцами. «У кращому випадку клієнти купуватимуть паливо на заправках по 5 літрів», — застерігає учасник ринку. Також Льоушкін вкотре розкритикував держрегулювання цін на пальне. «Сьогодні реальна ціна на оптовому ринку — 48,5 грн/л. На заправках ціна могла б становити 50−55 грн/л. Але таку ціну не можна ставити. Тому на стелах будуть нулі. По 42 грн/л ніхто не продаватиме паливо, такої ціни немає», — констатує експерт. За його словами, попри обіцянку Мінекономіки, що дефіцит вдасться побороти за сім днів, ніхто з уряду не проводить консультації з учасниками ринку, про спрощення бюрократичних процедур теж не йдеться.
+
+15
bonv
bonv
3 травня 2022, 10:20
#
Замість пальне ввозити, вони машини б/у заганяють без податків…
+
0
BobKickass
BobKickass
3 травня 2022, 10:45
#
Кожен автомобіль, що заїздить в Україну для розмитнення — завозить паливо в своєму баку. :)
+
+30
bonv
bonv
3 травня 2022, 10:50
#
Пальне за кордоном дорожче. Тому заправляються по повній в Україні:)
+
+15
BEZE
BEZE
3 травня 2022, 18:55
#
Поки що дорожче
+
0
BobKickass
BobKickass
4 травня 2022, 8:27
#
Пальне за кордоном дорожче.

Точно? Бо в Польщі 49 грн/л ! :)
+
0
Три літри
Три літри
4 травня 2022, 8:38
#
Точно, потому что у нас даже хитрая цена в ВОГ — 48 гривен. Стандартная же для людей «с улицы» 42 гривны. На ОККО дешевле.

Ты точно в Украине находишься, что не знаешь таких банальных вещей? Ну хотя бы на сайте глянул что ли.
https://okko.ua https://x0.at/a1Jn.png
https://wog.ua https://x0.at/0644.png

И Польша, к слову, страна не с самым дорогим топливом. Посмотри по чём бензин в Нидерландах.
+
0
BobKickass
BobKickass
5 травня 2022, 0:10
#
Періодично в Україні. Я волію заправляти за 50 грн/л реальне в польщі, а ніж міфічне по 42, якого вже давно ніхто не бачив в україні. Особливо якщо його потрібно літрів 300−500, а не 5 літрів капнути :)
+
0
Три літри
Три літри
5 травня 2022, 0:20
#
Только 27 апреля заправлялся по 35,8. И в принципе весь апрель была цена плюс-минус гривна.

Да, уточняю, ошибся — 42 то была цена дизеля. Я проезжая мимо ошибся поскольку не все табло удобны для чтения. Цена бензина была 37 с копейками. Другой вопрос что в отличии от 27 апреля заправится сейчас можно лишь отстояв пару часов в очереди.

ХЗ зачем пересичному 300 литров топлива которые и в грузовик не влезут. Ну и для грузовиков из критичной инфраструктуры у нас отдельные нормы, а не те что для водителей жоповозок.
+
+15
bonv
bonv
3 травня 2022, 10:42
#
Секретар Ради національної безпеки та оборони (РНБО) Олексій Данілов вважає, що дефіцит палива в Україні стався через українців, які почали масово повертатися додому на великодні та першотравневі свята.
Як пише Delo.ua, відповідну заяву Данілов зробив у ефірі всеукраїнського телемарафону.
За його словами, проблема з доступністю палива на автозаправних станціях виникла, тому що постачальники палива не розраховували на повернення такої кількості клієнтів.
«На жаль, не розраховували на патріотизм нашого населення, яке почало дуже швидко повертатися у свої будинки. Перед 1 травня та Великоднем була велика кількість людей, які почали повертатися, попри прохання поки що не їхати», — сказав секретар РНБО.
Данілов зазначив, що українцям не варто забувати про повномасштабну війну, яка зараз відбувається у країні.
Він також додав, що вже незабаром ситуація з наявністю палива на АЗС та його доступністю має покращитися.
У влади завжди народ винен. А передбачити і закупити більше пального — слабо? Ідіоти.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
3 травня 2022, 10:54
#
Прежде чем писать о «барыгах» начните с того что «предельные» цены на топливо, что влияет на сам оборот топлива, устанавливает в «ручном режиме» рехфформированный Яценюком и Порошенко «Нафтогаз» а Мин Экономики. только «озвучивает» решение этой «конторы» (Нафтогаза") и сам «Нафтогаз» ни каких законных оснований не имеет заниматься этим вопросом. Кто там говорил о коррупции и «барыгах»? Может «барыги» были узаконнены в штате гос предприятия «Нафтогаз» в далеком 2015 году?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися