У Верховній Раді пропонують скасувати 7% ПДВ на ввезення моторного палива й нульовий акциз на постачання бензину та скрапленого газу. Відповідний законопроєкт № 7311 вже зареєстрований у ВР, пише Interfax.
Верховна Рада може повернути податки на пальне
Які зміни пропонують
Законопроєкт пропонує вилучити внесені трохи більше місяця тому норми щодо зниження з 20% до 7% ставки ПДВ на моторне паливо та встановлення нульового акцизу на бензини, важкі дистиляти, скраплений газ.
У пояснювальній записці законопроєкту йдеться про забезпечення у період дії воєнного стану умов для належного функціонування економіки, а також належного наповнення дохідної частини бюджету за рахунок надходження податкових і митних платежів.
Там уточнюється, що за тиждень унаслідок дії звільнення від оподаткування ввізним митом та ПДВ до бюджету не надійшло 417 млн грн.
Читайте також: Уряд пропонує депутатам скасувати акцизи на пальне та значно зменшити ПДВ
Що буде з цінами на бензин
За прогнозом директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, скасування пільгового оподаткування призведе до зростання цін на бензин та дизель як мінімум на 10−12 грн/л — до 45 та 48 грн/л за нинішньої ціни у 34,1 та 38,7 грн/л відповідно.
«Скасування акцизу та зменшення ПДВ з 20% до 7% у середині березня знизило ціни на 10−12 грн/л. Відповідно повернення податків призведе до зворотного ефекту», — написав він на сторінці у фейсбуці.
Водночас експерт звертає увагу, що дефіцит палива визначає його реальну ціну на ринку в 40 і 45 грн/л, незважаючи на встановлення урядом граничних цін, і з огляду на це після скасування пільг пальне коштуватиме мінімум 52 та 55 грн/л.
За його словами, завданням номер один є наповнення ринку пальним. Альтернативою скасування пільг може стати скасування або ослаблення державного регулювання.
«Якщо й допустити підвищення цін, то за рахунок скасування держрегулювання або його послаблення. Ціна зросте, але не так сильно, як від повного повернення податків, і буде ефект через стимулювання наповнення ринку», — висловив думку Куюн.
За його словами, до держрегулювання та збільшення податків можна буде повернутися тільки після побудови нової системи постачань пального в країну через західний кордон.
Читайте також: Сергій Куюн про ринок палива: А-92 потихеньку відходить, менше буде зрідженого газу
Коментарі - 15
Их дадут года через два. Или пять. А что делать сейчас, в 2022 году?
Написано, ещё вчерашняя новость
https://sys2biz.com.ua/ru/news/stavka-vz-3-ta-novi-pravyla-perevirok-dps-zakonoproyekt-7311/
https://buh.ligazakon.net/news/210839_rad-proponuyut-pdvishchiti-vyskoviy-zbr-ta-vdnoviti-podatki-ta-mito-z-mportu-avto
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3469484-v-ukraini-planuut-zbilsiti-vijskovij-zbir-do-3.html
Далеко не всё из этого — безвозвратная помощь. Какие-то деньги надо будет вернуть. За какие-то поставки надо будет заплатить валютой.
https://biz.nv.ua/ukr/experts/yak-napovniti-derzhbyudzhet-bez-tisku-na-fond-oplati-praci-tri-kroki-verlanov-50237511.html
FREEDOM FINANCE — Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку — ліцензія № АЕ286760 від 10.12.2013
Гетманцев Данило Олександрович
И почему я не удивляюсь… Этот упырь, если бы мог, вообще бы облажил всех 110% налогом на доходы… А главное цель у него всегда «праведная» — помочь наполнить бюджет в сложное время %)
Він взагалі розуміє що ціна палива закладена просто скрізь в економіці? Будь який продукт має % за доставку, кожна компанія має витрати які залежать він ціни палива, прямо чи опосередковано. І цей закон просто штовхне ціни ще на 2−3-5% вгору.
Так что цена 52−54гр за литр топлива это ещё более тяжёлая ситуация для населения и экономики Украины.
По большому счету НДС это самый корупционный налог, просто ставка в 7% не позволяет совершать корупционные действия для чиновников, соответственно если снизить налоги то и не будет нужно столько чиновников.
нет такой связи и не будет рост налога вести к росту курса доллара