Через закриття у РФ магазинів міжнародних мереж власники торгівельних центрів можуть втратити близько тритини своїх доходів, повідомляють місцеві ЗМІ.
Іноземні бренди йдуть: виручка російських ТЦ знизиться на 30%
У січні-березні 2022 року середні ставки оренди в ключових торгцентрах Москви знизилися на 5% рік до року, підрахували у компанії CBRE. За даними Commonwealth Partnership, ставки знизилися ще суттєвіше — на 7%.
При цьому у топ-5 торгцентрів у центрі Москви з відвідуваністю понад 1 тис. осіб на 1 тис. кв. м платіж по оренді виявився мінімальним за останні п'ять років.
Зазначається, що поки що втрати власників московських ТЦ не такі критичні, попри те, що іноземні ритейлери, які призупинили роботу, стали платити за оренду менше звичайного. Наразі вони мають можливість залишатися закритими і виконувати зобов'язання ще кілька місяців, але вже влітку необхідно буде приймати рішення про продовження або припинення операцій.
За даними Knight Frank Russia, у березні частка вільних площ у торгцентрах Москви зросла лише на 1%, до 13,3% рік до року. Але вже з другого кварталу через закриття магазинів закордонних мереж частка вільних площ може збільшитись.
За збереження поточних трендів зниження виручки торгцентрів може перевищити 30%. Як наслідок торговельні майданчики можуть перейти у власність банків-кредиторів, пишуть місцеві ЗМІ.
Читайте також: Що сталося з акціями компаній, що пішли з Росії
Бренди залишають Росію
Після військової агресії РФ проти України близько 750 іноземних компаній заявили про призупинення роботи в Росії або вихід з її ринку. Серед них відомі бренди одягу, зокрема, Н&M, Mango, Gucci, Zara, Bershka, Levi’s, Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp та багато інших.
Коментарі - 2
Шведська глобальна компанія з гігієни та здоров’я Essity заявила про вихід з російського ринку.
Як відомо, Essity продає свою продукцію приблизно у 150 країнах світу під торговими марками TENA, Tork, JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda та Zewa.
З хмизу нехай роблять… Все для орків.