В уряді на час воєнного стану вирішили дозволити використання пального Євро3 та Євро4, яке заборонили через застарілі екостандарти. Бензин та дизельне паливо витрачатимуть перш за все на потреби військових. Про це повідомляє пресслужба Міністерства енергетики.
17 березня 2022, 15:21
Кабмін дозволив використовувати пальне, яке заборонили через застарілі екостандарти
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Рішення уряду також спрощує проходження митних процедур для постачання нафтопродуктів.
«Це дасть змогу залучити додатковий ресурс пального для Збройних Сил України та інших військових формувань, сільгосптехніки та автотранспортних засобів», — повідомили в міністерстві.
Використовувати таке пальне зможуть до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Нагадаємо, що пальне екологічного класу Євро3 в Україні заборонено з 2016 року, Євро4 — з 2018 року.
Читайте також: Енергетична незалежність: Німеччина планує побудувати трубопровід для постачання водню з Норвегії
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 7
еще вариант не использовать полный набор присадок. или подешевле использовать.
Откуда взялись нормы ЕВРО для топлива? Все очень просто -в 2008 году Украина вступила в ВТО, одним из требований было это моблюдение норм (на тот момент) в производстве, импорте и экспорте топлива только по нормам ЕВРО4. И тут же такое же требование выдвигалось по производству, импорту и экспорту автомобилей по нормам ЕВРО4 а также обязательного ТО на соответствие этих норм! И тут оказывается что наш «чудо» автопром производит авто (на тот момент)«Ланос» Сенс" «Славута» и «Богдан» которые изначально «заточены» под ЕВРО2. а на руках у граждан сов авто вообще без этих норм. и тот же «Автопром» в лице Святоша (группа «АИС) импортирует и руссские «Газели», «Патриоты» «УАЗы» «ЗИЛы» по норме ЕВРО2 и по факту не может пройти сертификацияю по нормам ВТО. Добавлю что в 2018 году Святош удрал в РФ и продолжил заниматься импортом авто в Украину, только уже под брендом «Белава», якобы авто собрано в РБ. Тем самым «обошел» Постановление № 1147 (Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації від 30 грудня 2015 р. № 1147) Понятно, что без поддержке в «офисах» на Грушесвкого это не обошлось! Но вернемся в 2008 год. Столкнувшись с такой проблемой, один из основателей «Укравтопром»