Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 лютого 2022, 17:45

Продажі електрокарів за рік зросли на 109%, але весь попит задовольнити не вийшло

У 2021 було продано 6,5 млн електрокарів. Це на 109% більше, ніж у 2020 році. Про це йдеться у новому дослідженні компанії Canalys.

Tesla
Фото: Pixabay

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Продажі електромобілів становили торік 9% від усіх продажів легкових автомобілів.

При цьому, через вплив Covid-обмежень та дефіцит мікросхем загальний світовий ринок автомобілів зріс у 2021 році лише на 4%.

Читайте також: Під електрокари в Україні дали пільги: як зміняться ціни на нові та вживані авто

«Попит на електромобілі залишався високим у 2021 році, але було б продано набагато більше, якби не хронічний дефіцит компонентів, який все ще впливає на кожного виробника автомобілів у всьому світі», — кажуть аналітики.

Де найбільше купували електрокари

Половина всіх проданих електрокарів була доставлена у материковий Китай — 3,2 мільйона. На другому місці Європа — 35%, а США обіймає третю позицію — 8%.

Найбільші виробники електромобілів у 2021 році

  • Tesla — 14%
  • VolkswagenGroup — 12%
  • Китайська SAIC Motor Corporation — 11%
  • BYD — 9%
  • Stellantis — 6%
  • Hyundai — 5%
  • BMW — 5%
Автор:
Ярослав Голобородько
Редактор стрічки новин Ярослав Голобородько
Пише на теми: Макроекономіка, фондовий ринок, криптовалюта

Коментарі - 12

+
0
bonv
bonv
16 лютого 2022, 18:30
#
А кажуть що народ бідний:))) Прибідняються:)
+
+15
bonv
bonv
16 лютого 2022, 18:31
#
Китай рулить. Американці надають перевагу більш потужним багато літровим бензиновим авто:)))
+
+30
BEZE
BEZE
16 лютого 2022, 21:47
#
А китайці не понтують?;))
+
+11
neverice
neverice
16 лютого 2022, 21:51
#
Про мощность — это вы мимо. С приходом электро динамика спорткаров резко стала доступна в массовом сегменте. И разгон в 6 сек считается унылым даже для среднебюджетных авто.
+
0
bonv
bonv
16 лютого 2022, 21:53
#
Мова не про динаміку, а про 5−6л двигун і велике авто. І не спорткар, а щоб і загрузити можна було і місця багато.
+
0
neverice
neverice
17 лютого 2022, 10:21
#
Вибір поки невеликий. Але фішка в тому, що концептуальної проблеми тут нема, тобто це лише питання часу.
Є Model X — багато місця, дуже швидко, але і дуже дорого. Є ID.4 — не так дорого (40−45, з Китаю за 35), місця як в rav4. З врахуванням знижки (у них), вартість у неї як у rav4, а потужніть 200−300 електро коней. І коні там — не зрівняти з бензиновими.
+
0
Sage05
Sage05
16 лютого 2022, 18:35
#
Буквально 2 недели назад, друга на тесле, тащил после разрядки на морозе) классная машина, когда живешь где-то в Африке.
+
0
neverice
neverice
16 лютого 2022, 21:41
#
А что ж он на пустом баке то ездит? У Теслы аккума на 400 км минимум. Я по молодости тоже с канистрой регулярно бегал, бо бак вечно полупуст был и стрелочка утверждала, что доеду :)
+
0
Sage05
Sage05
16 лютого 2022, 23:33
#
Ну, он был на 95% когда выезжал, встал в пробке на морозе- аккум -18 просто не держит. И это при том что он обогрев не включает, чтобы не тратить его быстро) в общем- машина для африканцев, или чтобы на стоянке постоять, не более.
+
0
neverice
neverice
17 лютого 2022, 10:48
#
В -18 и не всякая дизель-бензиновая едет. Запарафиниться или не завестить как нечего делать. Та и тесла у него наверное южной модификации, недостаточный подогрев батареи (там от 70 кВт — этого хватит целый дом греть в течении суток, не говоря о батарее).
В целом, такой мороз у нас недолго совсем. Ну, а что до африки — наиболее электрофицированая страна — Норвегия. Зима у них +/- как у нас, местами даже холодней.
+
0
Sage05
Sage05
18 лютого 2022, 16:00
#
Хз, у меня дизель л200, и при -30 нормально заводится всё. Там же- челик уже плакался дилерам о возврате и прочее) как не крути- пока аккумы не сделают стойкими к холодам, по типу китайских, дела не будет. Электрокары не просто так в 30ых годах начали исчезать.
+
+15
neverice
neverice
16 лютого 2022, 21:46
#
9% от мировых продаж — это серьезно. И куда больше, чем ожидалось в 2021. А больше продажи — ниже цены. И это при дефиците чипов, коих в электро на порядок больше. А больше электро — чище воздух и меньше нефти. С нефтью особенно интересно.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися