Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 січня 2022, 7:40

Гетманцев проти «зарплатних ФОПів»: до чого готуватися фрилансерам і роботодавцям

Нещодавно голова комітету з питань фінансів, податкової та митної політики ВРУ Данило Гетманцев розповів в інтерв'ю про плани обмежити ФОПам третьої групи єдиного податку можливість співпрацювати з юрособами. Це стане одним із кроків майбутньої податкової реформи, запланованої на 2023 рік. За словами депутата, цьогоріч парламент має ухвалити необхідні закони, щоб оновлена податкова система запрацювала вже з 2023-го.

Кому варто переглянути принципи своєї роботи вже зараз і які ризики може мати нововведення для реальних фрилансерів, у колонці для «Мінфіну» розповіла податкова консультантка, засновниця та СЕО Finevolution Наталія Гайкалова.

Звідки така ідея

Як пояснив сам Гетманцев, у такий спосіб планують прикрити схему, коли працівника оформлюють як ФОП і платять 5% із зарплати замість того, щоб зробити його штатним співробітником. За штатного співробітника сплачують 41,5% (22% ЄСВ + 18% ПДФО + 1,5% військового збору).

Таке рішення, на думку Гетманцева, захистить співробітників від нечесних роботодавців та забезпечить додаткові надходження до бюджету. Згідно з новою податковою реформою, ефективну ставку оподаткування планують зменшити до 30%, а то й усіх 25% (хоча чітких цифр ані уряд, ані парламент ще не озвучували). Однак, законодавці переконані: доки буде існувати механізм «працевлаштування» ФОПів, доти бізнес не працевлаштовуватиме легально працівників навіть зі зменшеним податковим навантаженням.

ФОП ІІІ групи: «сіра зона» чи легальна робота

Так, практика нечесних роботодавців, про яку я вище розповідала, — існує. Але це лише частина айсбергу. Сама можливість оформити ФОП III групи, навпаки, допомагає працювати у правовому полі. Як приклад, ви — дизайнер або ілюстратор, який працює над конкретним проєктом у великій компанії, або навіть у декількох. І ви самі не хочете бути працевлаштовані ніде офіційно, а хочете вести проєктні замовлення й бути самому собі босом. Це — ваше право.

Тож некоректно розцінювати такий формат податкового оформлення стосунків, як «нечесний». Навпаки, у такій спосіб ті ж фрилансери можуть легалізувати свій прибуток та платити податок. Тому при розробці проєкту «детінізації» варто особливо ретельно продумати механізм, як відрізняти ФОПів-фрилансерів і ФОПів, які, по суті, працюють повноцінно на компанію, ухиляючись від податків.

Якщо зміни будуть, то які

Точної відповіді на це питання нема. Оскільки ані відповідних документів, ані планів не оприлюднили. Тож можемо лише здогадуватися, проаналізувавши низку заяв, інтерв'ю та коментарів. Наприклад, можливі такі зміни:

Критерієм трудових відносин можуть визнавати відносини, коли 75% та більше доходу ФОПу складає винагорода від одного замовника. Це один із варіантів, як «вираховуватимуть» офіційно працевлаштованих співробітників.

Скоротять кількість обсягу роботи ФОПів, із якими може працювати юрособа. Цілком вірогідний варіант. Яким може бути механізм? Наприклад, буде встановлено, що юридична особа може замовляти ті чи інші послуги у ФОПів, але зможе поставити на витрати якусь лише обмежену частку (наприклад, 20% від усіх витрат). Насамперед це стане не вигідним для компаній, оскільки доведеться сплачувати податок на прибуток із усієї суми перерахувань ФОПам (вони потраплять до бази оподаткування).

Читайте також: Зростання цін на інтернет-сервіси та посилення контролю: податкові зміни-2022

ФОПам запровадять додатковий «бюрократичний контроль». Це теж досить ймовірний розвиток подій. Що це означає? Як мінімум, необхідно буде додатково документально підтверджувати, що ви — фрилансери тощо. Наприклад, маєте декількох замовників або джерел доходів, а не стабільно одне; маєте декілька проєктів у роботі, що різні за тривалістю в часі. Тільки знову ж таки: це а) ляже на плечі фрилансерів, б) варто ретельно продумати контроль цього процесу, аби не створити зайві перешкоди справді самозайнятим підприємцям.

Чи варто хвилюватися

Наразі, точно — ні. Так, інфопривід гучний, але варто пам'ятати, що це — лише заява. Жодних офіційних документів немає, принаймні у публічному просторі. Тому, якщо така ідея і проговорюється у кулуарах, її реалізація потребує часу та суттєвої роботи.

Читайте також: Скасування ЄСВ, 15% на інвестдохід: як планують змінити податки

У будь-якому випадку, вектор детінізації прибутку правильний, але важливо розрізняти, коли він дійсно виводить із «сірої» зони, а коли, навпаки, створює підприємцям, які прагнуть працювати чесно, проблеми.

Коментарі - 96

+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
25 січня 2022, 8:47
#
Цікава позиція у автора, ви хочете працювати над конкретним проектом в компанії, а оформлятися не хочете… А може я прибиральник і також не хочу, або я старший лейтенант в армії і хочу бути собі босом… чому ні? Мають бути чіткі вимоги, Зареєструвався, купив касовий апарат, якщо торгуєш чи які там вимоги до них, тоді починаєш працювати. Ні, то йди на роботу по найму. Не зочеш, тоді на клубніку до Польщі. Всьо…
+
+1
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
25 січня 2022, 8:50
#
Тим більше, якщо хочеш проект від компанії, там є можливість заключити трудовий договір, наша компанія так купує послуги на тренінги… але там податки інші, мабуть дизайнеру та іллюстратору, про якого автор пише, таке не підійде, хоча там також сам собі бос… Потрібно вибрати або рибка, або йолка…
+
+136
Борис Бурбон
Борис Бурбон
25 січня 2022, 10:10
#
Люди с мозгами вседа хотят раюоать сами на себя и ищут для этого более выгодные варианты. IT сециалист в нашей стране не будет платить 41,5% , при таких налогах нет смысла тут оставаться). Когда есть опыт и знаение английского, то найти работу можно на 1−2 недели, а переехать за 1−2 месяца.
А те кто и решит остаться будет рабоать либо через старый добрый payoneer или через крипту или будут получать ЗП на карту Польского или Болгарского банка (или любого другого где налог будет ниже). А для налоговой - устроится официально на 10−12 тыс грн.
+
+15
MaxTirpiz
MaxTirpiz
25 січня 2022, 10:12
#
А якщо оплата виключно по перерахунку на р/р — то нафіга касовий апарат ?
+
+96
Борис Бурбон
Борис Бурбон
25 січня 2022, 11:55
#
Приклад: підприємство являється платником ПДВ і податку на прибуток на загальних засадах. Займається збиранням цвіту звіробою, який росте в природних умовах. В цьому випадку всі його виробничі затрати складаються з зарплати працівників.
Кожен працівник отримує зарплату 300 грн/день. Але роботодавець йому тих 300 грн в день не виплатить, поки не заплатить всі податки (зобов'язання) , котрі з зарплатою пов’язані. Шукаємо суму, яку роботодавець повинен закласти в ціну товару чи послуг, щоб, продавши їх, виплатити працівникові 300 грн.

1) ПДФО — 18% Це 65,85 грн. (300/0,82=365,85 в нарахування; після сплати ПДФО — на руки 300 грн).
2) На тих 365, 85 грн. нарахованих коштів він мусить нарахувати 22% ЄСВ. Це складе 80,49 грн.
Разом 300 + 65,85 + 80,49 = 446,34 грн
3) А тепер на ці кошти він змушений нарахувати 20% ПДВ. При чому зверніть увагу, податком на додану вартість оподатковуються два попередні податки!
446,34 * 0,2 = 89,27
Всього вартість праці в ціні товару:
446,34 + 89,27 = 535,61 грн.
в.т.ч. податків 235,61 грн.
4) Отримавши свої 300 грн зарплати і купуючи на них товари та послуги працівник одночасно заплатить ПДВ з тієї суми в розмірі 1/6, тобто — 50 грн.
5) Навантаження на працю складе 235,61 + 50 = 285,61 грн в той час як чистого залишку праці (заробітку нетто) є 250 грн.
6) Співвідношення податків до заробітку-нетто складе:
285.61/250 = 114.24%
+
0
gbyteshop
gbyteshop
27 січня 2022, 18:57
#
Вы явно лейтенант, и вообще мало , что понимаете как работает ФОП.
+
+139
lvsoul93
lvsoul93
25 січня 2022, 9:10
#
Или просто открывать фоп в Польше со ставкой 10−15 процентов налогов и все оплачивать там
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 9:21
#
Работая здесь? Украинская налоговая радостно ждёт тебя.
+
+130
45518469
45518469
25 січня 2022, 10:07
#
Боги бессмертные, какие проблемы программисту работать здесь или там или в любой другой стране мира, где есть интернет? Куча народу уже давно работает вообще из дому. Уже не говоря о том, что проще уехать в ту же Польшу на ПМЖ.
+
+35
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
25 січня 2022, 10:13
#
Поїдь попробуй… потім поділишся досвідом.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 14:14
#
А кто сказал что у программиста есть проблемы в работой где-то за пределами Украины? Ты сейчас с кем споришь то?

Ты ж программист? Почему до сих пор тут, а не в Лондоне или Сиэтле с высоким качеством жизни?
+
+28
ramhain
ramhain
26 січня 2022, 17:46
#
Да не уезжают в основном из-за семей.
если есть дети и старики, то все гораздо сложнее
а молодые и холостые (или бездетные) легко и
куча народа уже съе*нула из этой дыры
+
+66
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:37
#
Нехай чекає. Відкриваєш е-громадянство Естонії, й рахунки там же. Податки платиш там в Естонії. Рахунки й картки в Естонії.
Українська податкова може лише посмоктати, ніхто їм з Естонії надавати цифри про твої заробітки не буде.
А тут рахуєшься як безробітний й отримуєш допомогу по безробіттю.
+
+30
Vadimra
Vadimra
26 січня 2022, 23:38
#
Во первых, не е-гражданство, а е-резидентство
Во- вторых, е-резидентство получить просто, а вот счет в банке открыть только с е-резидентством сейчас практически не реально
В-третьих, уже три года как речь идет за подключение Украины в систему автоматического обмена налоговой информации. Плюс план BEPS. Уже сейчас может неожиданно оказаться, что смоктать придется не налоговой…
+
0
Три літри
Три літри
27 січня 2022, 12:21
#
Ніхто їм з Естонії надавати цифри про твої заробітки не буде.

Эстония эти данные сама пришлёт украинской налоговой.
+
0
Три літри
Три літри
27 січня 2022, 12:22
#
Відкриваєш е-громадянство Естонії, й рахунки там же.

Ты сначала открой, а потом будешь рассказывать как это легко и просто. :) Пишу как человек пробовавший открыть.
+
0
Три літри
Три літри
27 січня 2022, 12:23
#
А тут рахуєшься як безробітний й отримуєш допомогу по безробіттю.

Как собственник контролируемой иностранной компании не платящий налоги в Украине. А платить в такм случае придётся даже больше чем если ты собственник украинской компании: во-первых в Эстонии с дивидентов или с прибыли, во-вторых в Украине с дивидентов, в-третьих в Украине с прибыли эстонской компании.
+
0
Vadimra
Vadimra
2 лютого 2022, 23:35
#
Это не правда. Между Эстонией и Украиной существует договор об избежании двойного налогобложения, что исключает такую ситуацию. Но,конечно, есть много других «подводных камней» типа отчетов по КИК, уведомлений о КИК, и прочей фигне
+
+50
bublik
bublik
25 січня 2022, 9:36
#
Гарантирую что фопы-фрилансеры, у которых есть хотя бы руки, свалят, если не найдут способ платить в Украине максимум 10%.
+
+15
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 10:00
#
Куда свалят? Туда где будут платить 30%?
+
+86
CoffeeMan
CoffeeMan
25 січня 2022, 10:12
#
Туда, где будут платить 30% и где есть качество жизни на эти 30%.
+
+30
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 10:32
#
Так, а сейчас что держит? За 5% налога нравится нюхать сморчки и общаться с быдлом у разбитых подъездов?
+
+52
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:39
#
Зараз більшість сидять вдома, живуть в новобудовах без сморчків й бидла, а то й в частному секторі й їздять на джипах в нормальні клуби, й все це в 2−3 рази дешевше ніж в Європі.
+
+69
Борис Бурбон
Борис Бурбон
25 січня 2022, 10:12
#
Туда где за эти 30% ты будешь получать отдачу от государтва в виде хороших дорог, медецины и т. д.
+
+15
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 10:32
#
Тот же вопрос: сейчас что держит? Если качество жизни так важно.
+
0
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:40
#
Різниця в доходах. Уявіть ЗП в 5−8К й порахуйте різницю. Додайте сюди вартість життя тут й там в 1.5−2-3 рази, й зрозумійте скільки можна «наскирдувати» за 5 років.
+
0
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:56
#
Тобто якщо тут отримуєш 8000К в місяць, 5% в податки -400, квартира $800, комуналка $100, 700$ в місяць на життя (одяг, їжа, бензин, розваги — рахую на одну людини) = $6000 залишається
Тепер берем Європу — середні податки 30%, квартира від 1500, життя того ж рівня 1000, комунлка від 200 = залишається $3000
Те саме при ЗП в $5К (трохи скромніші витрати)
Уркаїні - на руках залишається $3500
Європа — на руках $2000

от й думай-те! чи варто воно того чи ні.
в Україні можна заробляти, рівень життя понижче, в Європі можна житти як біла людина.
Це буде коштувати вам 1.5−3К на місяць.
Готові платити за це чи ні?
+
+52
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 14:02
#
Я власне жив й працював в Європі, повернувся сюди в Україну, саме із-за податків.
Якщо піднімуть до рівня Європейських — буду розглядати варіанти, скоріше за все відкрию ФОП + рахунки в Єстонії чи Польші, а жити поїду десь в Португалію. В них там можна придбати житло й працювати як фрілансер — є програми. В офісах не був вже більше 3 років в Україні - зараз працюю на декілька замовників, якщо хтось прикриє мені можливість працювати як ФОП в Україні, мене тут майже нічого не буде тримати.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 14:13
#
повернувся сюди в Україну, саме із-за податків.

Можно одно сказать — ты просто банальный жлоб променявший высокое качесво европейской жизни на украинское гетто.
+
+65
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 17:32
#
Мені в карантині пофігу де в хаті сидіти, комуналка тут дешевше, оренда також, податки нижче

а ти просто банальний накидач на вентилятор)
+
0
Vong
Vong
26 січня 2022, 15:36
#
А ти тоді хто?)
+
0
prodmaks
prodmaks
25 січня 2022, 15:23
#
Где 8к$ в Украине?
+
+13
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 14:11
#
5−8К получают единицы, это не средняя зарплата по больнице. С зарплатой 5−8К в США будешь чувствовать себя таких же королём как и тут. Так почему ты всё ещё здесь, сеньор-помидор?

К слову зарабатывать в США 5-8К гораздо проще, чем в Украине где это верхняя планка. Давай, пиши нам из Сиэтла, ждём.
+
+13
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 17:33
#
В США я не хочу по політичним мотивам, а в Канаді холодно, та й літати до родичів довго звідти
+
0
Max Him
Max Him
27 січня 2022, 12:10
#
За тобой уже выехал интерпол)
+
0
Max Him
Max Him
27 січня 2022, 12:02
#
Дороги и у нас не плохие уже. За сэкономленные 20% можно в течении нескольких лет купить себе крузак и вообще ям не чувствовать. Страховка есть и уровень медицины устраивает. Жилье в Европе в разы дороже.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
25 січня 2022, 13:54
#
Можно платить и меньше чем 30, но 5% на доход это неоспоримое приемущестово украины как страны-резиденства, особенно учитывая тот факт, что других приемуществ просто нет. Так что отток айтишников из страны сильно ускорится.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 14:14
#
Нифига это не преимущество. На 5% тут сидят потому что чтобы попасть в Европу с лучшим качеством жизни надо напрячься и рискнуть. А не потому что тут налогов меньше.
+
+15
vkazachenko
vkazachenko
25 січня 2022, 15:31
#
Рискнуть чем? У большинства наших месных контор есть офисы в Европе. Одно письмо от работника и его переведут за пару месяцев в Европу и даже США… Ему только анкеты заполнить, найти квартиру, посетить несколько учреждений и вещи собрать прийдется. Это не нестолько тяжелая задача. Сохранить условные 20 — 25 % дохода это не преемущество?
+
0
vt313
vt313
25 січня 2022, 14:36
#
Давайте по порядку. Например. Вы ФОП в ИТ компании. Вы получаете зарплату и еще какой-то соц. пакет.
Теперь, все осталось тем же, но Вы оформились как наемный работник.
Что движет Вами на переезд из страны?
+
0
vkazachenko
vkazachenko
25 січня 2022, 15:37
#
Как верно заметил Борис в Европе налоги значительно выше. У нас же наемный работник платит примерно 6% от дохода, это очень мало. Предположим в Европе нужно платить 30. Очевидно многих удерживает от переезда, потеря ¼ суммы которую он получает на руки. Предположим, вы зарабатываете скажем 4к $ тратите на жизнь 2к У вас остается в Украине 2к При переезде (допустим стоимость жизни примерно одинакова) вам прийдется распрощатся с половиной того что вы имеете сверх, а это много и очень.
+
+15
vkazachenko
vkazachenko
25 січня 2022, 15:43
#
Если что это не мои фантазии это обобщеная калькуляция многих моих друзей/знакомых/колег кто раздумывал или перехал… в подавляющем большинстве случаев именно деньги стали причиной отказа от этой идеи.
+
0
Vong
Vong
26 січня 2022, 15:43
#
Ну еще не стоит забывать об социализации. При переезде рушится социальный граф (круг общения, связи) и нужно начинать все заново.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
27 січня 2022, 2:55
#
Вроде как да, но это не настолько критично. Если речь идет не о совсем экзотических вариантах, при перезде попадешь в локацию где уже есть десятки или даже сотни перехавших. Если например переежающий уже уехал из родного города (скажем из провинции в Киев или Львов) то большой разницы уже не будет. Сегодня есть кучи групп где социализируются экспаты и цифровые кочевники. Да и сегодня приехать домой не составляет труда. Может лет 20 назад это был сильный аргумент, но точно не в современом мире.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
27 січня 2022, 3:06
#
Да и у большинства айтишников друзья регулярно уезжают из страны. Так что социальные связи в основном уже на удаленке.
+
0
BeTheMusic
BeTheMusic
27 січня 2022, 20:10
#
На Мадейру. Хороший климат круглый год и до 0% налогов. И еще … Свалить достаточно на 183 дня в году. Остальное время можно жить в Украине.
+
0
45518469
45518469
25 січня 2022, 10:08
#
100 процентов
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
25 січня 2022, 10:13
#
Так ті, хто не платить податків країні не потрібні, вони отримують більше, ніж дають… нехай валять, якщо знайдуть кращі умови.
+
+15
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:43
#
Ну давай порахуємо скільки дає податків той хто заробляє 10К грн на місяць. 41.5% як вже порахували, тобто 4150 грн * 12 місяців, ітого 50000 грн податків на рік.
Тепер берем сіньора-помідора з 5% податків (я вже мовчу про ЄСВ), з ЗП в 4.5К долларів, або ж 121000 грн в місяць, 1.45М в рік, 5% податків = 72900 грн.
Й по твоїй логіці треба гнати всіх хто неплатить (73К грн — це ж так, фігня), й тому навіть ті шо працюють менше ніж за 15000 грн на місяць — теж нехай валять, вони теж вважай нічого не платять.
+
0
vt313
vt313
25 січня 2022, 14:51
#
Давай посчитаем, но не от балды, а в реальных числах.
И 5% это от дохода, а 19.5% от зарплаты.
+
0
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 17:36
#
Ну порахуйте якщо вам не ліньки
я рахував про умовних програмістів, в яких 5% від доходу йде в бюджет

й 41% від ЗП (повна податкове навантаження) робітника який на руки отримує 10−15 (а таких офіційно працевлаштованих більшість)
+
0
vt313
vt313
25 січня 2022, 19:50
#
В среднем ФОП сферы ИТ заплатили за 2020 г. 28 300 грн налогов.
+
+15
Vong
Vong
26 січня 2022, 15:46
#
Не забуваємо, що ці сіньйори-помідори платять ще 20% в вигляді ПДВ і залишають гроші в країні. А 20% від 120 тис грн це набагато більше, ніж від 10к.
+
0
Max Him
Max Him
27 січня 2022, 12:15
#
Эти ФОПы 3 группы завозят в страну бакс, а те, кто официально работают на минималке — х* с маслом)
+
0
Apollo17
Apollo17
25 січня 2022, 9:49
#
Все это хорошо, но почему
ФОП и наемный сотрудник платят разные налоги
Почему бизнес который оформлен как юрлицо и бизнес через ФОП на одних и тех же объемах платят разные налоги

+
+127
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 10:01
#
Потому что ФОП это бизнес который берёт все риски на себя, а наёмный работник работает на «дядю» который перебирает на себя часть рисков и собственно налогов.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
25 січня 2022, 10:11
#
То ФОПи то мазохісти? Для чого ж тоді крики про 5%? І які ризики? Хіба для найманих працівників у держави є якісь привілеї?
+
0
vt313
vt313
25 січня 2022, 10:27
#
Не только ФОПы. Государство (любое) дает различные преференции различным категориям.
По ходу дела под эти льготы подмазываются те, кому они не предназначены.
То же государство мониторит ситуацию и изменяет законодательство, чтобы этих людей убрать.
Этот процесс непрерывен.
Но, у нас, получился 10−15 летний разрыв.
Все равно, это нужно разгребать.
+
+45
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 10:33
#
Нет, ФОП не мазохисты — они наоборот получают от жизни удовольствие.

Мазохисты это наёмные рабочие работающие за минималку или вообще получающие зарплату с задержкой.
+
+14
Reqqy
Reqqy
25 січня 2022, 10:39
#
ФОП несет ответственность всем своим имуществом. Если компания завтра вам скажет «до свидания» — вы можете не получить ни копейки за проделанную работу и никто вас не защитит, в отличии от оф трудоустройства.
Не говоря о том, что большая часть рынка труда — это серые схемы с выплатами в конвертах, где работодатель платит обычно минималку, а остальное в конверте (в лучшем случае больше минималки, разве что в больших компаниях не химичат). Ну и с минималки ФОП тоже платит тот же ЕСВ, как и обычный наемный сотрудник.
+
0
vt313
vt313
25 січня 2022, 10:50
#
Там много встречных вариантов.
Иногда работники заинтересованы быть ФОПами, но больше это инициатива работодателя.
Но это исторически сложилось, а сейчас, много просто тянется. Чисто боязнь любых перемен, — работает и не трогайте
+
0
zzel
zzel
25 січня 2022, 11:13
#
Отпуск, больничные, праздничные дни — маленький список привилегий которые есть у наемных, но нет у ФОП
+
+15
vt313
vt313
25 січня 2022, 11:39
#
Типичный И Т ФОП имеет все это.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 13:57
#
Да-да, ФОПы вкалывают без отпусков, и больничных у них нет, и праздничных.

Расскажи, наёмный, как мы ФОПы горбатимся чтобы заработать.

Для справки: даже ФОП на едином налоге платящий минималку ЕСВ — имеет больничные. Отпуск это его личное решение, а не разрешение от начальства. Ну и праздничные дни он может праздновать согласно календаря, а не по дурацкому переносу рабочих дней с отработкой в субботу.
+
+15
bublik
bublik
25 січня 2022, 14:22
#
Потому что ФОП рискует своими деньгами, отвечает всем своим имуществом и должен сам принимать важные решения.
+
+44
bonv
bonv
25 січня 2022, 11:24
#
Нові санкції Мінфіну США проти «агентів ФСБ» наклали тінь на главу «податкового» комітету Данила Гетьманцева.
https://ukranews.com/ua/news/829021-novi-sanktsiyi-minfinu-ssha-proty-agentiv-fsb-naklaly-tin-na-glavu-podatkovogo-komitetu-danyla
+
+15
BEZE
BEZE
25 січня 2022, 12:56
#
Курс на Росію?;)))
+
0
bonv
bonv
25 січня 2022, 15:54
#
Народ не дозволить.
+
0
bonv
bonv
26 січня 2022, 14:52
#
Україна піднялася на три сходинки у світовому рейтингу військової потужності та зайняла 22 місце серед 140 найпотужніших армій світу. Минулого року українська армія була на 25 місці.
Про це свідчать дані американського рейтингу військової потужності Global Firepower Index 2022.
Зокрема, за рік Україна покращила так званий «Індекс сили» (PwrIndx). У 2022 році він становить 0,3266 (оцінка 0,0000 вважається «ідеальною»). У 2021 році цей показник був — 0,4396, у 2020 році - 0,4457.
Трійкою лідерів рейтингу стали США, Росія та Китай.
Усі інші країни-сусіди України, крім РФ, мають слабші позиції у цьому рейтингу. Зокрема, Польща опинилася на 24 місці, Румунія — 38, Білорусь — 52, Угорщина — 56, Словаччина — 60 та Молдова — 105.
Важливо, що Україна зайняла шосту позицію у рейтингу військової потужності серед 35 країн Європи. Минулого року наша країна була сьомою у рейтингу. Найпотужніша у військовому плані в Європі - Франція, далі йде Велика Британія, Італія — 3, Німеччина — 4, Іспанія — 5.
Рейтинг Global Firepower Index враховує чисельність людських ресурсів, логістичні можливості, паливні ресурси, фінансові можливості, витрати на оборону та географію. При цьому фахівці, що формують рейтинг, не розраховують справжні бойові можливості армій.
+
+44
bonv
bonv
25 січня 2022, 12:10
#
Зеленський: 2022 рік може бути останнім для пандемії COVID-19 Або вірусу KVARTAL 95.
+
+15
Marinkaz
Marinkaz
25 січня 2022, 13:06
#
Это курс на уничтожение предпринимателей как единьщиков, теперь только на общую систему, правильно всех уничтожить
+
+29
bonv
bonv
25 січня 2022, 13:08
#
Ідучи у президенти, ви обіцяли не обкладати додатковими податками малий та середній бізнес. Подивіться, що відбувається сьогодні, які закони ухвалюють! Вам не соромно перед ФОП, які наполегливо ходять на протести, захищаючи свої права?
«Повернемо клоуна до цирку»
+
+53
Alex Stein
Alex Stein
25 січня 2022, 13:30
#
Бред конченый. С чего это ФОП должен должен ограничивать себя в выборе клиента? Кто там ближе, дайте Гетьманцеву ляща.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
25 січня 2022, 13:38
#
Ну понятно, решили избавиться от единственного преемущества Украины перед другими странами для Айтишников. Думают что народ отсюда не уезжает из-за выского качества жизни…
+
0
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:45
#
Мені от цікаво, як вони будуть слідкувати що до фрілансерів.
А якщо в мене 2−5 постійних замовників, з якими я постійно заключаю-перезаключаю контракти?
Тобто постійних бізнес-зв'язків бути не може з їх точки зору? Бред який-то.
+
0
antidotcb
antidotcb
25 січня 2022, 13:46
#
Я вже мовчу про біржи фрілансерів, які роблять виплати з одних й тих самих рахунків. Й це взагалі з їх точки зору 1 замовник.
+
0
Три літри
Три літри
25 січня 2022, 13:59
#
Никак не будут — эта инициатива не затрагивает фрилансеров от слова совсем.
+
0
antgmbox
antgmbox
26 січня 2022, 14:49
#
Вот так вот смотришь на эти трепыхания — и уже кажется не настолько дикой и смешной балашовская система 5−10 или сколько там было. наверное гетьманцева на балашова пора поменять.
+
0
lol123
lol123
26 січня 2022, 17:31
#
Вже зараз розглядаємо з дружиною міграцію в Португалію. Із таким підвищенням податків, це допоможе більшості таких як ми нарешті наважитися на міграцію.
+
0
Три літри
Три літри
26 січня 2022, 21:37
#
Так в Португалии налоги выше и там не отпетляешь от их уплаты так как это можно сделать в Украине.
+
0
vt313
vt313
26 січня 2022, 22:42
#
Вон для примера РБ. Там налоги подняли и пакуют по любому поводу. И что? Релокация в рамках компании.
+
+30
ramhain
ramhain
26 січня 2022, 17:42
#
Для этой страны и 5% налогов это ***)
+
0
vkazachenko
vkazachenko
27 січня 2022, 3:03
#
Согласен, когда не видешь никаких улучшений, но зато видешь как разворовывают и нерационально используют эти 5% не сильно хочется платить и их.
+
0
vt313
vt313
27 січня 2022, 7:40
#
А что изменится в другой стране, в этом смысле? Если здесь не видишь, то и там не квидишь.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
27 січня 2022, 19:03
#
Все конечно зависит от страны, но если говорить не о каких-то очень трешовых странах. то как раз в других странах все видно. Там жизнь уже сегодня сильно лучше. Нормальный транспорт, хорошие дороги, ухоженая продуманая инфраструктура и городская среда, нет хаотичной застройки как у нас, работающие государственные институты, безопасность, восприятие корупции, соцобеспечение итд.
Список можно продолжать, но думаю и так понятно.
+
0
vt313
vt313
27 січня 2022, 20:14
#
Можно продолжать. Не вопрос. Это все кто-то создал.
Но это все нужно поддерживать.
Если Вы не хотите это делать здесь, то и там ничего не поменяется.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
28 січня 2022, 2:38
#
Зачем там менять, если там уже все уже давно поменяли?
Что же мне прикажете здесь делать чинить дороги? или сажать коруционеров?
Я считаю, что до Украины это рано или поздно тоже дойдет, просто нужно что бы сменилось поколение, возможно несколько, людям живущим сейчас в нашей стране все выше перечисленое мной совсем не нужно.
+
0
vt313
vt313
28 січня 2022, 8:13
#
Это что-то непонятное. В любой стране есть свои нюансы, не очень замнтные со стороны. Переезд, — типичное явление. Другое дело причина. Вот причина не понятна.
+
0
vkazachenko
vkazachenko
28 січня 2022, 17:13
#
Понятное дело что ньюансы есть везде, и не везде все идеально. Но все дело в разнице и степени этих неудобств. А разница видна невоуруженым взглядом, только *** будут отрицать что качество жизни в условном Берлине или Варшаве лучше чем в Киеве.Никто же не будет в своем уме говорить что жигуль удобнее бмв x5. Тут та же история в этой налогии жигуль это Украинский город.
Ну со стороны может и не понятно, поедьте и поживите что бы не со стороны смотрет, а изнутри
+
0
anton1969
anton1969
27 січня 2022, 15:59
#
Хм. у меня постоянные платежи на двух фопов — на копирайтера-сеошника и на итшника. несколько лет. дабы не иметь гемора по вычислению сдельных оплат просто плачу им за ежемесячное обслуживание.
и как быть?
однозначно я не один клиент у них, брать их к себе и платить +41,5% к сумме я не согласен — работа не стоит этого, да и они не хотят.
как вариант — они просто в кеш уйдут. где выгода государству?
потеря белых фопов работающих с юрлицами? кто от этого выигрывает?
звучит бредово эта идея с запретом фопам работы с юриками.
+
0
ikmorische
ikmorische
27 січня 2022, 17:35
#
Выиграют айтишники которые уедут из этой страны :)
+
0
Dimas48
Dimas48
28 січня 2022, 16:29
#
Скажу Вам так , у нас не только it ишники. Много сфер деятельности, в которых ФОПы оказывают услуги юрлицам. Как им быть?
+
0
vt313
vt313
28 січня 2022, 16:33
#
ФОПы останутся ФОПами, наемные работники оформлятся наемными работниками.
+
0
Dimas48
Dimas48
28 січня 2022, 16:30
#
И при этом совершенно легально, платят все налоги.
+
0
Dimas48
Dimas48
28 січня 2022, 17:04
#
Как я понял, они хотят ФОПам запретить оказывать услуги юрлицам. Товар продавать можно, а услуги нельзя.
+
0
Danconia
Danconia
9 серпня 2022, 11:00
#
Ооо чувствую скоро у границ будет толпа из миллиона фопов 3 группы с чемоданами на выезд=)

Данилов готовься подписывать капитуляцию на открытие границ или будет майдан!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися