Наразі в Україні діє понад 75 млн платіжних карток, тобто майже кожен українець має одну-дві картки. Сучасний ринок спонукає українські банки постійно покращувати пакети послуг: пропонувати бонуси, кешбеки, кредитні ліміти. Однак нечіткі умови, некомпетентний персонал та великі комісії не дають можливості українцям розібратися у своїх витратах і правильно розподілити фінанси.
Без комісій та переплат — такі картки існують
KredoBank хоче допомогти клієнтам — навчити заощаджувати та грамотно користуватися власними грошима. Саме тому банк випустив Правильну картку.
Правильна картка — це як?
KredoBank пропонує повний пакет послуг, з яким клієнти отримують все для фінансової стабільності. Наслідуючи найкращі європейські стандарти, банк створив Правильну картку зі зрозумілими умовами, безкоштовним обслуговуванням та усіма необхідними функціями для щоденного користування.
Саме тому у Правильної картки відсутня комісія за зарахування та зняття коштів в будь-якому банкоматі України. Так само як зняття готівки в банкоматах PKO Bank Polski за кордоном.
Також банк не списує кошти за відкриття та обслуговування. KredoBank поважає гроші та вибір своїх клієнтів. Тому клієнт нічого не платить, навіть якщо взагалі не користується карткою.
Одна з основних ідей KredoBank — навчити українців заощаджувати. Під час оформлення Правильної картки клієнтам одразу відкривають три валютні рахунки (долар США, євро та польський золотий) та один ощадний. На останній щомісяця нараховується 6% річних до залишку на рахунку. Для тих, хто заощаджує в доларах і потрібно обміняти валюту — це легко зробити у зручному онлайн-банкінгу KredoBank у смартфоні. Адже курс значно вигідніший, ніж у відділенні. Банк поставився серйозно до цього питання, тому постійно відстежує ринок та пропонує тільки найкращий курс.
Ще один плюс — за користування карткою KredoBank дарує бонус 1 000 грн. Для цього клієнтам потрібно протягом пів року отримувати надходження від 6000 грн на місяць та розраховуватися карткою не менше ніж 3 000 грн на місяць. Потім банк зарахує 500 грн після перших трьох місяців, і ще 500 грн після наступних трьох місяців.
Що входить в пакет послуг
✓ Безготівковий розрахунок. Більшість населення України розраховується за послуги безконтактно, використовуючи смартфони та смарт-годинник. За бажанням Правильну картку легко приєднати до Apple Pay або Google Pay.
✓ Клієнт одразу отримує дві картки: одна для розрахунку у гривні, друга — у будь-якій валюті на вибір (євро, долар, злотий).
✓ Розрахунки гривневою карткою за товари і послуги в іноземній валюті — без комісії за конвертацію. Зручно для подорожей або оплат в інтернеті на іноземних сайтах.
✓ Вертикальний дизайн. KredoBank нестандартно підійшов до оформлення картки, тому вирішив зробити її вертикальною. Тепер нею легко користуватися у банкоматі та терміналі, адже одразу зрозуміло, де знаходиться магнітна смуга та яким боком прикладати до пристрою.
✓ Важлива інформація прихована. Споживачі можуть показувати картку, фотографувати та надсилати фото картки знайомим, і бути впевненими у безпеці особистих даних. Код CVV та термін придатності знаходяться на звороті.
✓ Персональна кредитна пропозиція. Банк пропонує клієнтові оптимальний кредитний ліміт за підсумками користування карткою впродовж перших трьох місяців.
Як отримати картку: у відділені або замовити онлайн. На сайті у розділі «Правильна картка» потрібно ввести контактні дані: прізвище, ім'я та номер телефону. Після цього з клієнтом зв'яжеться менеджер та допоможе з оформленням. Забрати картку можна у відділенні KredoBank з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00. З собою потрібно мати паспорт та ідентифікаційний код.
KredoBank — український банк, який на 100% належить найбільшому польському банку PKO Bank Polski. У банку понад 588 000 клієнтів і 57 000 юридичних осіб та підприємців. Щоб задовольнити потреби всіх споживачів, KredoBank провів глибинні дослідження та випустив Правильну картку, основна мета якої — прозорі правила та адекватне обслуговування.
Коментарі - 33
"KredoBank провів глибинні дослідження та випустив Правильну картку" — сказано гарно, але трохи перегнули: , на продукт «глибинних» досліджень поки що не тягне, хоч в цілому і непоганий продукт, у 1-у чергу для тих, хто має потреби розрахунків у злотих.
Більшість це Львів та область, Київ та область і ще трохи в деяких інших містах
Оставшиеся три тыщи (если тратить ровно три как в условиях акции) можно переводить на счёт в другом банке, класть на депозит.
«Навіть якщо та сама тисяча — єдина „плюшка“, чому б її не заробити?» — логічно. Якщо є така можливість, то чому б і ні.
І ще: 6 тисяч обов’язково вносити одним платежем чи можна накидувати шматочками?
А от підрахунки доведеться самому вести, по виписці чи історії операцій, лічильників відповідності умовам акції на разі не передбачили :).
А можете прояснити ситуацію іще з такого комплексу питань:
— чи є можливість платити комуналку у веб-кабінеті?
— чи стягується з цих платежів комісія?
— чи враховуються витрати на комуналку у ті «залікові» три тисячі?
2. відповідно до актуальної версії тарифів комісії за оплату комуналки намає https://kredobank.com.ua/public/upload/273f2e539f5e29f5fd5780bab4e9cfa9.pdf — окремого пункта для комуналки немає, але є загальний пункт про оплати через веб кабінет 10.5 «за допомогою онлайн-банкінгу Безкоштовно»
3. от тут не знаю, треба буде якось запитати в банку
Потому кешбека здесь скорей всего не будет.
З кешбеком у Кредо взагалі туго…
Полистайт «словарь» сам — написанное мной предложение не содержит никаких требований (вимог). Оно содержит пояснения (пояснення).
унікальність картки полягає у її нестандартності
Нестандартное не обязательно уникально. Можно иметь много нестандартных вещей часть из них может быть уникальной, тоесть существовать в единственном экзепляре или как в данном случае быть выполнено в уникальном стиле, прочие нестандартные вещи могут просто не соответствовать стандартам или, как подразумевается тут, привычным способам реализации.
Приватбанк два роки тому випустив преміум-картку Visa Signature — її дизайн теж вертикальний, тільки на відміну від Кредо, Приват назвав його «ексклюзивним».
Маркетинг — страшна штука… Аби поскоріше клієнту мозги запудрити, що завгодно назвуть «унікальним», «нестандартним», «ексклюзивним» і т.д.
Правда проверить принимают ли они по предварительной записи — не получилось поскольку я глупо опоздал. А специально регистрироваться повторно лень.
Оформили всё быстро, понравилась одна мелкая деталь: на копиях надо было только расписаться в штампике, а не писать длинные фразы.
Приложение установилось с пол.клика. Но да, удивляет что «Здивувало, що не можна натисканням на екран скопіювати номер картки». В 2021 это сама собой разумеющаяся возможность.
Уточнил при оформлении одну деталь. В тарифах указана возможность делать перевод в польских злотых с фиксированной суммой комиссии 200 грн. Это перевод на счёт в любом польском банке. Но! Ни в мобильном приложении, ни в интернет-банке нет возможности сделать такой перевод:
** в мобильном приложении перевод по реквизитам со счёта в злотых (или как сейчас говорят на ИБАН) возможен, но реквизиты включают украинский РКНОПП, потому естественно ни о каком переводе на польский счёт речи идти не может;
** в интерент-банке перевод возможен только с гривневого счёта, ну и сама форма перевода опять же включает РКНОПП.
Потому воспользоваться следующей строчкой тарифов «за допомогою онлайн-банкінгу Безкоштовно» не выйдет так как такой перевод можно сделать только через отделение банка.
В принципе тариф 200 гривен для больших сумм очень даже ОК.
Например закинуть деньги ребенку-студенту не бегая по отделениям, не высижывая очереди и не тратя до часа или двух времени на оформление и проводку SWIFT-перевода. Оно хоть лично мне и не надо, но было бы здорово если бы такая возможность была.
Я ошибся когда решил что переход со счёта в злотых по клику на операции «на реквизиты» позволяет отправить перевод в мобильном приложении. Как и в интернет-банке в качестве счёта с которого можно делать перевод доступен только счёт в гривне.
Кредобанк один из немногих кто имеет карты в злотых. И было бы удобно если бы с карты в злотых можно было пополнять не только украинские номера (что как раз очень странно), но и польские.
Поскольку у материнского банка интеграция с мобильными операторами Польши уже налажена думаю что не будет большой проблемой сделать такую интеграцию и в Кредобанке.
Дальнейшее развитие этой идеи: возможность пополнить с карты в евро мобильные номера стран еврозоны, например Словакии, Литвы, Латвии, Эстонии (для этой страны особо актуально так как у её мобильных операторов есть проблемы с пополнениями с иностранных картам).
Была б карта в фунтах было — можно б было ещё и британские номера пополнять: D
На сайтах операторов конечно же есть пополнение напрямую с карт, но это занимает гораздо больше времени чем пополнение в приложении и требует точности при заполнении реквизитов карты или настроенный Google/Apple Pay.