Мінфін - Курси валют України

Встановити
7 вересня 2021, 8:17

Найкращий відгук серпня: як monobank купив клієнту квиток на концерт без його згоди

Редакція «Мінфіну» обрала переможця конкурсу на найкращий відгук місяця. У серпні ним стала клієнтка monobank під ніком Kiasan, яка розповіла про проблему, що трапилася під час інтернет-покупки, сплаченої карткою банку.

monobank, онлайн оплата, інтернет-покупки, списалися гроші з картки, безпека платежів, безпека банку
фото: youtube.com

Гроші пішли з рахунку без підтвердження

«Решила через сайт купить билет на концерт. Сайт дал цену 1380 грн. Подтянула данные через Google Pay и магазин запросил подтверждение через приложение. Захожу на приложение, вижу цену на 100 грн дороже, решаю не подтверждать покупку и откладываю телефон. Я же знаю, что если не подтвердить покупку, то и транзакция не состоится», — пише авторка відгуку.

Читайте також: Найкращий відгук липня: скільки заплатив клієнт Ощаду за неактивний рахунок у банку

Але через годину вона виявила, що кошти з рахунку все-таки списали. У службі підтримки пояснили, що вони відправили магазину відмову користувача, але той його проігнорував. Мовляв, винен магазин — і це не проблема банку.

«По сути меня обманули формой подтверждения, которая выдается в приложении, поскольку она ничего не значит, а я на нее рассчитывала. Банк переложил всю ответственность за безопасность моих средств на продавца, а я ведь им верила больше полутора лет», — резюмує клієнтка.

Читайте також: Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав

Вибачте, це все налаштування терміналу

У службі підтримки банку клієнтці поспівчували, але відповідальність за неприємну ситуацію, що склалася, на себе брати не стали.

«При оплатах онлайн действуют настройки терминала, через который проводится оплата. В некоторых случаях оплаты проходят, если даже была отмена подтверждения платежа или на форму не было реакции. У нас, к сожалению, нет возможности влиять на настройки терминала и отменять подобные операции», — пояснили там.

У банку порадили звернутися у торгову точку, яка надала послугу, і попросити, щоб вони скасували платіж і повернули кошти.

Клієнтка досі не повідомила про вирішення своєї проблеми.

Читайте також: Народний рейтинг банків: приховані комісії SWIFT-платежів і фальшиві бонуси

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 14

+
+52
Kidav
Kidav
7 вересня 2021, 9:37
#
В приложении, внизу, бежит строка, после оплаты есть где-то 10 секунд отменить платеж! Сама провтыкала — не разобравшись!
+
+10
smad2005
smad2005
7 вересня 2021, 10:04
#
Там наверно шла речь о 3dsecure, так она только для продавца (продавец может проверять, что вы это вы) и та сумма, что показывается может быть как больше так меньше, чем реально снимут. Мега отзыв месяца.
+
+24
zig4free
zig4free
7 вересня 2021, 10:38
#
А почему monobank не предложил сделать чаржбек? Разве в такой ситуации не 100% шанс вернут денежку?
+
+15
bonv
bonv
7 вересня 2021, 11:12
#
Так хто виграв 3 тис грн?:)))
+
+15
BEZE
BEZE
7 вересня 2021, 14:15
#
Персонально так би мовити?;)))))
+
+15
bonv
bonv
7 вересня 2021, 11:12
#
Банкам як завжди плювати на проблеми клієнтів. Футболять.
+
+63
ramgarrot
ramgarrot
7 вересня 2021, 11:42
#
На самом деле звучит как 3ds который не был подтвержден. 3ds спрашивать, как и cvv сугубо дело магаза (мерчанта) (да-да, если вы не знали, мерчант может счарджить бабос и без cvv/cvc или даже с неправильным cvv/cvc кодом) дела мерчанта, за исключением когда банк или пеймент провайдер может запросить из-за фрода. Но, если платеж был произведен без cvv/cvc или 3ds его намного легче оспорить как мошеннический и в таком случае убытки понесет магаз (мерчант) а не банк. Поэтому мерчанты заинтересованы в cvv 3ds и тд, но спрашивать 3ds автоматически отсеет тех покупателей, который по тем или иным причинам не знают как этим пользоваться (а таких много).

В данном случае не вижу проблему в банке, нужно просто рефандидь деньги у мерчанта (простыми словами: возврат товара)
+
0
05487881
05487881
7 вересня 2021, 13:00
#
На 99% билетов на концерт возврата нету
+
0
skylake3
skylake3
14 вересня 2021, 11:40
#
Вот поэтому они и не делают проверку, всё равно ведь не придется деньги возвращать.
+
+59
glebbest
glebbest
7 вересня 2021, 14:11
#
Проблема в тому, що весь маркетинг підносить всі ці 3DS як «захист покупця», «безпечніші покупки для покупця», «ваші гроші в безпеці, бо ніхто того 3DS-пароля не бачить і взагалі він на 1 хвилину діє і тільки вам на телефон приходить».

А ж ось виявляється, що всі ці 3DS — це! забавка! для ПРОДАВЦЯ, яку він може просто ігнорувати — бо головне — отримати від ЛОХА, заспокоєного 3DS-ами та CVV2-кодами, реквізити його платіжної картки (№ та період дії), на якій є гроші або кредитний ліміт.

Ну, а щодо монобанку — це теж дуже цікавий кейс. Бо скарги саме на монобанк, який не в змозі припинити ніяких небажаних автоматичних платежів — вже у всіх на устах. «перевипустіть картку!» пишуть ЛОХАМ в чатах «техпідтримки». Але нічого (зписання) не припиняється, бо «картка монобанку» — це невідомий в платіжному світі звір. Всі платежі «чіпляються» до базового рахунку клієнта УніверсалБанку і ніякі «перевипуски» віртуальних недо-карток «монобанку» — не припиняють автоматичні зписування…
+
+14
ramgarrot
ramgarrot
8 вересня 2021, 0:56
#
Ну, не совсем забавка, это для минимизации потерь мерчанта и безопасности клиента. Любая мошенническая транзацкия, которая была проведена без 3ds легко оспаривается
+
0
smad2005
smad2005
8 вересня 2021, 15:23
#
В отзыве кстати не написано, сколько реально списали.
+
0
AlexGregory
AlexGregory
9 вересня 2021, 14:14
#
Читай внимательно
+
+14
Kiasan
Kiasan
9 вересня 2021, 21:27
#
Я тот самый автор отзыва и клиент моно. Денежку за выигрыш получила. Цена в магазине отражалась 1380, списали 1470. Как решилась ситуация: да банально, первый раз написала магазину мол «по ошибке купили, будьте людьми, верните деньги», магазин ответил что билет не возвратный. Я им в написала что пойду в защиту прав потребителей и хоть и денег не увижу, так магазин лишний раз проверят. Вечером следующего дня пришло сообщение на почту об отмене билета и возврате средств, вернулись деньги за минусом комиссии магазина. Очень дёшево мне обошлась наука с 3DS. Вернулась к Привату, но в душе верю, что увижу новость от Моно об устранении этой особенности, уж очень я их любилА.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.