Редакція «Мінфіну» обрала переможця конкурсу на найкращий відгук місяця. У серпні ним стала клієнтка monobank під ніком Kiasan, яка розповіла про проблему, що трапилася під час інтернет-покупки, сплаченої карткою банку.
Найкращий відгук серпня: як monobank купив клієнту квиток на концерт без його згоди
Гроші пішли з рахунку без підтвердження
«Решила через сайт купить билет на концерт. Сайт дал цену 1380 грн. Подтянула данные через Google Pay и магазин запросил подтверждение через приложение. Захожу на приложение, вижу цену на 100 грн дороже, решаю не подтверждать покупку и откладываю телефон. Я же знаю, что если не подтвердить покупку, то и транзакция не состоится», — пише авторка відгуку.
Читайте також: Найкращий відгук липня: скільки заплатив клієнт Ощаду за неактивний рахунок у банку
Але через годину вона виявила, що кошти з рахунку все-таки списали. У службі підтримки пояснили, що вони відправили магазину відмову користувача, але той його проігнорував. Мовляв, винен магазин — і це не проблема банку.
«По сути меня обманули формой подтверждения, которая выдается в приложении, поскольку она ничего не значит, а я на нее рассчитывала. Банк переложил всю ответственность за безопасность моих средств на продавца, а я ведь им верила больше полутора лет», — резюмує клієнтка.
Читайте також: Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав
Вибачте, це все налаштування терміналу
У службі підтримки банку клієнтці поспівчували, але відповідальність за неприємну ситуацію, що склалася, на себе брати не стали.
«При оплатах онлайн действуют настройки терминала, через который проводится оплата. В некоторых случаях оплаты проходят, если даже была отмена подтверждения платежа или на форму не было реакции. У нас, к сожалению, нет возможности влиять на настройки терминала и отменять подобные операции», — пояснили там.
У банку порадили звернутися у торгову точку, яка надала послугу, і попросити, щоб вони скасували платіж і повернули кошти.
Клієнтка досі не повідомила про вирішення своєї проблеми.
Читайте також: Народний рейтинг банків: приховані комісії SWIFT-платежів і фальшиві бонуси
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 14
В данном случае не вижу проблему в банке, нужно просто рефандидь деньги у мерчанта (простыми словами: возврат товара)
А ж ось виявляється, що всі ці 3DS — це! забавка! для ПРОДАВЦЯ, яку він може просто ігнорувати — бо головне — отримати від ЛОХА, заспокоєного 3DS-ами та CVV2-кодами, реквізити його платіжної картки (№ та період дії), на якій є гроші або кредитний ліміт.
Ну, а щодо монобанку — це теж дуже цікавий кейс. Бо скарги саме на монобанк, який не в змозі припинити ніяких небажаних автоматичних платежів — вже у всіх на устах. «перевипустіть картку!» пишуть ЛОХАМ в чатах «техпідтримки». Але нічого (зписання) не припиняється, бо «картка монобанку» — це невідомий в платіжному світі звір. Всі платежі «чіпляються» до базового рахунку клієнта УніверсалБанку і ніякі «перевипуски» віртуальних недо-карток «монобанку» — не припиняють автоматичні зписування…