12 липня 2021, 11:51 Читать на русском

Як створити креативну рекламу

Про те, як обрати ефективну маркетингову стратегію і створити креативну рекламу, розповіла директор з маркетингу мікрофінансових організацій CCLoan та MisterCash Анна Мойсєєва під час MFO Summit 2021.

Реклама, маркетингова стратегія, МФО, мікрофінансових організація
фото: BankOnline

Перший важливий крок — визначити мету компанії.

Куди і як рухатися

Цілі бувають трьох видів:

  • поетапне захоплення частки ринку;
  • агресивне захоплення частки ринку;
  • утримання позицій і збереження частки ринку.

За словами Анни Мойсєєвої, компанії важливо визначити свої сильні і слабкі сторони і зрозуміти точку старту — де вона знаходиться зараз.

«У 2019 році сильною стороною бренду CCLoan клієнти назвали надійність, серед слабких сторін відзначили дві: компанія не інноваційна і не виділяється серед конкурентів. Але, наприклад, у 2020 році клієнти назвали більше сильних сторін: надійний бренд, йде назустріч клієнтам, пропонує рішення для шанованих людей (преміум-бренд)», — розповіла директор з маркетингу CCLoan.

Читайте також: Лайфхак для МФО: Чому платіжний провайдер краще за банк

Як створити креативну рекламу

  • провести дослідження цільової аудиторії, болі ваших клієнтів, стратегії конкурентів, створити слоган рекламної кампанії, проаналізувавши, наскільки він зрозумілий клієнтові;

  • щоб створити і запустити релевантний креатив, необхідно розуміти основні тенденції, які є драйверами зростання продажів у вашому сегменті; тут джерелами інформації можуть бути соціальні мережі і месенджери, платформи відеоконтенту (youtube, tiktok), запити у Google Trends;

  • при роботі з агентством потрібно відібрати учасників тендеру, провести брифінг, розробити креативні ідеї, після чого провести аналіз презентацій і визначити переможця;

  • свої ідеї експерти пропонують формувати такими методами: мозковий штурм, метод асоціацій або «асоціативного осяяння». При цьому потрібно використовувати власне бачення, досвід і напрацювання або ж використовувати нестандартний підхід до вирішення проблеми.

«Креатив повинен викликати довіру до бренду, повинен бути вірусним. Також не забувайте про позитивну тональність і чітке попадання у цільову аудиторію. Бажано, щоб в креативі були якісь „хайпові“ елементи, максимально можливе згадування бренда», — резюмувала Анна Мойсєєва.

Читайте також: Чим корисна картка на базі двох платіжних систем — НБУ

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися