Китайський сервіс таксі Didi зміг залучити на IPO близько $4,4 млрд. Про це пише РБК з посиланням на The Wall Street Journal.
Китайський сервіс таксі Didi залучив $4,4 мільярда на IPO — ЗМІ
Що відомо про розміщення
Через високий попит з боку інвесторів компанія збільшила обсяг розміщення — Didi продав 317 млн американських депозитарних акцій по $14 за папір.
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Це приблизно на 10% більше, ніж планувалося спочатку. Розміщення пройшло по верхній межі раніше оголошеного цінового діапазону в $13−14.
Ринкова вартість Didi при такій ціні розміщення становить понад $67 млрд. Це менше, ніж капіталізація сервісу таксі Uber при дебюті на біржі в 2019 році, яка на той момент становила приблизно $95 млрд.
Однак оцінка Didi виявилася значно більше агрегатора таксі Lyft, вартість якого при виході на біржу оцінювалася приблизно в $20 млрд.
Очікується, що торги акціями компанії почнуться на Нью-Йоркській фондовій біржі 30 червня з символом DIDI. Залучені на IPO кошти компанія направить на розвиток технологій і розширення бізнесу за межами Китаю.
Читайте також: Компанії в 2021 році залучили на IPO рекордні $ 350 мільярдів
Найбільше розміщення після Alibaba
IPO Didi стало найбільшим розміщенням акцій китайської компанії в США після онлайн-ритейлера Alibaba, який залучив $25 млрд в 2014 році. Розміщення проводили Goldman Sachs, Morgan Stanley і JPMorgan Chase.
Що відомо про сервіс
Сервіс Didi була заснований в Китаї в 2012 році колишнім співробітником Alibaba Уіллом Вей Ченгом, який зараз є головним виконавчим директором компанії.
Крім онлайн-замовлення таксі, DiDi надає послуги з оренди автомобілів і велосипедів, доставки їжі, вантажні перевезення, фінансові послуги.
Серед найбільших інвесторів компанії — SoftBank, Uber і Tencent.
Читайте також: Рекордна кількість компаній скасувала IPO на «китайській Nasdaq»
DiDi пропонує послуги за викликом пасажирів в 15 країнах за межами Китаю, включаючи Австралію, Нову Зеландію, Японію, Бразилію, Мексику, Чилі, Колумбію, Перу, Коста-Ріку, Панаму, Росію, Домініканську Республіку, Еквадор і Аргентину.
У 2016 році Uber продав компанії DiDi свій китайський підрозділ Uber China, що дозволило компанії DiDi зайняти лідируючі позиції серед агрегаторів таксі в країні.
За підсумками 2020 року виручка сервісу таксі знизилася майже на 10% — до $ 21,6 млрд. Чистий збиток компанії склав $ 1,6 млрд. Перший квартал цього року вперше став для компанії прибутковим. У першому кварталі 2021 року прибуток Didi склав $ 837 млн, а виручка досягла $ 6,4 млрд, що на 107% більше у порівнянні з тим же кварталом 2020 року.
Читайте також: Як заробити на IPO іноземних компаній
Коментарі