21 травня в столичному Regent Hill відбулася церемонія щорічної премії FinAwards 2021. Найкращою МФО за якістю обслуговування клієнтів визнано Moneyveo.
FinAwards 2021: яка МФО обслуговує клієнтів найкраще
«Ми вчасно розпізнали, які потреби у наших клієнтів та як їх закривати. Ми намагалися пропонувати оптимальні сервіси, добирати правильні слова, знаходити індивідуальний підхід. Усе це допомогло нам стати лідерами», — поділилася з «Мінфіном» CEO Moneyveo Альона Андронікова після нагородження.
Вона також зауважила, що одна із найактуальніших тенденцій на ринку — перехід до більш великих кредитів на довші терміни. Ставки за такими кредитами нижче.
«Думаю, кожен із пропонованих продуктів буде затребуваний тією чи іншою цільовою аудиторією», — додала експерт.
Хто був за крок від перемоги
Друге місце в номінації «Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів» посіла компанія MyСredit, а третє — E Groshi.
До п’ятірки найкращих також увійшли MoneyBOOM та Позичка.
Головними критеріями, за якими визначали переможців, стали доступність і актуальність інформації на сайті, наявність BankID, підтримка користувачів, кількість каналів погашення позики та наявність програм лояльності.
Про FinAwards 2021
FinAwards — це щорічний конкурс, який визначає найкращих професіоналів банківського сектора України та банківські продукти.
Відбір претендентів на участь у номінаціях FinAwards 2021 тривав два місяці. Банки оцінювало експертне журі, а також проходило відкрите онлайн-голосування на сайті конкурсу.
Цього року визначили переможців у 21-й номінації, а також вручили 4 спеціальні премії: «Найстійкіший банк», «Народний банк», «Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів» та «Найкращий СРА оффер».
Засновники премії — сайти Minfin.com.ua і Finance.ua. Організатор — один з провідних конференц-майданчиків країни в сфері фінансів і технологій — компанія BankOnline.
Коментарі - 1