За різними оцінками, 60−70% всіх витрат універсальних банків припадає на фінансування відділень. Але відділення генерують і таку ж частку доходу банків. Тому у найближчому майбутньому банки не закриватимуть всіх відділень. Про це розповів засновник і стратегічний директор IDNT Микола Чумак у ході онлайн дискусії «Трансформація банківських відділень. Вікно в майбутнє».
Відділення стануть місцем, де банки вирішуватимуть персональні і бізнес-проблеми клієнтів — експерт
Хоча банківських відділень дійсно стає менше: тільки за останній рік їх кількість зменшилася на 1 тис.
Читайте також: Зниження комісій за платіжними картками вигідно економіці і клієнтам банків
Зворотній бік відмови від офлайну
За словами Микола Чумака, банки — це єдина індустрія, яка останніх 10 років завдяки застосуванню нових технологій активно спонукає клієнтів переходити в онлайн. Адже обслуговування через дистанційні канали може бути до 20 разів дешевше, ніж при системі «face to face» .
Але цей шлях зменшення витрат має для банків і негативну сторону.
«Банкіри мріють, щоб будь-яку операцію можна було здійснити онлайн одним натисканням пальця. Але у цьому випадку так само клієнту легко змінити банк. Якщо в бренду немає в онлайні супер класного емоційного контакту з клієнтом, то є ризик легко його втратити», — пояснив експерт.
Саме тому, за його словами, зараз банки намагаються створювати навколо себе спільноти клієнтів, вибудовувати відносини, ставати фінансовим консультантом, партнером в житті клієнта, розмовляти з ним не тільки про фінансові справи, але й вирішувати персональні і бізнес потреби.
Читайте також: Як зміниться кредитування та депозитні ставки в 2021 році
Яке майбутнє для банків
На думку засновника і стратегічного директора IDNT, банкам доведеться фокусуватися одразу на двох певною мірою протилежних напрямках:
- Бути абсолютно досконалими у своїх транзакціях, в швидкості обслуговування, в точності, чіткості. Саме за цими функціональними характеристикам клієнт буде ставити оцінку банку.
- Не втрачати людський контакт. Отримати його можна тільки у відділенні. Але має змінитися його роль. Відділення має стати насамперед тим місцем, де будуть вибудовуватися відносини, проходитиме навчання клієнта, підвищуватиметься його фінансова грамотність.
Коментарі - 13
Должностная инструкция появилась не на ровном месте. Банку — абсолютно пофиг есть у клиента договор бумажный или нет. Вообще.
Но наверняка были истеричные клиенты, дошедшие до администрации президента с истериками «нам не дают договора наруки — это обман народа». После чего эту инструкцию и приняли.
Банки внутри уже лет 15 работают без бумажек, вся эта возня то ради клиентов. И не нужно говорить «а мне тоже они не нужны». Сегодня не нужны, а завтра напишите жалобу «не выдали наруки». проще выдавать всем.
Перейдет такой клиент в новый банк, пополнит счет, а его финмониторинг — чччпок!
«Принесите бумажку с печатью».
И у кого она есть — проблема решается.
А у кого нет…)
Они просто заблочат счет, и потребуют, чтоб клиент принес доказательства, что не террорист)
И отсутствие приговора суда не подойдет)
Это сейчас люди, в отношении которых нет ни приговоров судов, ни даже открытых дел должны доказывать клушам из финмонов, что они не пособники террористов)
Впрочем, куда нашим нищебродам до реальных пособников, вроде ЦРУ.