Переважна більшість споживачів — 78%, яким ще належить пережити пандемію, купують певні товари онлайн. Про це свідчать дані звіту Cheetah Digital про digital-тренди споживачів.
78% споживачів купують товари онлайн і не припинять цього робити після пандемії (дослідження)
►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Які тенденції споживачів
Опитування більш ніж 5 тис. споживачів показало, що кілька змін купівельної поведінки за останні шість місяців найімовірніше збережуться. Серед них:
- покупки через digital-канали — 39%;
- більше занепокоєння з приводу впливу брендів, чиї продукти вони споживають, на довкілля — 39%;
- занепокоєння тим, як і де бренди постачають товари і послуги — 38% респондентів.
Споживачі також помітили зміни в поведінці, характерні для їх купівельних звичок в інтернеті. Зробивши більше покупок онлайн за пів року через пандемію, майже 8 із 10 (78%) погодилися з тим, що певні речі простіше купувати в інтернеті.
Більше того, ще 64% заявили, що, крім Amazon, вони купували на онлайн-сайтах, про існування яких вони раніше не підозрювали.
64% заявили, що купуватимуть у нових брендів і після пандемії.
Споживачі також вважають за краще робити покупки на комп’ютері: 64% заявили, що їм стало зручніше користуватися мобільними пристроями, але вони, як і раніше, віддають перевагу робити покупки на великому екрані.
Цілком очевидно, що опитані споживачі стали більш свідомими за останні пів року. Близько 58% респондентів заявили, що відкинули бренд через його екологічні, корпоративні або політичні цінності, і майже 3 із 10 (27%) більше стурбовані корпоративними цінностями бренду.
Змін зазнали і думки щодо Facebook. Три чверті (74%) заявили, що стурбовані поляризацією політичної думки в Facebook, а 71% було відомо про те, що бренди прибрали свою рекламу з Facebook через ненависть. Тож, 6 із 10 (63%) вважають за краще купувати у брендів, які не рекламуються у Facebook.
Читайте також: Україна увійшла до десятки країн з найбільшим зростанням прибутку від e-сommerce
Які зміни у продавців
Бренди, які реагують на ці зміни в поведінці споживачів, бачать зростання лояльності. У звіті відзначено істотне зростання частки споживачів, лояльних до бренду, в якого, на їхню думку, безпечно купувати, а також збільшення кількості споживачів, лояльних до бренду, який несе відповідальність за свої дані.
Інші характеристики брендів, які, на думку респондентів, підвищать їх лояльність, включають:
- відмінні продукти й послуги;
- програму винагород, яка їм подобається;
- обслуговування і підтримку клієнтів;
- зручність використання.
Контекст
- Результати ґрунтуються на опитуванні 5065 дорослих (18+) в Австралії, Франції, Японії, Іспанії, Великій Британії та США.
- В Україні спостерігається значне зростання прибутків від e-commerce під час пандемії. Країна посіла шосту позицію в рейтингу Payoneer’s Global Seller Index.
Коментарі - 4
26, 67, 125, 47, 68 и 331 миллиона, итого 664 миллиона населения оценивалось по опросу 5 тысяч. Что составляет примерно 0,00076%.