Остаточне рішення-компроміс в питанні авто на єврономерах, ухвалене. Про це в своєму телеграм-каналі написав глава фінансового комітету
Депутати ухвалили «остаточне рішення» щодо розмитнення «евроблях» — Гетманцев
«Остаточне рішення-компроміс в дуже складному, нестерпно запущеному питанні авто на єврономерах, ухвалене», — заявив Гетманцев.
Гетманцев закликав українців не купувати надалі нехай і дешеві, але не розмитнені авто на єврономерах.
«Закликаю українців не купувати надалі нехай і дешеві, але не розмитнені авто на єврономерах. Повірте, ви втратите. Сьогоднішнє рішення щодо розмитнення точно останнє», — додав нардеп.
Читайте також: Максимум за 1000 євро. Фінкомітет рекомендує Раді ухвалити законопроєкт про розмитнення «евроблях»
Передісторія
Верховна Рада 15 квітня ухвалила в цілому законопроєкти 4643-д і 4644-д .
Закони передбачають встановлення терміну в 180 днів для пільгового оподаткування ПДВ та акцизним податком транспортних засобів особистого користування, ввезених в Україну з порушеннями митного законодавства.
Також на цей термін встановлюється пільгове митне оформлення автомобілів, включаючи звільнення від мита.
Вказані чіткі вимоги до «пільгових» транспортних засобів. Це повинні бути автомобілі особистого користування, які були у використанні, і з року випуску яких пройшло більше п'яти років.
Читайте також: Евробляхери обвалять ціни на б/у авто
Закон знижує штраф за незаконне перебування авто в Україні з 170 тисяч грн до 8,5 тисячі. Після сплати штрафу можна або вивезти авто за кордон, або розмитнити його.
Закони поширюються на автомобілі, завезені в Україну до 1 січня 2021 року.
Дозволяється розмитнити один транспортний засіб однієї категорії на одну людину.
Коментарі - 14
Бляхеры очередной митинг устроят и власть наложит в штаны от страха и примут еще одну отсрочку, очередную последнюю.
Запрет езды на таких машинах, штраф и конфискация — вот что должно быть в нормальной стране.
Авто, дизель (условно с мотором 2 литра) 2010 года производства) класса Опель Зифира, или Фольцваген Пассат и т. п. цена в Литве (условно) 1500 евро. Если авто на площадке без постановки на учет, то регистрация в Литве (на левую фирму) от 50 ЕВРО, Тех осмотр — 55 евро, Страховка — минимум 25 Евро, Эко сбор около 60 Евро, итого — минимум 190 Евро завоз в Украину (схема «Олень») от 200 евро всего первый этап минимум 390 Евро (без взяток на границе, доходили до 200 Евро) По новому закону -Ставка по возрасту 50 Евро, Ставка по объему — 500 Евро, Налог на дизель 100 Евро, Добровольный штраф — 250 евро (8500 гр) НДС 108 Евро — Итого 1008 Евро Вместе с первым этапом — 1008 + 390 = 1398 Евро И это без «снятия с учета (сейчас посредники за эту услугу берут от 100 евро или езжай сам, по факту услуга бесплатная и оплата 17 Евро только за транзитные номера, сейчас в «дежурных» регитрах требуют покуаки жилета, огнетушителя, и аптечки это еще около 60 евро) Ну вот как-то так и без сертификации и постановки на учет сумма около 1500 — 1600 Евро, ну о «головняках"(самый распространенный фирма продавец просто исчезла и само авто «в воздухе) говорить не приходится При обычной схеме такое авто обойдется (без сертификации и постановки на учет) около 2000 Евро Так что как-то экономия есть, но головняк отменный ! Если брать бензиновый мотор, то картина такая что по факту разницы нет!
Пороблено.