8 квітня 2021, 12:36 Читать на русском

ПУМБ відшкодував клієнтам вкрадені шахраями гроші

Клієнти ПУМбу, з чиїх карток зловмисники списували гроші у період з 5 лютого до 10 березня, отримали відшкодування. Про це заявили у пресслужбі банку.

ПУМБ, гроші, шахрайство, банківська картка
фото: фото: donbasssos.org

Проблему залагодили

Банк здійснив виплати постраждалим 18 березня. Окремі звернення клієнтів ще опрацьовуються.

Найбільша виплата одному клієнту становила — 16 тис. грн.

«Клієнти зверталися щодо несанкціонованого списання коштів шахрайським шляхом у період з 20.02. до 10.03. І декілька звернень зі схожими ознаками надійшли у перші числа лютого», — зазначили у пресслужбі ПУМБу.

Банк розглянув заявки і відшкодував втрати за клієнтськими зверненнями від 5 лютого 2021 року. На даний момент до банку не надходили нові подібні звернення клієнтів.

Читайте також: Доки ти спав: шахраї крадуть гроші з карток ПУМБу

Що трапилося

«В усіх випадках вхід до інтернет-банкінгу здійснювався з введенням коректного логіну і паролю, а операції з використанням платіжних карток проводились з коректним введенням їх реквізитів. Тож у банка не було підстав для їх блокування», — пояснюють у ПУМБі.

Там стверджують, що програмні комплекси банку надійно захищають дані та рахунки. Несанкціонованого втручання до системи не виявили. Причетність співробітників банку виключена. Паролі до інтернет-банкінгу клієнтів зберігаються у захищеному вигляді.

Читайте також: Плати, або заразимо коронавірусом: як шахраї виманюють гроші в українців

«Компрометація логіну і паролю можлива лише з боку клієнтів: використання паролів електронних поштових скриньок, паролі до систем інтернет-банкінгів інших фінансових установ, введення паролів на фішингових сайтах, тощо», — запевняють в пресслужбі.

На даний момент правоохоронні органи встановлюють, в який спосіб логіни і паролі клієнтів стали відомі шахраям, та шукають винних осіб, які мають відшкодувати банку завдані збитки.

«Аби захистити клієнтів та попередити подібні випадки в майбутньому, ПУМБ впровадив ще один додатковий контроль проведення платежів «, — заявили в банку.

Коментарі - 4

+
+30
Hemi
Hemi
8 квітня 2021, 13:20
#
Да-да, во всём виноваты клиенты банка. 🙈 Именно поэтому вы и заплатили им возмещение, как по другому. Банк балабол
+
0
kdnepr
kdnepr
9 квітня 2021, 10:45
#
Если бы в новостях не написали то банк даже не пошевелился
принимали бы заявления и потом выкидывали в мусорку как и все другие заявления
+
0
Victy
Victy
9 квітня 2021, 12:33
#
В телеграмм канале Минфин написал, что «Клієнти ПУМбу, з чиїх карток зловмисники списували гроші у період з 5 лютого до 10 березня, отримали відшкодування. Про це заявили у пресслужбі банку.» А в этой статье «Банк розглянув заявки і відшкодував втрати за клієнтськими зверненнями від 5 лютого 2021 року. " То есть повезло только тем, кто обратился 5.02?
+
0
Італій .
Італій .
9 квітня 2021, 13:09
#
По всей видимости имеется введу не точная дата, а период времени начиная с 5 февраля.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися