Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 березня 2021, 8:41

Приватбанк змінює тарифи для бізнесу. З 1 квітня користувачів за замовчуванням переведуть на «Бізнес Старт»

З 1 квітня 2021 року Приватбанк змінює тарифи на розрахунково-касове обслуговування для ФОПів та юросіб. Про це йдеться в повідомленні банку.

З 1 квітня 2021 року Приватбанк змінює тарифи на розрахунково-касове обслуговування для ФОПів та юросіб.
Фото: depositphotos.com

«З 1 квітня ми знижуємо тарифи на ті послуги, якими наші клієнти користуються найчастіше», — йдеться в повідомленні.

Що відомо

Тарифний пакет можна буде самостійно змінити через «Приват24 для бізнесу» (про цю можливість буде повідомлено додатково).

Якщо підприємець не зробить заявку на підключення або самостійно не змінить тарифний пакет, за замовчуванням йому буде підключено пакет «Бізнес Старт» з 1 квітня.

Якщо клієнт користується далі послугами банку після 1 квітня, то він погоджується зі зміною тарифів за принципом мовчазної згоди.

Галузеві пакети («ІТ Expert», «ОСББ», «Комунальні лікарні», «Для благодійних організацій» та інші) зі спеціальними тарифами на окремі послуги і далі будуть діяти без змін.

Обирати нові тарифні пакети на сайті або міняти через «Приват24 для бізнесу», якщо діють спеціальні або галузеві пакети, не потрібно.

Скільки у Привата бізнес-клієнтів

Як писав раніше «Мінфін», у 2020 році Приватбанк залучив 238 тис. нових бізнес-клієнтів. Серед них — понад 205 тис. підприємців.

За даними дослідження банківського ринку компанії CBR, Приватбанк вважають основним банком 70% підприємців та 45% юридичних осіб. Протягом 2020 року дані показники збільшилися на 3,9% та 2,8% відповідно.

Порівняти ставки по депозитах в гривні, доларі та євро

Коментарі - 4

+
+22
Італій .
Італій .
2 березня 2021, 8:46
#
Только в нашей стране бизнес активно меняет тарифные планы клиентов?

За все другие не скажу, но обычно что у мобильных операторов и банков если человек обслуживается на одном тарифе то он на нём может обслуживаться годами. Сам тариф может поменяться, но клиенту не меняется тариф без его явного согласия.
+
+54
neverice
neverice
2 березня 2021, 10:38
#
Мобильные — как раз яркий пример того, как тебе могут в любой момент сменить не только стоимость тарифа, но и сам тариф, набор включенных услуг, расчетный период и это все в максимум за 30 дней до вступления в силу. А явное согласие — это «не нравится, не пользуйся».
+
+15
BobKickass
BobKickass
2 березня 2021, 11:22
#
Скасовано плату за щомісячне обслуговування.

Написано великими літерами… Так, щомісячне обслуговування вони скасували, зате ввели поняття абонплата. Було 100/150 а стало 125/175, і це лише самий задрипаний пакет старт… При чому обслуговування не платилося, якщо не було руху по рахунку, абонплата ж говорить сама за себе
+
0
Chu123
Chu123
3 березня 2021, 1:10
#
Треба відмовлятись від привату. Коли вони зрозуміють що так не можна по рейдерськи віджимаии у людей гроші все зміниться
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися