Верховна Рада ухвалила за основу законопроєкти про внесення змін до Податкового та Митного кодексів України щодо запровадження нової формули розмитнення так званих «евроблях», які були ввезені в Україну до 31 грудня 2020 року, пише espreso.
18 лютого 2021, 15:22
Дешевше не буде. Рада ухвалила за основу законопроєкти про пільгове розмитнення «евроблях»
«За» законопроєкт № 4643-д про внесення змін до Податкового кодексу проголосувало 259 народних депутатів.
«За» законопроєкт № 4644-д про внесення змін до Митного кодексу — 293 народних депутата.
Кого стосується законопроєкт № 4643-д:
- стосуватиметься авто, які були ввезені до кінця 2020 року і буде діяти 180 днів з моменту прийняття;
- згідно з документом, одна людина зможе розмитнити не більше одного авто однієї категорії. Авто при цьому повинні відповідати стандарту «Євро-2» або вище;
- законопроєкт також пропонує змінити формулу розрахунку акцизу: базова ставка + коефіцієнт двигуна + доплата за дизельний двигун;
- базова ставка буде залежати від віку машини. Якщо він становить до дев'яти років — базова ставка нульова. Надалі вона збільшується на 25 євро з кожним роком. Таким чином, базова ставка для авто, виготовленого 15 років тому, буде складати 150 євро;
- коефіцієнт двигуна буде залежати від його обсягу. Для його розрахунку необхідно обсяг помножити на відповідну ставку:
— для двигуна 2 тис. куб. см це 0,25 євро;
— до 3 тис. куб. см — 0,2 євро;
— до 4 тис. куб. см — 0,25 євро;
— до 5 тис. куб. см — 0,35 євро;
— від 5 001 куб. см — 0,5 євро.
Читайте також: Максимум за 1000 євро. Рада розгляне законопроєкти по «евробляхам» на цьому тижні
Законопроект № 4644-д:
- згідно з пояснювальною запискою, передбачає внесення змін до Митного кодексу для тимчасового спрощення розмитнення авто на єврономерах;
- зменшується штраф за незаконне перебування авто в Україні з 170 тисяч гривень до 8,5 тисячі;
- коли власник заплатить штраф, авто можна буде вивезти за кордон або розмитнити в Україні.
Читайте також: Власники евроблях опинилися в пастці. Масово отримують штрафи на 170 тисяч
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 22
— А можна щоб шкала починалася з нуля?
Нарушил закон — получи льготу.
Через 180 дней будет еще одно продление на 180 дней, другого от этой импотентной власти ожидать не стоит.
В принципі, іншого важко було очікувати.
Одне в цьому добре — повної фігні не зроблять, а як зроблять, то під тиском відмінять.
А щодо закону, то по суті він суттєво зменшує акциз на дуже старі авто, більше як наполовину, це трохи краще для власників таких авто, ніж тимчасова норма про 50% пільгове розмитнення, яка діяла в кінці 2018 на початку 2019. Народу дають знову можливість пільгово легалізувати свої бляхи. Тепер більшість поспішать це зробити, адже три роки зберігання авто на своєму городі навчили, що кращих умов вже не буде.
1 Учитывая обязательный штраф — почти 300 уе общая сума на авто 2005 года с дизелем 2.0 л станет меньше на 300 -400 евро, но в общей суме 1500 евро надо заплатить.
2. Теперь, поэтому «Закону» гражданин, купивший авто премиум класса в той же Германии, заташив это авто в Украину через литовскую фирму и «оленя» как «бляху» сможет его легализовать авто (условно) за 1500 евро, при фактурной цене 15 — 20 т евро
И основной момент, на который «горлопаны -эксперты! даже и не собирались обратить внимание — «Закон» касается только автомобилей ввезенных на таможенную территорию Украины в режиме ВРЕМЕННЫЙ ВВОЗ И ТРАНЗИТ!!! Не буду вдаваться в тонкости таможенного законодательства, но ВСЕ!!! автомобили в наших автосалонах находятся в режиме временного воза сроком до 180 дней. Теперь известный «авто — спекулянт» Укравто и лично гр Васадзе получил «скидку» до 2000 т евро с каждой завезенной машины! Так что, при всем уважении к гр которые добивались приемлемого растамаживания, можно сказать, что опять власть просто использовала ситуацию преследуя интересы авто олигархов и меркантильных интересов разного рода «пасипак».