Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 січня 2021, 8:39

Apple знову перший. Рейтинг найдорожчих брендів у світі

Британська консалтингова компанія Brand Financeпредставила щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу. Перше місце в ньому вперше з 2016 року посіла компанія Apple. Вартість її бренду аналітики оцінили в $263,3 млрд.

Британська консалтингова компанія Brand Financeпредставила щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу.
Фото: rbc.ru

Історія Apple

Apple стала другою компанією в історії, чий бренд за вартістю перевищив позначку в $200 млрд. Першим в минулому році став американський інтернет-ритейлер Amazon, який посідав перше місце в рейтингу найдорожчих брендів останні три роки, з 2018 по 2020 рік.

Читайте також: Ринкова вартість Apple вперше досягла $2 трильйонів

З 2016 року, коли Apple в останній раз займала перше місце в рейтингу, бренд компанії подорожчав майже в два рази — п'ять років тому його оцінювали в $145,9 млрд.

Всього за рік бренд Apple подорожчав на 87%. Brand Finance пояснює свою оцінку такого зростання вартості бренду диверсифікацією бізнесу технологічною компанією.

Читайте також: Топ-100 найдорожчих брендів України: У сотні — 15 новачків (інфографіка)

Рейтинг брендів

На другому місці в рейтингу опинився Amazon. Вартість бренду компанії Brand Finance оцінила в $254,2 млрд. З минулого року його ціна зросла на 15%. Аналітики вказують, що інтернет-ритейлер виявився однією з небагатьох компаній, що зуміли отримати вигоду від пандемії і пов'язаних з нею обмежень. Вони спровокували стрибок вартості бізнесу, пов'язаного з онлайн-продажами.

На третьому місці опинився бренд Google вартістю $191,2 млрд. Він за рік подорожчав всього на 1%.

«Трохи відстаючи від конкурентів в плані диверсифікації, Google в результаті пандемії вперше в історії зафіксував зниження доходів. Переважна частина доходів надходить компанії від реклами, сегмент якої сильно постраждав в минулому році через скорочення маркетингових бюджетів», — пояснили свою оцінку аналітики.

Читайте також: Apple залишається найдорожчим брендом у світі — Interbrand

У список найдорожчих брендів світу також увійшли:

  • Microsoft ($ 140,43 млрд);
  • Samsung ($ 102,6 млрд, посідає п'яте місце і перше — серед всіх компаній за межами США);
  • Walmart ($ 93,1 млрд);
  • Facebook ($ 81,4 млрд);
  • ICBC (Industrial and Commercial Bank of China, $ 72,7 млрд, найдорожчий китайський бренд).

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися