22 листопада 2019, 17:15 Читать на русском

Топ-100 найдорожчих брендів України: У сотні — 15 новачків (інфографіка)

За минулий рік «золота сотня» українських торгових марок додала в ціні 4,7%.

Журнал НВ і компанія MPP Consulting склали рейтинг найдорожчих брендів країни.
Фото: rau.ua

Журнал НВ і компанія MPP Consulting склали рейтинг найдорожчих брендів країни. За минулий рік «золота сотня» українських торгових марок додала в ціні 4,7%.

Сумарна вартість ста найдорожчих національних торгових марок перевищує $6,2 млрд.

Хто лідирує в топ-100

Трійка лідерів рейтингу за рік не змінилася:

  • Моршинська — $550 млн
  • Нова пошта — $310 млн
  • Rozetka — $302 млн.

В сотні найдорожчих — 15 новачків. Причому IT-бренд Grammarly з першої спроби зайняв одразу 12-місце з вартістю $150 млн.

Як рахували

Вартість кожного бренду розраховувала компанія MPP Consulting.

Методологія оцінки заснована на фінансових результатах компаній — власників марок, а також на факторах, які можуть впливати на вартість бренду — географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, а також інвестпривабливість галузі.

 Інвестування з заставними гарантіями від Cronvest

Коментарі - 1

+
+30
media08
media08
22 листопада 2019, 22:01
#
А больше ничего и нету! Здесь почти вся Украина перечислена. Правило 90 на 10 соблюдено. То есть 90 % капитала и владеют эти 10 %. У остальных так, мелочь!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама